Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje


.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
@ Marana, je hebt een PB. :)
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Hallootjes allen! Iedereen heeft de kerst overleefd zo te lezen. Hoop dag iedereen zo een zalige kerst had als ik! Tweede kerstdag samen met hond knuffelend op de bank killing Eve gekeken.
Heb nog niet het geduld alles terug te lezen, want Anita komt zo langs met why tell me why en dat moet heel dramatisch meegezongen en gedanst worden.
Ben twee weken nachtmerrie-vrij dat mag wel uitbundig gevierd worden dacht ik zo! Misschien neem ik wel een voorbeeld aan vieze Hond en dans ik met een paar borrelnootjes in mijn mond.
...
Goedemiddag!

Ik heb het even laten bezinken, de discussie van gisteren.
Misschien neig ik inderdaad soms een beetje in een slachtoffer rol te kruipen... En het is misschien wel handig voor mijzelf als ik daar een beetje op let dat niet te veel te doen want het helpt me niet veel verder.
Thnx dus genie!

Overigens ik zit daar niet 24/7 in, en misschien overdrijf ik maar die stempel krijg ik op dat topic wel een beetje opgeplakt heb ik het idee.
En dat hoeft niet i.m.o, dat is wat overdreven.

Verder zit ik er niet zoveel meer mee, al heb ik niet zo'n goede dag vandaag...
Nou ja gaat wel weer over.
Heb ook tot nu toe weinig uitgevoerd.. ben ik niet goed in, in niks doen ;-D
Jullie nuttige bezigheden vandaag??
Is het al theetijd :lol: ?
Pheebs toch. Fijn bericht om te lezen. Ik zie die stempel niet hoor, het gegeven dat je hem wel zo voelt en dan defensief wordt is wss een beetje onbewuste herkenning. En geloof me, ook ik zit er wel eens in hoor (en ik denk zowat iedereen). En weet je, je schrijft hier al zo lang mee dat ik best een beetje verbaasd ben dat je nog de verwachting hebt dat men alleen op de vraag in de OP reageert ;-D
Wat hier ook gevraagd wordt, je krijgt meer meningen omtrent dingen die er niets mee van doen hebben, of gebaseerd op aannames en oordelen, of vanuit de eigen situatie / ervaring van de ander. Mijn advies: laat los, dan heb je ook geen olifantenhuidkwekerij nodig :P

Uiltje wat fijn zeg, nachtmerrie vrij :yes: En heel fijn om je weer eens te lezen :smooch:

Hier niet verder gekomen dan strijken. Verder hou ik nog even mijn innige relatie met badkamer, bed en bank in stand :(
Heb afgelopen dagen wel weer even echt ervaren hoe mooi het is om mensen om je heen te hebben die er gewoon zijn en zaken overnemen / regelen. Maandag weer naar het zh en dan hoop ik dat het allemaal wat sneller gaat.
En hoewel ik woef heel erg mis, is het heel prettig om haar uit logeren te hebben. Nog fijner dat mijn vrienden ontzettend van haar aanwezigheid genieten (krijg net een bericht dat ze me een voorspoedig herstel gunnen, maar het echt echt echt niet hoeft hoor... :O ) en dat zij zich er ook bij neer heeft gelegd en geniet van alle aandacht daar. :heart:
middag
Ik ben zo moe dus alleen het hoognodige .
En Pheebs trek het niet teveel aan wat andere mensen zeggen .
Genie wat je ook hebt , hopelijk wordt je vlug beter .
Hihi nou nee ik verwacht dat niet, idd ik loop hier ook al een paar dagen mee... Ik hoopte het vooral... En das misschien een tikkie naïef, das waar.
Misschien was het idd ook zo niet bedoeld.. het gaat weer maar ik had even wat mindere dagen, dan kan ik niet zoveel hebben...
Beterschap en sterkte voor jou en bedankt voor je advies!
Je hebt wel een beetje gelijk hoor..

Thnx walpurgis!
Het gaat wel weer hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!!
Wijze woorden hier weer!
Ik had gisteren een ontzettend fijne middag en avond met BFF. Voor wie nog twijfelt (nee ik heb geen aandelen): Cats is echt fantastisch!

Zoals vaak moet ik ook nu weer een beetje boeten voor extra 'inspanningen'. Mijn lijfje zei vandaag dat ik pas op de plaats moest maken, dus niet veel uitgevoerd. Lang in bad gelegen en wat was weggewerkt. Man had gisteren een hele lange werkdag- en nacht en heeft het ook rustig gedaan. Zo fijn dat hij dan muziekjes voor me gaat draaien :heart:

Mooi Geestje, dat je fijne 'aanpak-mensen' om je heen hebt. En dat woeffie zo vertroeteld wordt! Beterschap skattie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Draakje!
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Ja Draakje, heel veel sterkte!

En eigenlijk is alleen boodschappen doen heerlijk inderdaad, Nachtje ;-D Het is dat we geen auto hebben, en dat ik dus alles alleen thuis moest zien te krijgen. Maar met de fietstassen erbij ging dat ook helemaal prima.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor je fijne woorden Genie :bigkiss:
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
29-12-2018 22:00
Dank je wel voor je fijne woorden Genie :bigkiss:
Genie is heel goed met hondjes! En met probleemgevalletjes en met de strijk en met, eh.... ze is gewoon all round leuk!
Ben je ook vrij Viezeke?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
29-12-2018 14:46
Hallootjes allen! Iedereen heeft de kerst overleefd zo te lezen. Hoop dag iedereen zo een zalige kerst had als ik! Tweede kerstdag samen met hond knuffelend op de bank killing Eve gekeken.
Heb nog niet het geduld alles terug te lezen, want Anita komt zo langs met why tell me why en dat moet heel dramatisch meegezongen en gedanst worden.
Ben twee weken nachtmerrie-vrij dat mag wel uitbundig gevierd worden dacht ik zo! Misschien neem ik wel een voorbeeld aan vieze Hond en dans ik met een paar borrelnootjes in mijn mond.
:cheer2: :cheer: :yes: :jump: :blob:

Wat fijn uiltje!!!!!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
29-12-2018 22:06
Genie is heel goed met hondjes! En met probleemgevalletjes en met de strijk en met, eh.... ze is gewoon all round leuk!
Ben je ook vrij Viezeke?
Ik ben ook vrij, mag woensdag weer. Jij?
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Morrie trouwens.
Afbeelding
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
30-12-2018 08:22
Morrie trouwens.
Afbeelding
:proud:
Goedemorgen allen!

Ik wilde weer even om advies vragen wat betreft een dingetje waar ik moe van word, maar ik heb daar nu even geen zin meer in, na de jaarwisseling ga ik er wel over zeuren ;-D
(Het is geen mega drama)
Morning!

Hondje hoe is het? Ik zag je reacties in een ander topic en het lijkt een beetje alsof je alleen verkeerde boompjes tegen kwam vanochtend om tegen te plassen :smooch:

Ik zie geen ava's en plaatjes meer. Aan de ene kant heel fijn, want ook geen reclames, aan de andere kant grrrrrrrrr. En te lui om het via chrome of zo te proberen :$

Oh en tnx all :lips:

Pheebs, doe maar wel, dan kunnen we mss met een nieuw topic het nieuwe jaar in (en jij met rust in je hoofd / lijf of wat dan ook) :P
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa met nieuw topic nieuw jaar in, ik ben voor


Doet me er aan denken, moet nog plannen voor morgen verzinnen. Zo maar eens kijken aan wie ik mij kan opdringen 😝
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Genie; ik haat mensen. ;)
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
30-12-2018 10:05
Genie; ik haat mensen. ;)
ons ook? o_o :cry:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
ViezeHond schreef:
30-12-2018 10:05
Genie; ik haat mensen. ;)
Pfieuw, wat ben ik dan blij dat ik een geniaal draakje vermomt als geestje in een flesje ben ;-D

En hoewel ik sommige mensen het liefst naar de maan zou schieten, kan ik me er weinig bij voorstellen. Ik ben graag alleen, maar ook heel graag bij en met mensen. Ik vind het dan ook een grote eer dat je hier meeschrijft. En aangezien het mijn ambitie is om ooit nog een eigen roedel te hebben (op een boerderij in Zweden of zo), ik zal een plekje voor je vrijhouden daar. Ik hou wel van woefjes met karakter :P
lollypopje schreef:
30-12-2018 10:19
ons ook? o_o :cry:
Tuurlijk niet, want jij bent een lollypopje, duhuh :there:

Veel succes met de zoektocht voor morgen mop :redrose:
GenieInABottle schreef:
30-12-2018 09:44
Morning!

Pheebs, doe maar wel, dan kunnen we mss met een nieuw topic het nieuwe jaar in (en jij met rust in je hoofd / lijf of wat dan ook) :P
Wel over zeuren nu bedoel je? Ik dacht juist te wachten zodat ik met een fris hoofd..
Laat maar ;-D , komt ie: ik vermoed dat ik niet de enige ben, maar ik ben nogal perfectionistisch, ook in mijn huis. (Ik woon alleen met twee katjes :cat:)
Als je beesten hebt moet je het wat meer bijhouden, maar ik overdrijf wat daar in want ik vind het fijn om het schoon te hebben.
Echter het mag af en toe echt wel wat minder, het huis stort niet in als het iets minder schoon is.
Het is echt niet dwangmatig hoor, ik ben er ook geen halve dagen mee bezig, het gaat mij vooral erom dat ik een beetje moe van mijn perfectionisme word en wat minder wil moeten van mezelf.
Ik weet alleen niet hoe, het klinkt allemaal eenvoudig maar dat is het niet voor mij.. :facepalm:
Dat was het :geek:

G0iedemorgen, fijne dag allen!
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 10:28
4.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yeeaaahhh ik ga mij opdringen aan mijn beste vriendinnetje :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Lastig Pheobe en herkenbaar, behalve dan dat ik het helaas niet heb met schoonmaken :P

Ik heb extreme controle drang die nijgt naar bijgeloof. Als ik niet 6x de kachel dicht draai (die dan al dicht is) dan kan er wat gebeuren. Want ik moet wel zeker weten dat hij dicht is en straks vergeet ik dat en als ik het doe en goed oplet en nog paar keer controleer dan weet ik het zeker.

En hoe je dat dwangmatige gedrag stopt? Geen idee. Ik heb het met wilskracht wel kunnen minderen, maar blijft lastig.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Herkenbaar Pheebs. Ik heb dat heel lang gehad, tot ik wat drastische keuzes heb gemaakt en even gewoon niet meer kon. Ik moest het wel loslaten. En toen het weer langzaamaan de betere kant op ging ben ik keuzes gaan maken. Wat vind ik nu echt belangrijk dat schoon is? Voor mij is dat bijvoorbeeld de vloer (die nu op dit moment echt brrrrr vies is, maar he, het gaat gewoon niet punt), mijn bed en het toilet. Die hou ik dan ook dagelijks bij. De rest verdeel ik in kleine porties, als het maar eens in de zoveel tijd gebeurt.

Nu woon ik behoorlijk mini hoor, maar woef haart nogal. Mijn ambitie bij groter wonen: robotstofzuiger/dweil ding en een schoonmaakster ;-D
De was doe ik uiteraard zelf :A:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven