Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
quote:yasmijn schreef op 21 februari 2016 @ 10:29:

Zit met een op de veranda.

Dag lieverd!

Schrok me kapot vanmorgen om vier uur van je app!

Wel een beeldige foto!

quote:yasmijn schreef op 21 februari 2016 @ 10:30:

[...]

Mijn buurman ook. Nee toch?

Whut?

Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 21 februari 2016 @ 10:24:

Man doet iets in de filmelarij en is het eens dat het afmixen van het geluid lastig is en vaak niet goed gedaan word.

Valt mij wel op dat reclames altijd een stuk harder zijn dan het programma.Jammer hoor, het is juist zo leuk om het perfect te doen. Wij verloren ons in elk geval helemaal in het maken van de mooiste crossfades. Vroeger, toen ik nog wekelijks items aanleverde.
Ja. Serieus.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 februari 2016 @ 10:32:

[...]

Dag lieverd!

Schrok me kapot vanmorgen om vier uur van je app!

Wel een beeldige foto!

Ow ja. In mijn enthousiasme wil ik het tijdsverschil nog wel eens vergeten. Ik zal erop letten
quote:yasmijn schreef op 21 februari 2016 @ 10:33:

Ja. Serieus.Eeehm mijn buuf is niet op vakantie. .
quote:yette schreef op 21 februari 2016 @ 10:33:

[...]

Jammer hoor, het is juist zo leuk om het perfect te doen. Wij verloren ons in elk geval helemaal in het maken van de mooiste crossfades. Vroeger, toen ik nog wekelijks items aanleverde.Hij kan uren muggenziften op een stukje
quote:SaveTheDay schreef op 21 februari 2016 @ 10:24:

Man doet iets in de filmelarij en is het eens dat het afmixen van het geluid lastig is en vaak niet goed gedaan word.

Valt mij wel op dat reclames altijd een stuk harder zijn dan het programma.Man hier doet iets in de geluidstoestand en bevestigt Leo's thesis ook. Die reclames die zoveel harder zijn, daar is een tijd geleden een gedoe om geweest, maar er is niets veranderd volgens mij.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 21 februari 2016 @ 10:33:

Ja. Serieus.

In dit kikkerlandje zit toch bijna iedereen bij de film? Of zat. Of zal ooit.

Ik vind dat wel handig. Zo zie je nog af en toe hoe het met je neven, nichten en oude vrienden gaat.
quote:yasmijn schreef op 21 februari 2016 @ 10:29:

Zit met een op de veranda. vakantiemensch!
quote:yasmijn schreef op 21 februari 2016 @ 10:34:

[...]

Ow ja. In mijn enthousiasme wil ik het tijdsverschil nog wel eens vergeten. Ik zal erop letten

Geeft niks.

Ik zet eigenlijk altijd mijn foon op stil voor het slapengaan maar ik was gisteren zwaar niet populair dus had tegen de tijd dat ik naar bed ging al een paar uur geen geluid geproduceerd, en toen ben ik het vergeten.
quote:yette schreef op 21 februari 2016 @ 10:38:

[...]

In dit kikkerlandje zit toch bijna iedereen bij de film? Of zat. Of zal ooit.

Ik vind dat wel handig. Zo zie je nog af en toe hoe het met je neven, nichten en oude vrienden gaat.Laten we het daarop houden
quote:SaveTheDay schreef op 21 februari 2016 @ 10:36:

[...]

Eeehm mijn buuf is niet op vakantie. .Ooo. Anders had ik me wild gelachen
quote:SaveTheDay schreef op 21 februari 2016 @ 10:37:

[...]

Hij kan uren muggenziften op een stukje Jaaaaa, heerlijk! Dat is wat ik nog het meest mis.
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 10:39:

[...]

vakantiemensch!
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 10:37:

[...]

Man hier doet iets in de geluidstoestand en bevestigd Leo's thesis ook. Die reclames die zoveel harder zijn, daar is een tijd geleden een gedoe om geweest, maar er is niets veranderd volgens mij.Jij ook al? Goh hoe toevallig.
quote:yasmijn schreef op 21 februari 2016 @ 10:41:

[...]

Ooo. Anders had ik me wild gelachen Ik heb maar 1 buuf en ze is ergens in de 20 maar het kwam wel even heul dichtbij
quote:SaveTheDay schreef op 21 februari 2016 @ 10:42:

[...]

Jij ook al? Goh hoe toevallig. Yette heeft helemaal gelijk. Zelf ben ik ook nog eens (tweede opleiding) regisseur al doe ik daar al jaren niets meer mee.
quote:SaveTheDay schreef op 21 februari 2016 @ 10:43:

[...]

Ik heb maar 1 buuf en ze is ergens in de 20 maar het kwam wel even heul dichtbij Het is al dichtbij ivm de eigenaar van deThai 😤
Dat wordt fantastische reality tv als we de komende oorlog met z'n allen bij Leo zitten.
quote:yasmijn schreef op 21 februari 2016 @ 10:46:

[...]

Het is al dichtbij ivm de eigenaar van deThai 😤 vage kennis hoor Yas
quote:yette schreef op 21 februari 2016 @ 10:56:

Dat wordt fantastische reality tv als we de komende oorlog met z'n allen bij Leo zitten.Nou inderdaad
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 10:45:

[...]

Yette heeft helemaal gelijk. Zelf ben ik ook nog eens (tweede opleiding) regisseur al doe ik daar al jaren niets meer mee.
quote:yette schreef op 21 februari 2016 @ 10:56:

Dat wordt fantastische reality tv als we de komende oorlog met z'n allen bij Leo zitten.Ik zorg dat er 220 camera's hangen.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 februari 2016 @ 11:04:

[...]

Ik zorg dat er 220 camera's hangen.Nu ja, ik zal dan wel koffie rondbrengen en koken ofzo want ik heb ooit eens geleerd te monteren maar ben er geen ster in. En dan druk ik me nog heel mild uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven