Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

woensdag 17 oktober 2018 om 08:36
Dat is ook vervelend, een muggenbult.
Ik wilde de woonkamer poetsen, iets creatiefs doen en moet naar therapie.
woensdag 17 oktober 2018 om 09:49

woensdag 17 oktober 2018 om 09:52
lollypopje schreef: ↑17-10-2018 09:49Hier ook een slechte nacht, maar wel een heerlijke avond
Ik heb net geleerd dat ik als vrijgezel geen mening mag hebben over relatie gedoe. Echt leerzaam dat Viva.

woensdag 17 oktober 2018 om 09:56
Wel fijn om dat te weten toch? Voorkomt dat we een mening ontwikkelen over zaken waar duidelijk geen verstand van hebbenCoconuts12 schreef: ↑17-10-2018 09:52Zo mag ik vaak geen mening hebben over kinderzaken, omdat ik geen kinderen heb.

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 17 oktober 2018 om 10:01
viewtopic.php?t=429747
jij mag wel een mening hebben, want je zit in een monogame relatie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

woensdag 17 oktober 2018 om 10:02
lollypopje schreef: ↑17-10-2018 09:56Wel fijn om dat te weten toch? Voorkomt dat we een mening ontwikkelen over zaken waar duidelijk geen verstand van hebben![]()

woensdag 17 oktober 2018 om 10:26
je bent ook nog infantiel lees ik netCoconuts12 schreef: ↑17-10-2018 10:02Blijft toch raar, want je kunt er prima een goede mening over hebben.

woensdag 17 oktober 2018 om 10:30
Ik las het

woensdag 17 oktober 2018 om 10:50
flauw hoor. Je weet toch dat zij gelijk hebbenCoconuts12 schreef: ↑17-10-2018 10:30Ik las hetMaar voel me niet aangesproken, aangezien ex en ik geen vrienden meer zijn (en anders ook niet).

woensdag 17 oktober 2018 om 10:53
Ohja, dom van me.

woensdag 17 oktober 2018 om 12:23
Klopt, worden ze ook.
Ik kreeg dat argument ook regelmatig van ex, als het om zijn dochter ging. Zelfs als ik mijn ideeën heel voorzichtig bracht.
Toen ik onze relatie verbroken had, kwam zijn dochter niet meer. Volgens zijn ex durfde ze het niet aan zonder dat ik het was, want ex kon niet zo goed met kinderen omgaan. Tot zover zijn verstand van kinderen omdat hij een keer per ongeluk raak geschoten had.
Ik kreeg dat argument ook regelmatig van ex, als het om zijn dochter ging. Zelfs als ik mijn ideeën heel voorzichtig bracht.
Toen ik onze relatie verbroken had, kwam zijn dochter niet meer. Volgens zijn ex durfde ze het niet aan zonder dat ik het was, want ex kon niet zo goed met kinderen omgaan. Tot zover zijn verstand van kinderen omdat hij een keer per ongeluk raak geschoten had.