Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
Wollie ik dacht dat jij in het Amsterdamse woonde? Ah nee, je kwam richting Amsterdam voor je bank, dat was wat ik in mijn hoofd had!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb trouwens het idee dat er een collega is (van een ander team, dus geen hele directe collega) die mij wel aardig vindt. Hij kijkt zo op een bepaalde manier naar me.
Geld maakt niet gelukkig. Weet ik.

Maar in de paniek en stresstijd waar wij ons nu in bevinden is 3000 euro terugkrijgen van de belastingdienst (water stond bijna voorbij onze lippen, we hadden al snorkels klaarliggen zeg maar)

echt heul fijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Kittens schreef op 26 februari 2016 @ 19:35:

Pffff, net kleuterscholen die lerarenopleidingen. idd, lijkt me heel frustrerend voor alle partijen, want het lijkt me ook voor de docenten niet fijn om hun leerlingen als kleuters te moeten behandelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 19:49:

Ik heb trouwens het idee dat er een collega is (van een ander team, dus geen hele directe collega) die mij wel aardig vindt. Hij kijkt zo op een bepaalde manier naar me.En hoe kijk jij naar hem?
quote:Oudblond schreef op 26 februari 2016 @ 19:48:

Wollie ik dacht dat jij in het Amsterdamse woonde? Ah nee, je kwam richting Amsterdam voor je bank, dat was wat ik in mijn hoofd had!Klopt, maar ik woon een stuk bij je vandaan.
quote:feow schreef op 26 februari 2016 @ 19:49:

Maar in de paniek en stresstijd waar wij ons nu in bevinden is 3000 euro terugkrijgen van de belastingdienst (water stond bijna voorbij onze lippen, we hadden al snorkels klaarliggen zeg maar)

echt heul fijn.

Fijn Feow! Was het geheel onverwacht of geheel terecht die teruggave?

echt heul fijn.

Fijn is dat, dat geeft lucht.

En dat geld niet gelukkig maakt geldt volgens mij pas als je een bepaald niveau bereikt van geld hebben. Net te weinig geld hebben is echt niet leuk.

echt heul fijn.Heel fijn!
quote:Oudblond schreef op 26 februari 2016 @ 19:50:

[...]

En hoe kijk jij naar hem?

Hij is volgens mij wel aardig, beetje rustig type. Maar ik val niet direct in katzwijm als ik hem zie

Hij is niet direct interessant, maar ik ken hem niet echt.
quote:rosanna08 schreef op 26 februari 2016 @ 19:50:

[...]

idd, lijkt me heel frustrerend voor alle partijen, want het lijkt me ook voor de docenten niet fijn om hun leerlingen als kleuters te moeten behandelen Ze weten niet beter. Die mensen zijn gewoon zo.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 19:52:

[...]

Hij is volgens mij wel aardig, beetje rustig type. Maar ik val niet direct in katzwijm als ik hem zie

Hij is niet direct interessant, maar ik ken hem niet echt.Even subtiel voelen.
quote:Moiren_ schreef op 26 februari 2016 @ 19:53:

[...]

Even subtiel voelen.Uh? Waar voelen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 19:54:

[...]

Uh? Waar voelen?Aan zijn centimeters natuurlijk.
We zijn alweer bijna toe aan een nieuw onderkomen. Iemand nog een leuk voorstel?

Zullen we voor chique gaan?

Even tijdelijk stallen.. Wordt weg gehaald, dan vind ik het weer makkelijk terug. Ik kom teveel leuke nummers tegen.

Maar de gezochte vind ik niet....

https://www.youtube.com/watch?v=o9eaRLC5roo finding out more – haevn

https://www.youtube.com/watch?v=QQ7XJG0Z2ho Jarryd James - Do You Remember

https://www.youtube.com/watch?v=uxpDa-c-4Mc Drake - Hotline Bling

https://www.youtube.com/watch?v=oyEuk8j8imI Justin Bieber - Love Yourself (PURPOSE : The Movement)

https://www.youtube.com/watch?v=Mr1sqe_eZq4 Matt Simons - Catch & Release

https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA Ed Sheeran - Thinking Out Loud [Official Video]

https://www.youtube.com/watch?v=MwpMEbgC7DA Tom Odell - Another Love

https://www.youtube.com/watch?v=rs40yxHjTxQ Christine and The Queens - Christine (Clip Officiel)

Idem als de vorige post:

Zoeken: Annemieke Hier - zaterdag 20 februari 2016 - 17:00 - 18:00

17:49

the yukon club abscence

17:45

aloe blacc i need a dollar

17:41

christine and the queens christine

17:35

last shadow puppets bad habits

17:33

the beatles help!

17:28

kevin rudolf let it rock

17:23

eddie vedder hard sun

17:17

birdy keeping your head up

17:14

mount & nicolas haelg something good

17:08

fugees fu-gee-la

17:05

nothing but thieves trip switch
Of voor kleurrijk?

quote:Moiren_ schreef op 26 februari 2016 @ 19:53:

[...]

Even subtiel voelen.

Hoe doe je dat ' subtiel voelen'? Zeg je dan: ' ik ga even voelen, maar het is heel subtiel dus je merkt er niets van'?

*geef je een seintje als de lasagna in de oven kan. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat er weinig kaas over zit, die heeft mijn kruimeldiefkaaskat namelijk van de keukenvloer geruimd.*
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 19:55:

We zijn alweer bijna toe aan een nieuw onderkomen. Iemand nog een leuk voorstel?

[afbeelding]Deze!
Of voor Gothic?

quote:Oudblond schreef op 26 februari 2016 @ 19:56:

[...]

Hoe doe je dat ' subtiel voelen'? Zeg je dan: ' ik ga even voelen, maar het is heel subtiel dus je merkt er niets van'?

*geef je een seintje als de lasagna in de oven kan. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat er weinig kaas over zit, die heeft mijn kruimeldiefkaaskat namelijk van de keukenvloer geruimd.*

Je loopt langs hem en laat je hand net iets te ver uit slingeren. En dan zeg je "oh sorry!".

Mijn poes eet ook zo graag kaas
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 19:55:

[afbeelding]Ik wil al 3 edities een kroeg op hoog niveau! Letterlijk dan. Op de 30 ste etage of zo met altijd prachtige luchten en sterrenhemels. En een meneer beneden bij de lift die bepaalt of je een stammer bent en je dan met alle egards naar boven begeleidt alwaar het virtuele leven de stoutste verwachtingen overtreft.
quote:Moiren_ schreef op 26 februari 2016 @ 19:54:

[...]

Aan zijn centimeters natuurlijk.

Dank je Moi, je hebt het heel duidelijk voor me gemaakt. Not interested
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 19:58:

Of voor Gothic?

[afbeelding]Deze!
Speciaal voor Blond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven