Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
19-11-2018 10:38
Je kan er het hoofd van je nieuwe liefde op shoppen. Dat maakt het waarschijnlijk iets draaglijker.... of niet :proud:
Oké.. als mijn collega's me zoeken ik ben onder mijn bureau gerold van het lachen :rolling:
Eat glitter for breakfast and shine all day
Oudblond schreef:
16-11-2018 18:15
Voor Coco :bigkiss:
Afbeelding
Lief! :bigkiss:

Lekker even een paar dagen thuis. Met mijn dierbare gaat het niet goed, zeer waarschijnlijk opgegeven. Het is op dit moment zoveel tegelijk en ik probeer mezelf niet kwijt te raken.
Coconuts12 schreef:
19-11-2018 11:17
Lief! :bigkiss:

Lekker even een paar dagen thuis. Met mijn dierbare gaat het niet goed, zeer waarschijnlijk opgegeven. Het is op dit moment zoveel tegelijk en ik probeer mezelf niet kwijt te raken.
He gadsie, wat naar!!
Heel veel sterkte :hug:

Go Twillight! Ik doe (een beetje) met je mee. :cheer2:
Ik vind het enorm klote voor je, Coco. :redrose: :hug:
Damned if I don’t
Wat enorm rot, Coco :hug: Ik hoop mee dat je jezelf niet kwijt raakt. Niet kwijt raken hoor!
Liefies :heart:
Lieve Coco, ik volg je stiekem en strooi chocolaatjes zodat je snel de weg weer vindt mocht je een afslagje gemist hebben :redrose:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Glittertje : En met jouw reactie doe je mij weer schaterlachen!

Ik had een prutdag. Of beter, het wordt werkgewijs niet beter de volgende weken. Heel druk en gedoe. En daarna die feestdagen. Pfff. Dat is elk jaar een emotionele tijd voor mij en dit jaar zie ik er al helemaal tegenop.

Maar: Moppermodus uit want ik denk dat ik gewoon te moe ben na deze dag. Morgen ziet het er vast weer anders uit.

Man gaat iets beter gelukkig. Hij kreeg bovenop zijn rugpijn ook nog een buikvirus met hevige krampen. Dat is intussen gelukkig niet meer meer dan een rommelende buik. En ik lijk het niet opgepikt te hebben en daar ben ik heeeel blij om. Oh en Witje is ook niet ziek geworden van zijn ei-pik actie!
:hug: Coco

en ook boel knussels voor Blond, fijn dat je niet het buikvirus hebt overgenomen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lolly ik word altijd vrolijk van jouw Ava! En van je lieve woorden natuurlijk!

Ik had vandaag een afspraak met een mevrouw die ik nog niet kende. Wat kan je je vergissen in hoe je iemand inschat na mailen en bellen! Ze klonk als een 'wijs meisje'. Het bleek een dame van mijn leeftijd te zijn waar helemaal niets meisjesachtig aan was! We hadden een hele goede klik en ik denk dat we nog veel met elkaar te maken gaan hebben.
En kennen jullie dat dat je geïntrigeerd wordt door iets waar je eingenlijk helemaal niets mee te maken hebt? Deze dame was behoorlijk obees en droeg torenhoge naaldhakken. Ik kon niet stoppen met me afvragen hoe die hakken het hielden :$ :facepalm: <------ voor mezelf.
aahhwww dankje Blond. Ik word ook altijd vrolijk van mijzelf 😁

Klinkt als een tof mens Blond. En ja heel herkenbaar :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
https://www.succubus.nl/collections/dam ... 5066049594

😍😍😍

helaas weleens het merk gepast, waarschijnlijk te weinig teen ruimte 😒
Fijn dat je in ieder geval het buikvirus niet over hebt genomen, Blond! Morgen voel je je vast beter ja, even een nachtje slapen doet vaak wonderen.

Ik ben vandaag niet eens buiten geweest. Morgen wel weer, dan maak ik het ook gelijk helemaal goed :proud: Eerst naar de psych waar ik bezig ben met een diagnose krijgen (hopelijk), dan vrijwilligerswerk en 's avonds komt nog gezellig iemand langs.
Oh ja, ik hoor het dus niet morgen al heh, dat duurt nog even. Het is afspraak vier van de zoveel.
Popje die schoenen ! Helemaal jou! Maatje groter met van die plakdingen aan je hiel een optie?

Schattig: af en toe een dagje helemaal niets heeft een mens nodig. Ik hoop dat je een goed gesprek gaat hebben morgen. Altijd goed als je stappen neemt om de weg naar je 'comfortabelere/betere' zelf te vinden.
lijkt me pittig Schatje.

Duurt het zo lang door de specifieke diagnose?
Goede avond lieve knusseltjes, voor Coco een speciale warme knuff en voor het geliefde familielid ook zo een van hetzelfde soort :hug: :rose: :hug:
Voor Feebs en de andere verliefde lady: genieeeeeeetttttttt!!!!!!! :heart:
Lolly’tje : gaat het wat?
Voor Blondje: oeffff niet besmet, en arm witje :cat:
Keep up the good work voor jezelf SMeisje 👍🏻
Hoi ook aan Glamour, vies beest, Blauwtje, Genietje, Kia en en en... (alle knusseltjes)
Slaapze 😴
Luvjoe 😘
lollypopje schreef:
19-11-2018 20:41
lijkt me pittig Schatje.

Duurt het zo lang door de specifieke diagnose?
Waarschijnlijk wel, ze willen het goed uitzoeken. Dus zoveel gesprekken en vragenlijsten, inclusief een met mijn man, en een met mijn moeder ...
Lieverds, wel bijgelezen maar het is inmiddels bedtijd dus ik hou het kort.

Coco heel veel sterkte en een ontzettend dikke knuffel. :hug:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Vannacht moeten we iets verder hoppen, Jamaica it is!

Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
-Bloem- schreef:
19-11-2018 22:17
Goede avond lieve knusseltjes, voor Coco een speciale warme knuff en voor het geliefde familielid ook zo een van hetzelfde soort :hug: :rose: :hug:
Voor Feebs en de andere verliefde lady: genieeeeeeetttttttt!!!!!!! :heart:
Lolly’tje : gaat het wat?
Voor Blondje: oeffff niet besmet, en arm witje :cat:
Keep up the good work voor jezelf SMeisje 👍🏻
Hoi ook aan Glamour, vies beest, Blauwtje, Genietje, Kia en en en... (alle knusseltjes)
Slaapze 😴
Luvjoe 😘
Sorry, maar ik ga hier toch iets over zeggen. Zou je Rosa gewoon Rosa willen noemen, of zelf iets willen bedenken? Blauwtje heeft een hele speciale betekenis (die ik niet ga uitleggen..) en ik ben eigenlijk de enige die dat gebruikt en dat hou ik graag zo.
kia・ora wijzigde dit bericht op 20-11-2018 01:48
0.18% gewijzigd
Arwen, wat ongelooflijk klote om dat te moeten aanschouwen en meemaken. :hug:

Boem :hug: .

Ik lig inmiddels in bad. Te moe en te vol hoofd. Ik voel me behoorlijk kut eerlijk gezegd... hoop dat een nachtje slapen gaat helpen.
Kia een :hug: voor jou. Hopelijk heeft slapen wat geholpen.

Bedankt voor alle lieve knuffels! :lips:
Oudblond schreef:
19-11-2018 20:40
Popje die schoenen ! Helemaal jou! Maatje groter met van die plakdingen aan je hiel een optie?
heb smalle hiel, dus snel weer veel te groot 😜
schattigmeisje schreef:
19-11-2018 23:14
Waarschijnlijk wel, ze willen het goed uitzoeken. Dus zoveel gesprekken en vragenlijsten, inclusief een met mijn man, en een met mijn moeder ...
Dat kan ik me voorstellen. Hoop voor je dat de duidelijkheid toch snel komt 💋

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven