Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
woensdag 17 februari 2016 om 11:49
quote:Moiren_ schreef op 16 februari 2016 @ 17:01:
Die tegen de bar aangeplakt zit. Die gespannen plastic tas met letters.
Waarom heeft de AH geen jute boodschappentassen meer?
Emté had dozen met statiegeld. Als ze versleten zijn dan kan je ze inruilen tegen een nieuw exemplaar.
Ik kom er nu minder en heb al lang een eigen tas. Zo'n goedkoop - maar sterk ding wat heel klein kan worden opgevouwen.
Bij de weg.... Hema heeft altijd al van die opvouwbare gekleurde. Felle kleurtje vallen op in de handtas.
BTW is ook .... even terzijde.
Verder lees ik niet.
Van pakjes drinken heb ik geen verstand. Die snap ik niet. Ik gebruik ze nooit.
Maar een thermoskan met warm water en een zakje thee. Ja, dat ken ik wel.
Na wat recepten gezien te hebben van allerlei soorten koffie en anijsmelk.
Ik zat te denken aan muisjes oplossen in een hete beker melk, maar het anijszaad zelf vind ik het lekkerste.
Ik zoek dus verder naar anijszaad om meerdere bakken in te zaaien voor de zomer.
Is ook zo lekker bij een mislukte BBQ. Even aaien en het ruikt lekker.
Koriander ruimt naar zeep. Past er heel goed bij.
RECLAMEbord is toch een prijslijst.... Je moet betalen aan de bar.
Gelukkig zijn ze hier in de bar zo coulant dat je er ook zelf wat lekkers mag neer zetten.
Ik ken dit boek niet, maar voor 49 cent. Afgeprijsd van 0,99.
Ik hoef het niet.
Die tegen de bar aangeplakt zit. Die gespannen plastic tas met letters.
Waarom heeft de AH geen jute boodschappentassen meer?
Emté had dozen met statiegeld. Als ze versleten zijn dan kan je ze inruilen tegen een nieuw exemplaar.
Ik kom er nu minder en heb al lang een eigen tas. Zo'n goedkoop - maar sterk ding wat heel klein kan worden opgevouwen.
Bij de weg.... Hema heeft altijd al van die opvouwbare gekleurde. Felle kleurtje vallen op in de handtas.
BTW is ook .... even terzijde.
Verder lees ik niet.
Van pakjes drinken heb ik geen verstand. Die snap ik niet. Ik gebruik ze nooit.
Maar een thermoskan met warm water en een zakje thee. Ja, dat ken ik wel.
Na wat recepten gezien te hebben van allerlei soorten koffie en anijsmelk.
Ik zat te denken aan muisjes oplossen in een hete beker melk, maar het anijszaad zelf vind ik het lekkerste.
Ik zoek dus verder naar anijszaad om meerdere bakken in te zaaien voor de zomer.
Is ook zo lekker bij een mislukte BBQ. Even aaien en het ruikt lekker.
Koriander ruimt naar zeep. Past er heel goed bij.
RECLAMEbord is toch een prijslijst.... Je moet betalen aan de bar.
Gelukkig zijn ze hier in de bar zo coulant dat je er ook zelf wat lekkers mag neer zetten.
Ik ken dit boek niet, maar voor 49 cent. Afgeprijsd van 0,99.
Ik hoef het niet.
woensdag 17 februari 2016 om 12:35
Geen idee, maar misschien toch even de moeite waard om te bekijken op inhoud.
Witte chocolademelk. Kruiden door de melk heen. Smoothies op basis van melk.
Ik doe wel eens Brinta in een beker warme melk. Kaneelpoeder er door.
Maar vanillestokje.... lepel honing. Met chocoladevlokken er op of meekoken in melk.
Cacaopoeder toevoegen. Minder suiker. O, er kan zoveel meer.
Nee, ik maak gewoon graag zelf. Is ook een manier om minder suiker te eten. Ik vind veel gewoon te zoet.
Verder, laat ik het reageren aan anderen over.
EDIT: Is een bestseller auteur en deze gaat over een vrouw die haar man heeft vermoord.
Witte chocolademelk. Kruiden door de melk heen. Smoothies op basis van melk.
Ik doe wel eens Brinta in een beker warme melk. Kaneelpoeder er door.
Maar vanillestokje.... lepel honing. Met chocoladevlokken er op of meekoken in melk.
Cacaopoeder toevoegen. Minder suiker. O, er kan zoveel meer.
Nee, ik maak gewoon graag zelf. Is ook een manier om minder suiker te eten. Ik vind veel gewoon te zoet.
Verder, laat ik het reageren aan anderen over.
EDIT: Is een bestseller auteur en deze gaat over een vrouw die haar man heeft vermoord.
woensdag 17 februari 2016 om 13:41
Even pauze hoor, ik ren me rot vandaag. Doe mij maar een borrel. Smeer ik er zelf wel een pide met oude kaas bij.
Zometeen een stukkie rijden en via de Ikea naar een lotgenotengezelligheid voor stuiptrekkende moeders en puberzoons + een dochter.
Aangezien er bij Ikea's nogal wat afgeforummeet (hoe schrijf je dat?!) wordt, zal ik iedere vrouw tussen de 28 en 52 vriendelijk groeten
Zometeen een stukkie rijden en via de Ikea naar een lotgenotengezelligheid voor stuiptrekkende moeders en puberzoons + een dochter.
Aangezien er bij Ikea's nogal wat afgeforummeet (hoe schrijf je dat?!) wordt, zal ik iedere vrouw tussen de 28 en 52 vriendelijk groeten
woensdag 17 februari 2016 om 13:43
Hello maisjes Lunchtijd!
Ik heb maar een saai cup-a-soupje en brood met tonijn. Meh, en volgende week pas pay-day dus even saai lunchen.
Hier ook nog steeds een snotverzakking helaas. Gelukkig niet ziek.
Aaaw heeft ie het leuk gehad Amaqanda?
Oh krijg net een email of ik wil bakken voor een cake sale volgende week. Dochter van een collega heeft afgelopen oktober een ernstige hersenbeschadiging opgelopen (brain stroke) en kreeg locked-in-syndrome. Inmiddels gaat het wel de goede kant uit, ze kan alweer praten gelukkig, maar het geld raakt op.... Het zijn Polen, maar wonen hier al tig jaar en toen het gebeurde was het meisje (ze is 23) toevallig net in Polen bij haar oma en daar zit ze nu dus nog steeds. Therapie kost ¤2000/maand. Weet niet precies waarom ze niet gewoon terug hierheen komt, misschien dat de therapie daar beter is dan hier, geen idee.
Ik heb maar een saai cup-a-soupje en brood met tonijn. Meh, en volgende week pas pay-day dus even saai lunchen.
Hier ook nog steeds een snotverzakking helaas. Gelukkig niet ziek.
Aaaw heeft ie het leuk gehad Amaqanda?
Oh krijg net een email of ik wil bakken voor een cake sale volgende week. Dochter van een collega heeft afgelopen oktober een ernstige hersenbeschadiging opgelopen (brain stroke) en kreeg locked-in-syndrome. Inmiddels gaat het wel de goede kant uit, ze kan alweer praten gelukkig, maar het geld raakt op.... Het zijn Polen, maar wonen hier al tig jaar en toen het gebeurde was het meisje (ze is 23) toevallig net in Polen bij haar oma en daar zit ze nu dus nog steeds. Therapie kost ¤2000/maand. Weet niet precies waarom ze niet gewoon terug hierheen komt, misschien dat de therapie daar beter is dan hier, geen idee.
woensdag 17 februari 2016 om 14:00
Ja afschuwelijk.
Haar vader zit nu nog in Polen, heeft onbetaald verlof, maar haar moeder is dus hier, iemand moet geld verdienen tenslotte. Haar Ierse vriend ziet hier bij de army en heeft ook een paar maanden verlof gekregen maar inmiddels zit hij dus weer hier.
Dit wens je je ergste vijanden niet toe.
Haar vader zit nu nog in Polen, heeft onbetaald verlof, maar haar moeder is dus hier, iemand moet geld verdienen tenslotte. Haar Ierse vriend ziet hier bij de army en heeft ook een paar maanden verlof gekregen maar inmiddels zit hij dus weer hier.
Dit wens je je ergste vijanden niet toe.
woensdag 17 februari 2016 om 14:00
quote:yette schreef op 17 februari 2016 @ 13:41:
Even pauze hoor, ik ren me rot vandaag. Doe mij maar een borrel. Smeer ik er zelf wel een pide met oude kaas bij.
woensdag 17 februari 2016 om 14:55
Sooowwww. Ik kom even afkoelen van een discussie met een zakelijke relatie die zo niet zakelijk zat te liegen dat ik hem bijna in de hoek gezet had (met zijn handen in de lucht en niet, ik zegt NIET laten zakken). Zou het mijn collega's opvallen als ik vast een borrel neem?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 17 februari 2016 om 14:58
quote:Oudblond schreef op 17 februari 2016 @ 14:55:
Sooowwww. Ik kom even afkoelen van een discussie met een zakelijke relatie die zo niet zakelijk zat te liegen dat ik hem bijna in de hoek gezet had (met zijn handen in de lucht en niet, ik zegt NIET laten zakken). Zou het mijn collega's opvallen als ik vast een borrel neem?Niet als het een virtuele is
Sooowwww. Ik kom even afkoelen van een discussie met een zakelijke relatie die zo niet zakelijk zat te liegen dat ik hem bijna in de hoek gezet had (met zijn handen in de lucht en niet, ik zegt NIET laten zakken). Zou het mijn collega's opvallen als ik vast een borrel neem?Niet als het een virtuele is
anoniem_155375 wijzigde dit bericht op 17-02-2016 14:59
Reden: Plaatje says noooo
Reden: Plaatje says noooo
% gewijzigd
woensdag 17 februari 2016 om 15:04