Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(
.
| Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
|---|---|---|
| Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
| Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
| Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
| Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
| Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
| Jane | Marana | Mar, Marana |
| | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
| Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
| Sutra | Snug | Snug |
| Eva | Bloosje | Bloos |
| Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
| Uiltje | Quaintrelle | Quain |
| Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
| Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
| Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
| Prof. Dr. Duivel | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
| (B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
| Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
| Choo choo | Ch86 | Ch |
| Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
| Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
| Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
| Patty | Ceci | CC, Ceci |
| Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
| Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
| La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
| Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
| Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 18 november 2018 om 20:55
Je praat weer
zondag 18 november 2018 om 20:56
wilde net zeggen, das makkelijk. Spoken! Maar dat weet je dus alGenieInABottle schreef: ↑18-11-2018 20:54Ik vind het wel een leuke om te bewaren voor de volgende RL date![]()
Als je mij dan kunt vertellen hoe het kan dat ik hier steeds een deur open en dicht hoor gaan terwijl er nergens een deur open of dicht gaat. Tenzij mijn huurbazen de schuur ook stiekem aan deurdichtgooiendegeesten-met-een-bizarre-vorm-van-humor verhuren![]()
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 18 november 2018 om 20:57
en ik toeter harder dan de gemiddelde olifant, maar daar zullen we het maar niet over hebben
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 18 november 2018 om 20:58
Dat zou makkelijk zijn (als ik erin zou geloven).lollypopje schreef: ↑18-11-2018 20:56wilde net zeggen, das makkelijk. Spoken! Maar dat weet je dus al
zondag 18 november 2018 om 20:59
lollypopje schreef: ↑18-11-2018 20:57en ik toeter harder dan de gemiddelde olifant, maar daar zullen we het maar niet over hebben![]()
zondag 18 november 2018 om 20:59
pfffff dat je er niet in gelooft, betekent niet dat ze er niet zijn.
zondag 18 november 2018 om 21:02
zondag 18 november 2018 om 21:04
Het gegeven dat er geluiden zijn, betekent niet dat ze er wel zijn.lollypopje schreef: ↑18-11-2018 20:59pfffff dat je er niet in gelooft, betekent niet dat ze er niet zijn.
Maar goed, ik zal voordat ik een uitdrijver inschakel wel een paar kilo witte salie in de hens zetten
zondag 18 november 2018 om 21:05
Dat moet je rustig aan opbouwen, niet gelijk beginnen met hardlopen.GenieInABottle schreef: ↑18-11-2018 20:56steunt een man je bij het opbouwen van je conditie, is het weer niet goed, sught![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 18 november 2018 om 21:14
Ziva wetet het!!!!GenieInABottle schreef: ↑18-11-2018 20:54Ik vind het wel een leuke om te bewaren voor de volgende RL date![]()
Als je mij dan kunt vertellen hoe het kan dat ik hier steeds een deur open en dicht hoor gaan terwijl er nergens een deur open of dicht gaat. Tenzij mijn huurbazen de schuur ook stiekem aan deurdichtgooiendegeesten-met-een-bizarre-vorm-van-humor verhuren![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 18 november 2018 om 21:24
maandag 19 november 2018 om 07:31
Dubbel beterschap voor je man! Haha dat ei!
Hier weer een nieuwe werkweek, heb dus weer een besloten om weer extra gezond te doen. De winterkilo's die er in de zomer al aan zaten moeten er nog toch echt af. Dus ik pak hier niet meer de uitgebreide ontbijtjes, maar doe rustig aan.
Heb m stappenteller weer afgestoft, en zet het luie lichaam weer in beweging!
Hier weer een nieuwe werkweek, heb dus weer een besloten om weer extra gezond te doen. De winterkilo's die er in de zomer al aan zaten moeten er nog toch echt af. Dus ik pak hier niet meer de uitgebreide ontbijtjes, maar doe rustig aan.
maandag 19 november 2018 om 08:14
twilight84 schreef: ↑19-11-2018 07:31Dubbel beterschap voor je man! Haha dat ei!
Go for it Twighlight
maandag 19 november 2018 om 08:58
Goedemorgen allemaal,
Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad.. Ik was even niet aanwezig want ik was het weekend bij mijn (prille) lief
weekend was veel te snel voorbij en ik wist niet dat je je zo thuis kon voelen bij iemand..
Oh en het was ook fijn dat mijn allergie voor katten niet meer heel ernstig blijkt te zijn (alleen af en toe niezen ipv niezen, rode ogen en overal jeuk)
Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad.. Ik was even niet aanwezig want ik was het weekend bij mijn (prille) lief
Oh en het was ook fijn dat mijn allergie voor katten niet meer heel ernstig blijkt te zijn (alleen af en toe niezen ipv niezen, rode ogen en overal jeuk)
Eat glitter for breakfast and shine all day
maandag 19 november 2018 om 09:00
Laat ik even 'for the record' duidelijk aangeven dat de blauwe stoere mannelijke cheerleader-emoticon niet werkt maar automatisch transgendert naar roze. Ik heb dit als een van de eerste bugs gemeld toen het forum vernieuwd werd .. maar schijnbaar wordt er geen prioriteit gegeven aan het oplossen van die bug.
Het doet ze niks dat ik mijn hele setje ondertussen in roze spandex heb moeten aanschaffen om nog enigszins geloofwaardig over te komen .
Het doet ze niks dat ik mijn hele setje ondertussen in roze spandex heb moeten aanschaffen om nog enigszins geloofwaardig over te komen .
maandag 19 november 2018 om 09:16
Laat ik even 'for the record' duidelijk aangeven dat blauw vroegah de kleur voor meisjes was en roze voor jongens. Dus eigenlijk is Viva in deze heel traditioneel hoorshifty schreef: ↑19-11-2018 09:00Laat ik even 'for the record' duidelijk aangeven dat de blauwe stoere mannelijke cheerleader-emoticon niet werkt maar automatisch transgendert naar roze. Ik heb dit als een van de eerste bugs gemeld toen het forum vernieuwd werd .. maar schijnbaar wordt er geen prioriteit gegeven aan het oplossen van die bug.
![]()
![]()
![]()
Ohhh germ, maar wel goed gelukt hoor!! Mooi en geloofwaardig
maandag 19 november 2018 om 10:38
Je kan er het hoofd van je nieuwe liefde op shoppen. Dat maakt het waarschijnlijk iets draaglijker.... of nietGlitterBep schreef: ↑19-11-2018 09:47Bedankt hé.. dit gaat dus de rest van de dag niet meer van mijn netvlies
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras