Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
lollypopje schreef:
18-11-2018 20:53
en boel veel knussels voor een ieder die het kan gebruiken
Je praat weer :redrose: :redrose: :redrose:
GenieInABottle schreef:
18-11-2018 20:54
Ik vind het wel een leuke om te bewaren voor de volgende RL date :smooch:

Als je mij dan kunt vertellen hoe het kan dat ik hier steeds een deur open en dicht hoor gaan terwijl er nergens een deur open of dicht gaat. Tenzij mijn huurbazen de schuur ook stiekem aan deurdichtgooiendegeesten-met-een-bizarre-vorm-van-humor verhuren @(
wilde net zeggen, das makkelijk. Spoken! Maar dat weet je dus al
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kia•Ora schreef:
18-11-2018 20:52
He verdorie zeg. :hug:

Maaruh, man hoeft niet te rennen als wij er zijn, ik heb toch echt liever een gezellig gesprek op de bank dan rennend in het park. :A:
steunt een man je bij het opbouwen van je conditie, is het weer niet goed, sught @(
GenieInABottle schreef:
18-11-2018 20:55
Je praat weer :redrose: :redrose: :redrose:
en ik toeter harder dan de gemiddelde olifant, maar daar zullen we het maar niet over hebben :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
18-11-2018 20:56
wilde net zeggen, das makkelijk. Spoken! Maar dat weet je dus al
Dat zou makkelijk zijn (als ik erin zou geloven).
lollypopje schreef:
18-11-2018 20:57
en ik toeter harder dan de gemiddelde olifant, maar daar zullen we het maar niet over hebben :P
:HA:
GenieInABottle schreef:
18-11-2018 20:58
Dat zou makkelijk zijn (als ik erin zou geloven).
pfffff dat je er niet in gelooft, betekent niet dat ze er niet zijn.
Ik ga nog even de kou in, hoop dat woef heel snel plast en heeeeeel graag naar binnen wil (ipv haar 'ik vind het zo lekker om in het gras te rollebollen als er grondvorst is") en daarna mijn bed in. Mijn hoofd maakt de laatste dagen overuren en het knopje "kap ermee" is even defect |-)
lollypopje schreef:
18-11-2018 20:59
pfffff dat je er niet in gelooft, betekent niet dat ze er niet zijn.
Het gegeven dat er geluiden zijn, betekent niet dat ze er wel zijn.
Maar goed, ik zal voordat ik een uitdrijver inschakel wel een paar kilo witte salie in de hens zetten :idee:
GenieInABottle schreef:
18-11-2018 20:56
steunt een man je bij het opbouwen van je conditie, is het weer niet goed, sught @(
Dat moet je rustig aan opbouwen, niet gelijk beginnen met hardlopen. :P
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
18-11-2018 21:05
Dat moet je rustig aan opbouwen, niet gelijk beginnen met hardlopen. :P
Hij kan er niets aan doen dat jouw pootjes zo kort zijn hoor. Hij wandelt gewoon :P
GenieInABottle schreef:
18-11-2018 20:54
Ik vind het wel een leuke om te bewaren voor de volgende RL date :smooch:

Als je mij dan kunt vertellen hoe het kan dat ik hier steeds een deur open en dicht hoor gaan terwijl er nergens een deur open of dicht gaat. Tenzij mijn huurbazen de schuur ook stiekem aan deurdichtgooiendegeesten-met-een-bizarre-vorm-van-humor verhuren @(
Ziva wetet het!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
18-11-2018 21:14
Ziva wetet het!!!!
Ik heb het even gevraagd, maar ze zegt van niet :nope:

Het is best wel wat frisjes buiten en zo gaaf donker. Ik ga mijn bedje opzoeken, dan kan ik vanuit bed de donkere hemel boven mij bekijken :heart:
Liefkes. Ik ga even baddren. Heb minj outfit voor mogen klaar. Heb man 'gevoed' en dat is nodig al heeft hij nog last,
En ik ga morgen werken en man wordt verzogd door de buurman die morgen thuis is en graag zorgt. :heart:
:peep: Hop hop hop, door naar Curaçao!
Fijne (werk)week knusseltjes :kiss: .

Afbeelding
Fijne week allemaal! Ik ga zo ook lekker naar bed. Even proberen weer wat energie op te doen ... :)
Dubbel beterschap voor je man! Haha dat ei!

Hier weer een nieuwe werkweek, heb dus weer een besloten om weer extra gezond te doen. De winterkilo's die er in de zomer al aan zaten moeten er nog toch echt af. Dus ik pak hier niet meer de uitgebreide ontbijtjes, maar doe rustig aan.
Heb m stappenteller weer afgestoft, en zet het luie lichaam weer in beweging!
twilight84 schreef:
19-11-2018 07:31
Dubbel beterschap voor je man! Haha dat ei!

Hier weer een nieuwe werkweek, heb dus weer een besloten om weer extra gezond te doen. De winterkilo's die er in de zomer al aan zaten moeten er nog toch echt af. Dus ik pak hier niet meer de uitgebreide ontbijtjes, maar doe rustig aan.
Heb m stappenteller weer afgestoft, en zet het luie lichaam weer in beweging!

Go for it Twighlight :cheer2: trek ik mijn cheerleaderpakje weer aan :cheer2:
shifty schreef:
19-11-2018 08:14
Go for it Twighlight :cheer2: trek ik mijn cheerleaderpakje weer aan :cheer2:
Vooral het roze... dat staat je beeldig :proud:

Lichtje, goed voornemen en vooral slim om dat voor 1 januari te doen :P Good luck :smooch:
Goedemorgen allemaal,

Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad.. Ik was even niet aanwezig want ik was het weekend bij mijn (prille) lief :love: weekend was veel te snel voorbij en ik wist niet dat je je zo thuis kon voelen bij iemand..

Oh en het was ook fijn dat mijn allergie voor katten niet meer heel ernstig blijkt te zijn (alleen af en toe niezen ipv niezen, rode ogen en overal jeuk) :yes:
Eat glitter for breakfast and shine all day
Laat ik even 'for the record' duidelijk aangeven dat de blauwe stoere mannelijke cheerleader-emoticon niet werkt maar automatisch transgendert naar roze. Ik heb dit als een van de eerste bugs gemeld toen het forum vernieuwd werd .. maar schijnbaar wordt er geen prioriteit gegeven aan het oplossen van die bug.

Het doet ze niks dat ik mijn hele setje ondertussen in roze spandex heb moeten aanschaffen om nog enigszins geloofwaardig over te komen .

:cheer2: :thunder: :cheer2:
shifty schreef:
19-11-2018 09:00
Laat ik even 'for the record' duidelijk aangeven dat de blauwe stoere mannelijke cheerleader-emoticon niet werkt maar automatisch transgendert naar roze. Ik heb dit als een van de eerste bugs gemeld toen het forum vernieuwd werd .. maar schijnbaar wordt er geen prioriteit gegeven aan het oplossen van die bug.

Het doet ze niks dat ik mijn hele setje ondertussen in roze spandex heb moeten aanschaffen om nog enigszins geloofwaardig over te komen .

:cheer2: :thunder: :cheer2:
Laat ik even 'for the record' duidelijk aangeven dat blauw vroegah de kleur voor meisjes was en roze voor jongens. Dus eigenlijk is Viva in deze heel traditioneel hoor ;-)

Ohhh germ, maar wel goed gelukt hoor!! Mooi en geloofwaardig :lol:
Afbeelding

En zie 'm er eens stoer bij kijken ook nog ..
shifty schreef:
19-11-2018 09:26

En zie 'm er eens stoer bij kijken ook nog ..
Bedankt hé.. dit gaat dus de rest van de dag niet meer van mijn netvlies
Eat glitter for breakfast and shine all day
GlitterBep schreef:
19-11-2018 09:47
Bedankt hé.. dit gaat dus de rest van de dag niet meer van mijn netvlies
Je kan er het hoofd van je nieuwe liefde op shoppen. Dat maakt het waarschijnlijk iets draaglijker.... of niet :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven