ontwerp zilveren hanger

27-04-2011 19:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn verjaardag een zilveren plaatje gekregen. Deze kan ik met een ontwerp inleveren bij de zilversmid en dan maakt zij dit voor mij.. Superleuk cadeau, maar nou weet ik niet wat ik moet laten maken! (zoveel opties!!)

Dus ik dacht, wie weet hebben jullie wel leuke ideeën voor mij!
Van een zilveren plaatje hoef je geen hanger te maken, kan ook een ring worden hoor. De zilversmid heb je al? Heeft zij geen ideeën?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Dat klopt, maar wilde graag een hanger voor aan een ketting, die wil ik dan iets lager dragen als mijn medaillon.. Ringen en armbanden heb ik al zoveel.. en ringen zijn beide met zwarte steen dus alleen zilver vind ik dan niet zo heel mooi.

Zilversmid heb ik inderdaad al, ga ik morgen heen maar was alvast wat dingen aan het bedenken en zie hier zo vaak creatieve geesten voorbij komen!
Zoek een zilversmit die een stijl heeft die je mooi vind, en ga eens met hem/haar praten.
Wat een leuk cadeau!

Weet gelijk iets voor een vriendin die volgende maand jarig is!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sorry, ik ben met 3 dingen tegelijk bezig. Ik heb zelf een heel simpel, wit gouden hangertje laten maken, met aan de achterkant een tekst gegraveerd die veel voor mij betekend.
quote:Summerdance schreef op 27 april 2011 @ 19:35:

Wat een leuk cadeau!

Weet gelijk iets voor een vriendin die volgende maand jarig is!

Leuk hé!

Ben er ook echt blij mee! Alleen wel moeilijk om een keuze te maken! Morgen maar eens kijken wat ze voorstelt!
In mijn zilversmidhobbyperiode maakte ik alleen ringen, ben bang dat ik weinig inspiratie voor je heb
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Neem sieraden mee die je veel draagt. Misschien kunnen jullie samen iets bedenken dat daar bij past.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven