Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
zaterdag 20 februari 2016 om 18:31
Het lijkt er wel op he Er wordt zelfs heeeeeeeeeel af en toe weleens een wijntje opengetrokken. Soms staat er chips op tafel, regelmatig bakt iemand wat lekkers. Op zaterdag loopt er altijd wel iemand binnen met wat te snaaien, van chocoladecroissants tot Vietnamese loempia's. Opa Piet van 81 sport er, er komen jongens met een verstandelijke beperking of die anderszins extra begeleiding nodig hebben, er lopen van die heerlijke sloeries rond die tussendoor ff buiten staan te roken.
Nu moet ik naar buiten, meneer Tats is echt ziek. Ruim 39 graden koorts. En hij wil dropjes, dus Pleegzuster Bloedwijn hier gaat naar de Appie
Nu moet ik naar buiten, meneer Tats is echt ziek. Ruim 39 graden koorts. En hij wil dropjes, dus Pleegzuster Bloedwijn hier gaat naar de Appie
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 20 februari 2016 om 18:52
zaterdag 20 februari 2016 om 19:32
quote:Eleonora-1 schreef op 20 februari 2016 @ 19:30:
Wij eten kadetten.
Met beleg.
Gewoon even lekker broodjes.
Morgen ga ik dit maken:
[afbeelding]
Mag je dochter dat al?
Wij hadden vandaag tortilla wraps. Met kip-prei-mexicaanse bonen gedoe en/of zalm-spinazie-kaas zooi, naar keuze. Ik heb alleen veel te veel gemaakt dus vanavond hebben we in elk geval nog wat te snacken
Wij eten kadetten.
Met beleg.
Gewoon even lekker broodjes.
Morgen ga ik dit maken:
[afbeelding]
Mag je dochter dat al?
Wij hadden vandaag tortilla wraps. Met kip-prei-mexicaanse bonen gedoe en/of zalm-spinazie-kaas zooi, naar keuze. Ik heb alleen veel te veel gemaakt dus vanavond hebben we in elk geval nog wat te snacken
zaterdag 20 februari 2016 om 19:39
Deze doe ik http://www.koreanbapsang. ... et-crispy-chicken_16.html
zaterdag 20 februari 2016 om 19:40
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 19:38:
Zag je trouwens Leo, in mijn eetpost? Ik heb voor jou speciaal 'gedoe' en 'zooi' geschreven, en geen 'prut'. Omdat jij geen prut lust .
Ik zag het!
Wat attent!
Heel blij mee hoor want ik zat toen net aan een kadet met wijncervelaat en augurk.
Zag je trouwens Leo, in mijn eetpost? Ik heb voor jou speciaal 'gedoe' en 'zooi' geschreven, en geen 'prut'. Omdat jij geen prut lust .
Ik zag het!
Wat attent!
Heel blij mee hoor want ik zat toen net aan een kadet met wijncervelaat en augurk.
zaterdag 20 februari 2016 om 19:40
Hallo allemaal
Wij zijn veilig aangekomen in Oostenrijk . Gelijk in een enorme sneeuwbui terechtgekomen.
Nu zitten we lekker aan een kop thee en een spelletje. Ik denk dat we daarna ons bed induiken, zijn kapot kinderen hebben vanaf 24.00 tot 07.00 geslapen en daarna tot 13.30 gezellig in de auto meegekletst. Zonder speeltoed of tv (want die bleek kapot). Best een goede reis gehad dus...
Wij zijn veilig aangekomen in Oostenrijk . Gelijk in een enorme sneeuwbui terechtgekomen.
Nu zitten we lekker aan een kop thee en een spelletje. Ik denk dat we daarna ons bed induiken, zijn kapot kinderen hebben vanaf 24.00 tot 07.00 geslapen en daarna tot 13.30 gezellig in de auto meegekletst. Zonder speeltoed of tv (want die bleek kapot). Best een goede reis gehad dus...
zaterdag 20 februari 2016 om 19:42
Barb en Leo, vanavond Emmen in 'Andere tijden'.
"Vanaf de jaren vijftig voltrok zich een wonder in Emmen. Na de teloorgang van de veenindustrie werd het dorp de aangewezen plek voor textielfabrieken".
"Vanaf de jaren vijftig voltrok zich een wonder in Emmen. Na de teloorgang van de veenindustrie werd het dorp de aangewezen plek voor textielfabrieken".
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 februari 2016 om 19:43
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 19:42:
Barb en Leo, vanavond Emmen in 'andere tijden'.
Ja, ik zag het.
Ik werd al depressief toen ik het las.
Barb en Leo, vanavond Emmen in 'andere tijden'.
Ja, ik zag het.
Ik werd al depressief toen ik het las.