Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje


.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia, kunnen we de intro niet inkorten?
Stuur sebas gewoon weer naar zijn holletje, scheelt weer scrollwerk :proud:
Alle reacties Link kopieren
Neeeeee, Basje moet blijven!!!

maar de foto's zouden wel een ietsiepietsie kleiner kunnen, dat wel :P
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Sgaap_2015 schreef:
17-10-2018 13:02
:jump: Roosje heeft me binnen gelokt. Het is mijn schuld niet. :D
welkom, waar heeft ze jou nu weer opgepikt? :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
17-10-2018 13:22
ik ben een volledig onschuldig dolfijntje :angel:


haaaaai Wolletje :jump:
forumlokkert!!!
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-10-2018 14:18
welkom, waar heeft ze jou nu weer opgepikt? :P
uit de Viva visvijver, lang, lang geleden :P
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-10-2018 14:19
forumlokkert!!!
zo ben ik, je weet tog :lmao:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lolly, het lijkt wel of mijn kleuter nichtje in dat topic zit over relatie en vriendschap. Waarom? Waarom? Zo vermoeiend!
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
17-10-2018 14:35
Lolly, het lijkt wel of mijn kleuter nichtje in dat topic zit over relatie en vriendschap. Waarom? Waarom? Zo vermoeiend!
terwijl ze al 10x antwoord heeft gehad, alleen niet het antwoord dat ze wil. Dus ik ga er niet eens meer aan beginnen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
17-10-2018 14:42
terwijl ze al 10x antwoord heeft gehad, alleen niet het antwoord dat ze wil. Dus ik ga er niet eens meer aan beginnen
Ik ook niet meer. Ik vond mijn antwoord nog best duidelijk, maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
17-10-2018 14:46
Ik ook niet meer. Ik vond mijn antwoord nog best duidelijk, maar goed.
waarschijnlijk heeft ze last van een zeer ernstige vorm van Oost-Indisch-Analfabetisme
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
even tijd voor wat schattigs

http://www.gosocial.co/13-photos-of-fir ... e-animals/
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
ik ben weggestuurd met de mededeling dat ik een topic moet openen voor de mensen die het niet meer wantrouwenden eens zijn. Maar dat topic is er al :P

Knussels voor iedereen hier 💖💖💖
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Awwwwww :heart:
Alle reacties Link kopieren
schattigmeisje schreef:
17-10-2018 16:25
Awwwwww :heart:
Ik schijn steeds hetzelfde verhaal te vertellen, tja dat doen zij niet natuurlijk 😜
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nee joh! Zij zeggen elke keer wat helemaal nieuws, en stel je voor dat anderen met een andere invalshoek ook gelijk kunnen hebben! Dat kan toch niet! </sarcasm>

Gelukkig zijn er de knussels. En je moet echt nog een keer langs komen, en dan zal ik mijn monogame vent wel opdracht geven dat hij je even moet knuffelen *strengkijkt*
Alle reacties Link kopieren
christian88 schreef:
17-10-2018 08:45
Nou hier niet meer geslapen sinds mijn vorige berichtje...

zometeen de huisarts maar bellen of ik er inslapers als temazepam of lorazepam bij kan krijgen heb mijn nacht rust hard nodig....
Ik zou voorzichtig zijn met al die pammetjes, die werken heel verslavend. Er zijn betere medicijnen tegen de angst beschikbaar, het lijkt me echt belangrijk dat je daarvoor een doorverwijzing krijgt naar bijvoorbeeld een psychiater.
...
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-10-2018 16:17
ik ben weggestuurd met de mededeling dat ik een topic moet openen voor de mensen die het niet meer wantrouwenden eens zijn. Maar dat topic is er al :P

Knussels voor iedereen hier 💖💖💖
:rofl: Dat heb je toch wel even gemeld hoop ik? Met link!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Chrisje heb je - zoals Uiltje aangeeft - ook andere hulp dan de HA? Vermits je je lieve buddy hebt vermoed ik van wel. Maar ik ben het wel eens met Uiltje dat de HA niet de aangewezen persoon is om je medicijngebruik te regulieren.

Schattig: hier een hele lange monogame relatie. Maar knusselen? Dat kan gewoon nooit genoeg. Ik ben een ontzettende knuffelkont. Man ook met mij en met Maman en is ook wel lijfelijk met collega's. Hij zal niet snel de eerste aanzet doen maar als er naar hem uitgereikt wordt dan verdwijn je in zijn berenknuffel :heart:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
schattigmeisje schreef:
17-10-2018 16:35
Nee joh! Zij zeggen elke keer wat helemaal nieuws, en stel je voor dat anderen met een andere invalshoek ook gelijk kunnen hebben! Dat kan toch niet! </sarcasm>

Gelukkig zijn er de knussels. En je moet echt nog een keer langs komen, en dan zal ik mijn monogame vent wel opdracht geven dat hij je even moet knuffelen *strengkijkt*

ja, moet ik echt eens doen lieverds 😘
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Een pammetje af en toe kan geen kwaad, maar bij vaker dan 2x in de week kan er heel snel afhankelijkheid ontstaan. Daarom altijd voorzichtig gebruiken en kijken met de arts naar langer termijnoplossingen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Sgaap_2015 schreef:
17-10-2018 13:02
:jump: Roosje heeft me binnen gelokt. Het is mijn schuld niet. :D
Haaaai Wolletje :hello: , welkom bij de knusselaars!

Aangezien je al een eigen naampie hebt houden we die aan.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Yeey Almighty! Een naam die ik kan onthouden!

Wolletje: knusselwelkom! Lever jij je wol aan Dolfijntje om al die mooie dekentjes van te haken?
*oeh.... ik begin een konspieresie te zien.... Ik vroeg Dolfijntje naar winterdekentjes.... en nu hebben we wolletjes. Slim hoor Dolfijntje en lief Wolletje!*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-10-2018 16:50
Chrisje heb je - zoals Uiltje aangeeft - ook andere hulp dan de HA? Vermits je je lieve buddy hebt vermoed ik van wel. Maar ik ben het wel eens met Uiltje dat de HA niet de aangewezen persoon is om je medicijngebruik te regulieren.

Schattig: hier een hele lange monogame relatie. Maar knusselen? Dat kan gewoon nooit genoeg. Ik ben een ontzettende knuffelkont. Man ook met mij en met Maman en is ook wel lijfelijk met collega's. Hij zal niet snel de eerste aanzet doen maar als er naar hem uitgereikt wordt dan verdwijn je in zijn berenknuffel :heart:
Klopt, helaas denken veel huisartsen dat ze net zoveel/meer verstand hebben van psychofarmaca als de psychiater. Zeker de moeite waard om eens met een psych te gaan praten Mmmmep. Er zijn veel meer (en vaak betere) opties dan diazepam en temazepam...

En ja, het is verslavend, maar, jaja is ze weer, soms is een (fysieke) verslaving minder erg dan de klacht... Effectieve slaap is toch echt belangrijker... een eventuele verslaving is van latere zorg, niet of zeer slecht slapen is vele malen schadelijker.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-10-2018 17:48
Yeey Almighty! Een naam die ik kan onthouden!

Wolletje: knusselwelkom! Lever jij je wol aan Dolfijntje om al die mooie dekentjes van te haken?
*oeh.... ik begin een konspieresie te zien.... Ik vroeg Dolfijntje naar winterdekentjes.... en nu hebben we wolletjes. Slim hoor Dolfijntje en lief Wolletje!*
Isse niet mijn werk, is naam van Blauwtje.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
wil ik Pocahontas gaan kijken, hebben ze hem van Netflix gehaald 😒
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven