Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
woensdag 17 februari 2016 om 10:36
quote:Amaqanda schreef op 17 februari 2016 @ 10:28:
Ik verveel me. Nog 1 uur en 3 kwartier en dan kan ik zoon ophalen. Tot die tijd vermaak ik me maar met mijn serie.
Ik heb zelfs de aardappelen voor vanavond al geschild Gelukkig gaat je kleintje nog lang het huis niet uit. *lege nest syndroom* ik ken het.
Ik verveel me. Nog 1 uur en 3 kwartier en dan kan ik zoon ophalen. Tot die tijd vermaak ik me maar met mijn serie.
Ik heb zelfs de aardappelen voor vanavond al geschild Gelukkig gaat je kleintje nog lang het huis niet uit. *lege nest syndroom* ik ken het.
woensdag 17 februari 2016 om 10:37
woensdag 17 februari 2016 om 10:40
woensdag 17 februari 2016 om 10:45
quote:Amaqanda schreef op 17 februari 2016 @ 10:40:
[...]
Ik ben het ook gewoon niet gewend. Ik werk wel, dus kan best zonder kind, maar als ik thuis ben dan is/was hij er ook. Dat is dan toch vreemd.Ben ziek thuis maar dreumes is naar het kdv. Beter zo maar toch voelt het raar, ik ben thuis maar hij is er niet.
[...]
Ik ben het ook gewoon niet gewend. Ik werk wel, dus kan best zonder kind, maar als ik thuis ben dan is/was hij er ook. Dat is dan toch vreemd.Ben ziek thuis maar dreumes is naar het kdv. Beter zo maar toch voelt het raar, ik ben thuis maar hij is er niet.
woensdag 17 februari 2016 om 10:50
quote:SaveTheDay schreef op 17 februari 2016 @ 10:45:
[...]
Ben ziek thuis maar dreumes is naar het kdv. Beter zo maar toch voelt het raar, ik ben thuis maar hij is er niet.O ja dat heb ik ook wel eens gedaan (maar dan bij ouders, die passen altijd op). Wel beter voor kind en voor jou snap dat dat wel raar is.
[...]
Ben ziek thuis maar dreumes is naar het kdv. Beter zo maar toch voelt het raar, ik ben thuis maar hij is er niet.O ja dat heb ik ook wel eens gedaan (maar dan bij ouders, die passen altijd op). Wel beter voor kind en voor jou snap dat dat wel raar is.
woensdag 17 februari 2016 om 11:06
quote:yasmijn schreef op 16 februari 2016 @ 14:41:
Ik sta gewoon op de vloer. Is dat heel raar?
Nee, maar nu is die koud.
Ach, in tropische oorden..... zonder slecht werkende verwarming.
Met doucheslippers kan het ook! Die heb ik nog liggen. Sauna douche slippers.
Ja, die kunnen ook opgehangen worden en zo makkelijk drogen.
Goed zo, zo komen ideeën tot leven. Ik zat ooit in een hotel met steenkoude vloer en alleen koud water.
Zonneboiler buiten het seizoen.
Ik sta gewoon op de vloer. Is dat heel raar?
Nee, maar nu is die koud.
Ach, in tropische oorden..... zonder slecht werkende verwarming.
Met doucheslippers kan het ook! Die heb ik nog liggen. Sauna douche slippers.
Ja, die kunnen ook opgehangen worden en zo makkelijk drogen.
Goed zo, zo komen ideeën tot leven. Ik zat ooit in een hotel met steenkoude vloer en alleen koud water.
Zonneboiler buiten het seizoen.
woensdag 17 februari 2016 om 11:11
quote:yasmijn schreef op 16 februari 2016 @ 14:55:
[...]
Ja graag. Met tijdstip erbij anders ontstaat er weer verwarring.
Verwarring.... verwarming.
Ik had het over verwarming. Hier moet de verwarming lang aan om de tegels onder de douche warm te laten zijn. Warme voetjes worden net zo koud als de tegeltjes.
Sauna had ik nog wel hier geplaatst.
Dat ik daar (douche slippers) niet eerder aan dacht.
[...]
Ja graag. Met tijdstip erbij anders ontstaat er weer verwarring.
Verwarring.... verwarming.
Ik had het over verwarming. Hier moet de verwarming lang aan om de tegels onder de douche warm te laten zijn. Warme voetjes worden net zo koud als de tegeltjes.
Sauna had ik nog wel hier geplaatst.
Dat ik daar (douche slippers) niet eerder aan dacht.
woensdag 17 februari 2016 om 11:16
O, en ik krijg het niet bij gelezen. Ik kwam even kijken naar eventuele ideeën die er kwamen.
Beterschap, succes, sterkte en alles wat nodig is.
Ik ga in elk geval een paar bamboe placemats bij kopen. (Ik had ook plastic, maar die zuigen zich vast en drogen slecht. Ze sparen ook ruimte.
Fijne dag verder nog!
Beterschap, succes, sterkte en alles wat nodig is.
Ik ga in elk geval een paar bamboe placemats bij kopen. (Ik had ook plastic, maar die zuigen zich vast en drogen slecht. Ze sparen ook ruimte.
Fijne dag verder nog!