Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(
.
| Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
|---|---|---|
| Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
| Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
| Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
| Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
| Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
| Jane | Marana | Mar, Marana |
| | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
| Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
| Sutra | Snug | Snug |
| Eva | Bloosje | Bloos |
| Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
| Uiltje | Quaintrelle | Quain |
| Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
| Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
| Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
| Prof. Dr. Duivel | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
| (B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
| Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
| Choo choo | Ch86 | Ch |
| Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
| Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
| Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
| Patty | Ceci | CC, Ceci |
| Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
| Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
| La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
| Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
| Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 20 november 2018 om 08:37
Morning!
Kia
Hoe is het nu hon?
Coco sterkte mop
Bloem, no worries. Sommige van ons weten meer van elkaar. Soms vergeten wij (nou ja, in ieder geval ik) dat het voor anderen natuurlijk niet zo vanzelfsprekend is.
Schattie succes vandaag
Ik ga me eens onderdompelen in de administratie en een logistieke uitdaging oplossen.
Oh en Kia, het ontbijtje is heerlijk, tnx
Kia
Coco sterkte mop
Bloem, no worries. Sommige van ons weten meer van elkaar. Soms vergeten wij (nou ja, in ieder geval ik) dat het voor anderen natuurlijk niet zo vanzelfsprekend is.
Schattie succes vandaag
Ik ga me eens onderdompelen in de administratie en een logistieke uitdaging oplossen.
Oh en Kia, het ontbijtje is heerlijk, tnx
dinsdag 20 november 2018 om 08:53
Whiejjj ik sta in de tabel
Goedemorgen en knussels voor iedereen (en een beetje extra voor degene die het extra nodig hebben)
Ik ben weer gearriveerd op kantoor, maar jeetje wat was het koud op de fiets (voel mijn tenen nog steeds niet).. overigens vind ik die kou wel verfrissend hoor alleen mijn tenen denken daar dus nu anders over..
Ik had gisteravond nog wel even willen komen buurten, maar ik mocht van lief zijn spelcomputer lenen, dus ja ik was de tijd een beetje vergeten toen ik eenmaal thuis
Thanks voor het ontbijt Kia!
Goedemorgen en knussels voor iedereen (en een beetje extra voor degene die het extra nodig hebben)
Ik ben weer gearriveerd op kantoor, maar jeetje wat was het koud op de fiets (voel mijn tenen nog steeds niet).. overigens vind ik die kou wel verfrissend hoor alleen mijn tenen denken daar dus nu anders over..
Ik had gisteravond nog wel even willen komen buurten, maar ik mocht van lief zijn spelcomputer lenen, dus ja ik was de tijd een beetje vergeten toen ik eenmaal thuis
Thanks voor het ontbijt Kia!
Eat glitter for breakfast and shine all day
dinsdag 20 november 2018 om 09:10
Schatje ben jeCoconuts12 schreef: ↑20-11-2018 09:05Ik vond de reactie op jou ook wat te heftig. Het is vast niet zo bedoelt als het eruit kwam.
Hopelijk ga je niet weg!![]()
(Mijn maag ligt toch echt in een knoop
dinsdag 20 november 2018 om 09:11
Lief van je schattie
(was best wel 'worried'
dinsdag 20 november 2018 om 09:18
Haal die knoop er maar weer uit. Als Kia het alleenrecht wil hebben op die bijnaam dan moet ze dat erbij zetten. Jij hebt niks verkeerd gedaan. Kia voelde zich niet goed, dus ik ga ervanuit dat dat de reden is dat het feller eruit kwam dan haar bedoeling was.
dinsdag 20 november 2018 om 09:25
dinsdag 20 november 2018 om 09:31
Iets kan ook feller gelezen worden dan bedoeldCoconuts12 schreef: ↑20-11-2018 09:18Haal die knoop er maar weer uit. Als Kia het alleenrecht wil hebben op die bijnaam dan moet ze dat erbij zetten. Jij hebt niks verkeerd gedaan. Kia voelde zich niet goed, dus ik ga ervanuit dat dat de reden is dat het feller eruit kwam dan haar bedoeling was.
En algemeen, voordat iemand zich 'worries' maakt, gewoon vragen hoe het bedoeld is. We staan nl. voor de punten benoemd in de openingspost, en daar staat toch echt zonder oordeel.
En uit eigen ervaring kan ik zeggen dat hoe veel 'fouten' ik ook maak (en dat zijn er best wel wat
dinsdag 20 november 2018 om 09:39
lieverd ik las hem ook feller dan je hem waarschijnlijk bedoelde, maar omdat ik jou ken weet ik dat je het niet zo bedoelde.
Dus geen drama om niks, wel het probleem dat in platte tekst de intentie soms anders word geïnterpreteerd en dat is voor jullie beiden vervelend.
Ik snap trouwens wel de verwarring, omdat alle andere bijnamen wel gewoon gebruikt kunnen worden em die van jou vooraam staan kan het lijken dat dat ook voor jouw bijnaam voor Rosa geld.
Misschien een idee om dat aan te geven in de tabel?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 20 november 2018 om 09:48
sorry, ik vind het wel drama om niks om als je een verzoek krijgt, gelijk te zeggen dat je weggaat. Je kunt ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent of dat iets niet duidelijk is of wat dan ook. En verder heeft Kia heel duidelijk aangegeven dat ze zich kut voelt en dit maakt het er niet beter op.
En verder eens met Draakje, volgens mij is onze kracht nu juist dat we over dingen praten en zeggen wanneer ons iets dwarszit en niet gelijk weg te lopen.
En Pop, dit is niet als aanval op jou bedoeld, maar in het algemeen over de hele situatie
En verder eens met Draakje, volgens mij is onze kracht nu juist dat we over dingen praten en zeggen wanneer ons iets dwarszit en niet gelijk weg te lopen.
En Pop, dit is niet als aanval op jou bedoeld, maar in het algemeen over de hele situatie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 20 november 2018 om 09:52
@Rosa Ik ben iemand bij wie dingen ook harder binnen kunnen komen dan bedoeld. Dat komt door mijn eigen onzekerheden en angst dat de ander nij toch opeens niet meer leuk vind.
Daardoor snap ik hoe Bloem het las en ook haar reactie. Daardoor vind ik het geen drama om niks, van beide kanten niet, maar vooral een heel vervelende situatie voor beiden.
Daardoor snap ik hoe Bloem het las en ook haar reactie. Daardoor vind ik het geen drama om niks, van beide kanten niet, maar vooral een heel vervelende situatie voor beiden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 20 november 2018 om 09:52
Wellicht dat het nog niet heel lang meeschrijven ook een rol heeft gespeeld, ondanks de warmte die hier van het scherm spat schrijft een groot deel al langer met elkaar (en hebben in RL ook afgesproken als ik het goed gelezen heb). Tenminste ik vind het af en toe nog lastig interpreteren welke intentie er achter de platte tekst zit, maar ik vind jullie toch allemaal lief hoorlollypopje schreef: ↑20-11-2018 09:39
Dus geen drama om niks, wel het probleem dat in platte tekst de intentie soms anders word geïnterpreteerd en dat is voor jullie beiden vervelend.
Eat glitter for breakfast and shine all day
dinsdag 20 november 2018 om 09:55
ik snap best dat platte woorden anders over kunnen komen dan de schrijver het bedoelt, maar dan kun je dat toch zeggen? Dan hoef je toch niet gelijk weg te gaan? Dat is waar het mij om gaat, niet om dat iemand een posting anders interpreteert dan bedoeld.lollypopje schreef: ↑20-11-2018 09:52@Rosa Ik ben iemand bij wie dingen ook harder binnen kunnen komen dan bedoeld. Dat komt door mijn eigen onzekerheden en angst dat de ander nij toch opeens niet meer leuk vind.
dinsdag 20 november 2018 om 10:06
Ik snap echt wel dat platte tekst best lastig te interpreteren is. Maar we zijn allemaal volwassen mensen en ik ben prima in staat om een gesprek aan te gaan. Als je gewoon zegt, Kia ik vind het kut dat je het zo zegt dan bied ik je mijn excuses aan want het was niet rot bedoeld, enkel een vraag. Maar ga niet dramatisch lopen doen door te zeggen ik ga. Daar kan ik echt helemaal niks mee. En ja, ik snap de onzekerheid. Maar ik had dit zelfde ook tegen bijvoorbeeld Minion, Draakje of Rosa kunnen zeggen. Het heeft helemaal niks met de persoon te maken, en het stelt ook echt niks voor...lollypopje schreef: ↑20-11-2018 09:52@Rosa Ik ben iemand bij wie dingen ook harder binnen kunnen komen dan bedoeld. Dat komt door mijn eigen onzekerheden en angst dat de ander nij toch opeens niet meer leuk vind.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 20 november 2018 om 10:09
Dat snap ik, maar die opmerking komt voort uit de eerste interpretatie.
En hoewel het gelukkig voor jou niet te begrijpen is, kan ik dat wel. Ik moet namelijk nog steeds mijn basis onzekerheid corrigeren. Wat betekent dat ik iets vaak ook eerst harder lees dan bedoeld en dat ik iemand moet kennen om mijn verstand te geloven die zegt dat het niet zo bedoeld is. Weggaan is dan een veilige optie, want dat voorkomt dat je afgewezen word.
misschien werkt Bloems hoofd anders, maar zo zou het bij mij werken.
dinsdag 20 november 2018 om 10:13
lieverd, geloof me, ik snap die onzekerheid. Ik mag dan 47 zijn, maar ik geloof ook nog steeds niet dat mensen me leuklollypopje schreef: ↑20-11-2018 10:09Dat snap ik, maar die opmerking komt voort uit de eerste interpretatie.
En hoewel het gelukkig voor jou niet te begrijpen is, kan ik dat wel. Ik moet namelijk nog steeds mijn basis onzekerheid corrigeren. Wat betekent dat ik iets vaak ook eerst harder lees dan bedoeld en dat ik iemand moet kennen om mijn verstand te geloven die zegt dat het niet zo bedoeld is. Weggaan is dan een veilige optie, want dat voorkomt dat je afgewezen word.
misschien werkt Bloems hoofd anders, maar zo zou het bij mij werken.
vinden en dat vriendschappen kunnen voortduren. En de rest die ik wil zeggen, is te persoonlijk voor hier dus dat doe ik ergens anders
dinsdag 20 november 2018 om 10:40
Werkse moplollypopje schreef: ↑20-11-2018 10:19knussels voor iedereen die het kan gebruiken.
Ik ga maar weer eens werken![]()