Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje


.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-10-2018 17:53
wil ik Pocahontas gaan kijken, hebben ze hem van Netflix gehaald 😒
:hug:
Mikt Pocahontas in de koffer. :jump:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Nu Anastasia opgezet. Laatste keer dat ik die zag was in de bios 😜
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik luister Moloco. Was lang geleden, maar wat blijven ze steengoed. En perfect voor mijn huidige modus!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
En ik ontdek net een Sebas. Helaas overleden.... in het bekje van Witje de Jager.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
17-10-2018 17:53
Isse niet mijn werk, is naam van Blauwtje.
Jaha! Maar ik wachtte tot onze godin hem goedkeurde en dat deed je gelukkig :lol:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-10-2018 18:12
En ik ontdek net een Sebas. Helaas overleden.... in het bekje van Witje de Jager.
Neeeeeeeeeeeeeeeeee!
Afbeelding
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-10-2018 18:17
3.73% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
focus voor geen meter, dus mis de helft van de film 😜
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-10-2018 18:12
En ik ontdek net een Sebas. Helaas overleden.... in het bekje van Witje de Jager.
Als het Witje dan maar heeft gesmaakt, anders is hij voor niks gestorven
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-10-2018 18:14
Jaha! Maar ik wachtte tot onze godin hem goedkeurde en dat deed je gelukkig :lol:
Lief ben ik hè :A: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-10-2018 18:17
focus voor geen meter, dus mis de helft van de film 😜
Ik help je het weekend wel even focussen. Ik zag daarstraks iets heel interessants voorbijkomen. :A:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Sebas mag van mij ook wel ietsje kleiner, behoorlijk veel scroll werk zo.
Ja liever lui dan moe :)

Pffff mag de klok weer achteruit? Pfff alles is stom en kut vandaag! Zou het ooit nog eens gaan lukken? Pffff Ik kruip voor de rest van de avond of bij Sebas in de boom, of ik kruip onder iemands dekentje.
Je mag wel bij mij onder het dekentje. Het is inderdaad even stom vandaag, maar morgen is er een nieuwe dag, na een hele nacht knusselen ;D
Aloha, ik kom even inbreken...
Is er toevallig nog plek onder het dekentje voor een novice? 🤓
Hebbut ook beetje koud...🤓
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-returns schreef:
17-10-2018 21:10
Aloha, ik kom even inbreken...
Is er toevallig nog plek onder het dekentje voor een novice? 🤓
Hebbut ook beetje koud...🤓
Jahoor Phoebe, iedereen die zich kan vinden in het onderwerp van dit topic is welkom onder ons dekentje.

Hoe ben je bij ons terecht gekomen?

Ohw en Kia ik stel Charmed voor als nick :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Zeker kan ik me daarin vinden!
Ik ben net weer terug van een forumbreak die permanent bedoeld was aangezien ik te veel op topics zat waar men niet erg lief warenvoor mekaar en dat wil ik niet meer.
Ik wil gewoon leuk met mekaar omgaan ipv oordelen en katten, vandaar dat ik blij werd toen ik dit topic zag.
Zoals een van mijn lievelingsliedjes zegt: 'Quand on n'a que l'amour, nous aurons dans nos mains, le monde entier'. (Wanneer we alleen liefde hebben, dan hebben we de wereld in handen')
Ok, vrij poëtisch maar er zit wel wat in i.m.o
Anyway de TO sprak me dus wel aan.

Dat vind ik een hele mooie naam, ik stem voor... 😀😊
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 21:30
33.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Phoebe dan zit je hier zeker goed. lief zijn voor elkaar en elkaar respecteren zijn de kernwaarden van dit topic.

Komt je naam ook van de serie? ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
zo vandaag weer contact gehad met de huisarts ze heeft me Temazepam 20 mg voorgeschreven deze moet ik nemen als inslaper en de diazepam moet er dan voor zorgen dat ik doorslaap

We zullen het zien vanavond :D
lollypopje schreef:
17-10-2018 21:26
@Phoebe dan zit je hier zeker goed. lief zijn voor elkaar en elkaar respecteren zijn de kernwaarden van dit topic.

Komt je naam ook van de serie? ;)
Nee niet echt, een beetje.
Dat vermoedde ik al, dat vind ik leuk.
Bovendien had ik behoefte aan een beetje een luchtig topic ipv een zwaar-onderwerp-topic.

Succes alvast Christian!
Sleep tight! (Zegt iemand hier die bijna lucifers tussen haar ogen moet zetten, ben niet zo'n avondmens en was druk vandaag. Gesloopt momenteel...)

Trouwens, ich liebe Sebas... :heart:
Ik stel van nu af aan een spinnenvangverbod in voor mijn poezels.
(Sowieso want het stikt in mijn oude huis van de insecten en spinnen zijn nuttige insectenverdelgers...)
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 21:39
33.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
christian88 schreef:
17-10-2018 21:28
zo vandaag weer contact gehad met de huisarts ze heeft me Temazepam 20 mg voorgeschreven deze moet ik nemen als inslaper en de diazepam moet er dan voor zorgen dat ik doorslaap

We zullen het zien vanavond :D
Ik hoop heel hard voor je dat je er vannacht heerlijk op slaapt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je goed zult slapen!

Ohhhh nu wil ik Charmed kijken! Alle afleveringen meteen achter elkaar! Onder het dekentje bij Skatje. Veel chocolade, chips en bier erbij! Non stop tv kijken!
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-returns schreef:
17-10-2018 21:33
Nee niet echt, een beetje.
Dat vermoedde ik al, dat vind ik leuk.
Bovendien had ik behoefte aan een beetje een luchtig topic ipv een zwaar-onderwerp-topic.
Vaak is het topic, soms wat zwaarder, omdat iedereen hier zijn/haar ei kwijt kan. Maar het fijne is hier dat het nit veranderd in een gezamenlijke zwelgen. We knusselen en steunen elkaar, maar ondertussen word er ook gelachen. Precies zoals het leven is :)

Ohw en we zijn allemaal er van overtuigd dat man/vrouw vriendschappen mogelijk zijn, zelfs met exen, zonder gedoe.
Zo is dit topic ooit ontstaan :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
17-10-2018 21:37
Ik hoop dat je goed zult slapen!

Ohhhh nu wil ik Charmed kijken! Alle afleveringen meteen achter elkaar! Onder het dekentje bij Skatje. Veel chocolade, chips en bier erbij! Non stop tv kijken!
Ik heb nu heimwee naar de woensdagavond toen ik een tiener was.

Charmed-Buffy-Angel 😄😍😄
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
17-10-2018 21:38
Vaak is het topic, soms wat zwaarder, omdat iedereen hier zijn/haar ei kwijt kan. Maar het fijne is hier dat het nit veranderd in een gezamenlijke zwelgen. We knusselen en steunen elkaar, maar ondertussen word er ook gelachen. Precies zoals het leven is :)

Ohw en we zijn allemaal er van overtuigd dat man/vrouw vriendschappen mogelijk zijn, zelfs met exen, zonder gedoe.
Zo is dit topic ooit ontstaan :)
Oww ik ben zeker niet anti zware onderwerpen hoor... Maar een beetje afwisseling is fijn.
En het wordt sowieso al een stuk fijner als er niet om iedere scheet geoordeeld wordt en maar ongezouten met meningen gestrooid wordt. Misschien ben ik een watje dat ik daar niet zo goed tegen kan, maar dat interesseert me niks haha...

Oww daar ben ik van overtuigd... Ik heb zelf meer 'gewone' mannelijke vrienden dan vrouwen en mn bff is ook een vent 😉

Ik vind het leuk hier... :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Nou knussels ik ga mijn temazepam en diazepam innemen en meteen op bed liggen want dat heeft de huisarts me geadviseerd het schijnt dat ze snel werken

Slaap lekker allemaal :D :hug: :heart:
christian88 schreef:
17-10-2018 21:52
Nou knussels ik ga mijn temazepam en diazepam innemen en meteen op bed liggen want dat heeft de huisarts me geadviseerd het schijnt dat ze snel werken

Slaap lekker allemaal :D :hug: :heart:
Goed idee, ik ga ook mijn mand maar es opzoeken.
Slaap lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven