Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het zit hem vooral ook in het feit dat ik ondernemender ben ( tenminste op vakantie). Hebben nu bij lange na niet zoveel gewandeld als wanneer we samen zijn. De rest vind 10 minuten rijden en dan op een terrasje zitten wel goed.
Alle reacties Link kopieren
zo bedoelde ik het niet, gaat niet echt lekker vandaag hier , maar ja het is inderdaad anders

Griekenland is mijn favoriete vakantie land :flirting: Thessaloniki staat hoog op mijn verlanglijst
rouge__ wijzigde dit bericht op 17-01-2020 23:11
92.66% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nou vreselijk niet want hebben het gezellig gehad maar het is anders.
En nu binnenkort maar eens verzinnen wat man en ik voor onze echte vakantie gaan doen en wanneer.
Misschien eens naar een Grieks eiland. Dat is lang geleden nl.
Alle reacties Link kopieren
Dolfje, welkom thuis!

Ik zit in dubio:
Man is een weekendje weg, er liggen twee schattige kindjes in ons bed te slapen. Zal ik ze overleggen naar hun eigen bed? Of ze laten liggen en zelf in dochters bed kruipen?
Met kans dat de jongste vannacht wakker wordt en gaat roepen om mij, of de kans dat ik een nachtje lekker rustig alleen slaap....
Keuzes, keuzes.

De aanblik van die slapende twee kindjes in een groot bed is zooo aandoenlijk
Goedemorgen, fijne zaterdag allen :daisy: :puh: :cheer:

Nu moet ik even zeuren...
Ik zit al dagen enorm te twijfelen over hoofdman aangezien het ook nu ik gestopt ben met hem weg te duwen totaal niet gaat hoe ik het zou willen.
Iedereen zegt heb geduld, hij is jong, maar ik heb ook grenzen en wensen en verlangens binnen een relatie en natuurlijk hebben dingen tijd nodig maar het gaat nog steeds niet hoe ik het zou willen en ik vraag me af of dat ooit gaat veranderen. Tuurlijk moet ik geduldig zijn (hij is vrij jong en weinig relatie ervaring) en kan niet alles precies hoe ik het wil en moet ik me enigszins aanpassen aan een ander maar er zijn grenzen, ik ben er ook nog.

Ik zal het gewoon maar even vertellen ipv vaag te doen, ik zie hem amper, hij is erg druk met andere dingen en we hebben een paar maanden terug wel dingen gedaan maar als we afspreken is het enkel thuis een paar uur en dan moet hij weer weg. Als ik dingen voorstel is het 'nu nog even niet, later een keer'.
Zo vind ik het helemaal niet leuk.
En ik kan er wel met hem over praten hoor maar ik denk niet dat dat veel zin heeft.
En tuurlijk kan ik hem niet 24u7 opeisen, dat weet ik ook wel en dat hoeft ook niet, ik heb ook een leven maar ik heb het gevoel dat ik mij weer te veel aan hem aanpas en dat wil ik niet meer :|
Helemaal niet leuk dit, ook niet om het te schrijven en ik weet helemaal niet of jullie wel zin hebben in mijn gezeik ;-D maar het lucht wel op....

Hertje: :love: wat schattig! Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Dolf: ik snap je helemaal. Je wil tijdens een vakantie toch doen waar je zin in hebt en het is best lastig om je dan aan anderen aan te passen. Ik hoop toch dat je het leuk hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd Phoebe, als het zo moeizaam gaat dan is het hem gewoon niet. Heeft denk ik niets met zijn leeftijd te maken.

Wat heb je met de kinderen gedaan Hertje? Laten liggen of naar hun eigen bed? Ik hoop in elk geval dat je een rustige nacht gehad hebt.
Slapende kindjes vind ik altijd aandoenlijk om te zien. Ook als ze in een klein bed liggen, of in de tent in hun slaapzakken. :flirting:

En prille relatie moet in mijn ogen vanzelf gaan. Als het nu al hard werken is, hoe moet het dan bij tegenslagen oid? Het zou mijn relatie niet zijn.

Hier is man alweer vertrokken om te klussen bij zijn ouders (80+) die gaan verhuizen. Hij en zijn zus pakken wat fysiek zware klussen aan die zijn ouders niet meer kunnen. Ik ontferm me over tapijt en gordijnen. Er is nog een broer én een schoonzus die, in de lijn der verwachting, wederom schitteren in afwezigheid.

Wij houden al bijna drie weken geen privéleven meer over, want elke vrije dag gaat op aan schoonouders. Zo balen. Man klust daar en ik doe thuis mans 'taken' erbij. Vanmorgen heb ik uitgeslapen en zit nu te bedenken wat ik allemaal nog 'moet' doen vandaag. Ik ben moe, erg moe van hun verhuizing.
Thnx dames!
Ben het wel met jullie eens hoor.

Andersom: ik snap je helemaal, verhuizen is ook vermoeiend en stressvol.
Ik heb het drie jaar geleden 2 x in 1 jaar gedaan dus ik ben er ook wel even klaar mee.
Overigens vind ik het wel lief van jullie dat jullie zijn ouders zo helpen.
Alle reacties Link kopieren
Succes met alle taken Andersom!

Hier staat de eerste was aan en ik heb net een tosti op. Verder is er niet veel in huis. Ga zo eens naar de sportschool. Beetje rustig wat bewegen.
Phoebemeaculpa schreef:
18-01-2020 09:32
Thnx dames!
Ben het wel met jullie eens hoor.

Andersom: ik snap je helemaal, verhuizen is ook vermoeiend en stressvol.
Ik heb het drie jaar geleden 2 x in 1 jaar gedaan dus ik ben er ook wel even klaar mee.
Overigens vind ik het wel lief van jullie dat jullie zijn ouders zo helpen.

Lief dat je dat zegt. Het gaat niet helemaal uit liefde maar uit plichtsbesef. Ze hebben een huurwoning geaccepteerd waar heel veel aan moet gebeuren, dat hebben ze zelf niet zo gezien en zitten nu met de handen in het haar. Alles door vakmensen laten doen is te duur dus toen kwamen ze op het idee dat ze handige kinderen hebben. Beetje de verkeerde volgorde, zeg maar.
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
andersom, ik snap helemaal dat dit je extra stress geeft. Heel fijn voor je schoonouders dat ze zoveel hulp krijgen. Maar blijf ook op jezelf letten.
Plan een uur of twee helemaal voor jezelf in vandaag. Lekker in bad gaan, lezen in bed, tv kijken op de bank of zo. Iets wat je in je eentje kan doen en waar niemand je bij mag storen.

Mijn kindjes heb ik laten liggen en ben zelf in dochters bed gekropen. Zij heeft een heerlijk matras. Ik heb de de hele nacht doorgeslapen. Om 07.00 u hoorde ik de kinderen pas en ben ik erbij gekropen in het grote bed. We zijn zelfs nog even in slaap gevallen met zn drietjes.

Nu even lekker opruimen en een paar dingen poetsen en dan hebben we de hele dag om lekker thuis rond te lummelen en te spelen.

Phoebe, ik snap dat je ervan baalt dat het zo moeizaam gaat. Ik vraag me dan af of hij echt verliefd is, want anders zou hij toch meer tijd vrijmaken voor jou?

Dolfje, lekker sporten!!
Andersom: Ik snap je maar jullie doen het wel, jullie helpen ze wel.

Hertje: wat schattig :love:!
Gezellig in het grote bed dus, altijd leuk.
Verder denk ik dat ook, en dat is dus exact waarom ik twijfel en er geen goed gevoel over heb, de hele week al niet.
Denk wel dat het verstandig is om erover te praten met hem ivm een bot appje..
Al weet ik niet of dat veel zin heeft...
Heb hem gezegd dat ik praten wil, ik geef het even maar als hij daar verder niet op in gaat dan houdt het op.

Ik heb een bankhangdag vandaag ivm mijn zeikziekte. Is ook nodig want mn Netflix lijst staat erg vol :biggrin:
>:-(

Update:

Paar keer gezegd tegen schoonmoeder, en zus van man ook nog: 'Ma donderdagmorgen moet je in het nieuwe huis zijn want er worden spullen geleverd.' Heeft ze niet gedaan, want ze had wel wat beters te doen. Ze ging daar niet een halve dag doelloos zitten wachten. Het was belachelijk dat de leverancier geen tijd kon geven, en die andere leverancier zou tien minuten van te voren even bellen en deze toch ook? Niet dus, dus daarom moest je er de hele tijd gewoon zijn. Moeten we daar weer achteraan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe Andersom.

Ik ben net thuis, best ok gesport( was al eventjes geleden) daarna nog een stukje gewandeld en pokemon gevangen. Nu met een ananas smoothie even een aflevering van een serie kijken en dan spring ik onder de douche en gaan we boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
@Andersom pffft, sterkte wat een reactie ook van je schoonmoeder :roll: maar goed
en wat hertje zegt : hou ook rekening met jezelf. :hug:

@hertje lief

@phoebes balen..., als je echt gek bent op iemand maak je echt wel tijd.., zelfs als je dit je eerste relatie is dan zou je denken dat hij je toch echt wel elke dag wilt zien.

hier ook erg proactief, vanmorgen gewaxed, boodschappen gehaald. ga zo even met een vriendin naar een lezing over meditatie en boedisme vraag me stiekem af waarom ik eigenlijk ja heb gezegd.... :-? mhja misschien is het wel wat.
Relax we're all crazy, it's not a competition
:rofl: En viel het mee Rouge?
Ja dat vind ik dus ook... heb gemeld dat ik met hem praten wil, er was vorige week iets met zijn familie dus hij lijkt even van de aardbodem verdwenen, ik geef hem een paar dagen maar als ik nog dagen niks van hem hoor vind ik het wel best.
Dan ga ik niet met hem in gesprek maar meld ik hem wel op een botte manier dat ik er klaar mee ben, als hij me geen kans geeft om het uit te leggen.
Wat een gezeik zeg... :furious: :@ :swear:, ben er klaar mee.
Ik kom alleen maar afstandelijke kerels tegen, ik vind het wel best hoor...
Stomme kerels...

Ik was overigens zelf ook even van de aardbodem verdwenen, ik heb iets gedaan vandaag wat ik zelden doe: op mn komt gezeten en Knightfall seizoen 1 gebinged, ben nu met Wanted bezig, bijna uit :proud:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 18-01-2020 21:43
10.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken Mr Mercedes, met net even een pauze voor Wie is de mol.
Ga straks in bed verder kijken. Lekker lui.
Goed idee, ik ga zo ook in bed verder kijken....
Mn zeikziekte is trouwens wel minder door mn gebankhang...
Alle reacties Link kopieren
nouu, ik heb me een uur lang doodverveeld :roll: .., al was de meditatie te doen, ik zit nog steeds op een wolk :jump:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
18-01-2020 21:50
nouu, ik heb me een uur lang doodverveeld :roll: .., al was de meditatie te doen, ik zit nog steeds op een wolk :jump:
:rofl: :applause: :rofl: :biggrin:
Goedemorgen. Knoop met hoofdman doorgehakt. Geen goed idee om weer met hem te gaan praten, geen zin en bovendien laat ik me dan waarschijnlijk weer omlullen... :$ :facepalm: (Erg fout maar heb een zwak voor hem, hij is lang en knap... :$)

Heb overigens wel afleiding want ik zit te Netflix bingen sinds gister, Knightfall seizoen 1 uit, Wanted 1 en 2 en ben nu eindelijk een x begonnen met Outlander seizoen 2 :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Goed gedaan Phoebe!

Wij gaan zo wandelen( lees ik ga op pokemon-jacht en man gaat mee). Dan paar boodschappen en verder geen plannen vandaag.
Tenminste niet buiten de deur maar ben een beetje aan het surfen naar een nieuwe vakantie. We hebben min of meer besloten dat de volgende bestemming Griekenland wordt maar weten nog niet of we op 1 plek willen blijven of toch eilandhoppen, dat lijkt mij het leukste.
Dank Dolf! :bigkiss:
Hoop wel dat ik sterk genoeg ben om bij mijn besluit te blijven...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het!

Ik heb net even snel mijn werkmail bekeken, even kijken of ik morgen niet voor grote verassingen kom te staan . Paar leuke dingen op de planning als ik wil zag ik. Morgen allemaal maar eens goed bekijken. Begin een half uur vroeger dan normaal om een collega te helpen en dan hebben we overleg dan ga ik naar een volgend overleg en dan heb ik tijd voor mijn eigen werk en planning de komende tijd. Omdat ik vrij veel verschillende dingen doe moet ik goed mijn tijd bewaken maar hoef deze week niet heel veel uren te werken in tegenstelling tot de week daarna zag ik. Nou ja het houdt me van de straat. Ga morgenmiddag wel weer sporten. Wil de komende tijd echt gewoon weer 2-3 keer per week gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven