Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nou ik ben van mijn wolk afgedonderd, ik moet echt even een besteding gaan zoeken voor de zondag dit is de 2de keer dat ik me kut-klote-tyfus voel.

al ben ik wel bezig geweest, heb de koelkast schoon gemaakt, was opgeruimd nieuwe was gedraaid. wat boodschapjes gedaan lekker Grieks broodjes gehaald. maar toch bekruipt me nu een gevoel van verveling en meh gevoel.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
19-01-2020 18:36
nou ik ben van mijn wolk afgedonderd, ik moet echt even een besteding gaan zoeken voor de zondag dit is de 2de keer dat ik me kut-klote-tyfus voel.

al ben ik wel bezig geweest, heb de koelkast schoon gemaakt, was opgeruimd nieuwe was gedraaid. wat boodschapjes gedaan lekker Grieks broodjes gehaald. maar toch bekruipt me nu een gevoel van verveling en meh gevoel.
:hug: Ik ken het gevoel...
Wees maar even lief voor jezelf...
Wat betreft dagbesteding, waar denk je aan? Een wandeling met warme choco, yoga :-P) (Net nog gedaan, er was een extra les en ik wilde niet maar had ineens zin, aaauuwww mijn arme spiertjes..), op bezoek, koken, met vrienden afspreken, zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je je zo voelt Rouge.
Alle reacties Link kopieren
@phoebes ik denk dat ik me gewoon verveel, omdat het zondag is en de dingen die je normaal in het weekend doet, doe ik doordeweeks omdat het in het weekend best druk is in de stad. en werkeloos zijn helpt natuurlijk ook niet. :-? maar misschien is het een goed idee om wat ''oude'' vrienden lastig tevallen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nou dat valt weer niet mee de eerste maandag na een vakantie en dan is het nog koud ook. Ben gelukkig wel al tegen het middaguur klaar en ga dan sporten en wat van de vakantiewas wegstrijken.
Ik snap het.
Wist je dat het mentaal heel gezond is om je zo nu en dan te vervelen?
Ik las laatst nog een artikel van een of andere wetenschapper die zei dat we vaker zouden moeten lummelen.

Goedemorgen! Heerlijk geslapen.
Wel een vervelende onredelijke app gehad van hoofdman, en dat snap ik niet goed. Is zn ego gekrenkt of kan het hem meer schelen dan ik dacht? Rik? :bonk:
Pfffff, mannen....
Als ik even een eerlijk antwoord mag geven, Phoebe? Dat aantrekken en afstoten wat jij doet is natuurlijk ook niet leuk. Je geeft hem steeds hoop, en dan neem je het weer weg. Ik kan me best voorstellen dat hij daar gepikeerd over is.
Het is je goed recht om een relatie te beëindigen hoor, maar probeer dan ook achter je keuze te staan en laat het daarbij. Dat is voor iedereen prettiger.

Hopelijk heb je hier iets aan. Het is niet bedoeld om je af te zeiken. Zie het als opbouwende kritiek. ;-)
P.S. Waarschijnlijk denkt hij nu ook: Pfffff, vrouwen....
RikM schreef:
20-01-2020 10:10
P.S. Waarschijnlijk denkt hij nu ook: Pfffff, vrouwen....
:rofl: :proud: ;-D
Het klopt helemaal wat je zegt over aantrekken en afstoten, ik realiseerde mij dat de laatste tijd ook dat dat verwarrend is voor hem.
Daarom ben ik daar de afgelopen weken mee opgehouden, maar en dat is het hem, maar ik zie niet dat hij daardoor zich heel erg anders gedraagt naar mij toe. Misschien is dat ook een kwestie van geduld hebben maar van de andere kant is het misschien naief om te denken.
En ik bedoel niet dat hij helemaal maar moet veranderen als mens, maar ik wil niet alleen om de paar weken een paar uurtjes afspreken voor bedpret en dat is het. Ik wil meer maar ik weet niet of dat kan verwachten van hem en daarom leek het mij handig om afstand te nemen om te voorkomen dat ik me weer te veel aan hem aanpas. Jaren gedaan, me te veel aangepast maar ik word daar niet blij van en ik wil dat niet.
Zucht, misschien moeten we toch even praten.
En om eerlijk te zijn, grrrrrrrrrr :swear: :thunder: :furious: ik verwachte dat het op zou luchten maar dat doet het helemaal niet.... :|
Ik heb zin om naar een onbewoond eiland te gaan, a la Expeditie Robinson, lekker rustig......
*loert om een hoekje heen*

Hoi iedereen. :-)
Thlubbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hello: :cheer: :thumbsup:
Je maakt mijn hele dag goed!!! Ik miste je namelijk best wel hier.... :$
Hoe is het met je, was je ziek zwak misselijk of gewoon een beetje druk, of even forumvakantie? (Hoef je trouwens niet uit te leggen als je dat niet wilt hoor)

Rik: :mail:
Oww Thlubbe jij hebt als het goed is ook nog :mail: van een paar weken terug...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 06:59
7.82% gewijzigd
Ik zag de PM ja, jij ook vrolijk kerstfeest. :rofl: :-$ :-$ :-$ Wellicht ben ik maar IETSJE te laat.

Afgelopen week was ik ziek, tweede week enorm druk op werk en sporten (heb drie wedstrijden moeten spelen in een week) en de eerste week was ik ook druk met wat vrije dagen en dingen doen met vrienden (relatieadvies, uithuilarm etc.) en wat drama met een oude vriendin. *zucht*

Ben sinds vandaag eindelijk een beetje beter na een week brak slapen. Kan nietw achten om eindelijk weer te gaan fitnessen vanavond. Ohja, ik ben in een jaar tijd 5 kilo aangekomen. Komend jaar nog eens 5 kilo proberen aan te komen. :) Ook ben ik er met kerst achtergekomen (door een eigen verzonnen theorie) dat ik niet allergisch ben voor noten, enkel pinda's (wat geen noten zijn, ikw eet het), dus ik vreet me nu suf aan cashew noten en pistachenoten. :D

Leuk om weer terug te zijn. :)
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.
Gewerkt ( nou ja vergaderingen) thuis wat gegeten en gesport en boodschappen en gestreken dus alles van mijn lijstje gedaan.
Straks koken en na het eten even met man wandelen. Geen zin in met deze kou maar dat hebben we ons nu eenmaal voorgenomen om elke avond ( behalve dinsdag want dan werk ik) na het eten een blokje om te gaan dus dat moet wel. Er moeten nl bij ons beiden echt wel flink wat kilo’s af.
Thlubbe schreef:
20-01-2020 12:11
Ik zag de PM ja, jij ook vrolijk kerstfeest. :rofl: :-$ :-$ :-$ Wellicht ben ik maar IETSJE te laat.

Afgelopen week was ik ziek, tweede week enorm druk op werk en sporten (heb drie wedstrijden moeten spelen in een week) en de eerste week was ik ook druk met wat vrije dagen en dingen doen met vrienden (relatieadvies, uithuilarm etc.) en wat drama met een oude vriendin. *zucht*

Ben sinds vandaag eindelijk een beetje beter na een week brak slapen. Kan nietw achten om eindelijk weer te gaan fitnessen vanavond. Ohja, ik ben in een jaar tijd 5 kilo aangekomen. Komend jaar nog eens 5 kilo proberen aan te komen. :) Ook ben ik er met kerst achtergekomen (door een eigen verzonnen theorie) dat ik niet allergisch ben voor noten, enkel pinda's (wat geen noten zijn, ikw eet het), dus ik vreet me nu suf aan cashew noten en pistachenoten. :D

Leuk om weer terug te zijn. :)
:rofl: Better let as net zeggen ze in het Fries. (Beter laat dan nooit)
Wat goed dat je wat kilo's aangekomen bent, gefeliciteerd!!!
Ook fijn dat je weer beter bent, en nogmaals leuk dat je er weer bent want ik persoonlijk miste je wel een beetje :$

Wat betreft hoofdman, mijn bff is ook een man, met wie ik ongeveer alles deel, ik heb op mijn donder gekregen dat ik ook moeilijk zit te doen en niet weet wat ik wel (Dat weet ik wel, vind ik..), klopt wel een beetje... maar goed ik weet het ff niet meer.
(Alhoewel ik heb nu een baldadige bui en zin om hem via whatsapp ten huwelijk te vragen, voor de grap maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is... :rofl:)

Ik heb trouwens een kookdip, moet iets maken met witlof en een vega spinazie burger maar ik weet niks en geen zin...
Wat eten jullie? (Daar hebben we het nooit meer over... over eten. Nou ja...)

Dolfje: is lekker, een stukje wandelen, ik doe dat ook vaak.
En ja het is koud maar als je een beetje doorwandelt en je je er op kleed valt het wel mee hoor qua kou.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 20-01-2020 21:46
10.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij aten gehaktbal en bloemkool en aardappels.
Wandelen was inderdaad , tot ik in de hondenpoep :sick: trapte en bijna uitgleed , best lekker.
Dadelijk even douchen en dan kijken we onze serie verder denk ik.
Morgen hoef ik alleen vanaf 17:00 te werken dus ik ga me op de gordijnen storten. De paneelgordijnen moeten echt weer eens in de was. Misschien als ik zin heb was ik ook wat ramen aan de binnenkant. En ik wil een bos tulpen kopen, dat was ik vandaag natuurlijk weer vergeten.
Ontopic:

Serieus, waarom krijg ik ALTIJD waanzinnig veel zin in drop als ik het niet heb?
Moet ik het weer helemaal gaan halen (En dat moet echt nu want ik heb er echt waanzinnig veel trek in), dat is wel 4 hele minuten lopen naar de supermarkt..
En ook weer terug...
Gloeiende gloeiende... :@ ;-D

He balen Dolfje, van de hondenpoep...
(Maar ook wel een beetje grappig, sorry, het spijt me echt... :rofl: :$)
Ik heb makkelijk gedaan, aardappelschijfjes uit de Airdinges, witlofsalade met walnoot en mandarijn en een vega spinazie burger.
Alle reacties Link kopieren
Ja lach maar :@

Lekker hoor drop maar wij mogen even niks. Ok heb net een Liga op bij de thee maar dat is het dan wel.
Zal het nooit meer doen... :$ ;-D
Alle reacties Link kopieren
Goed zo :cheer:

Ik heb het koud, even wachten tot de was in de droger kan en dan lekker in bed verder kijken.
Alle reacties Link kopieren
@phoebes, heb ik ook gehoord, maarja voor mij is dat bijna niet mentaal meer verveel me zovaak :-P
ik heb elke dag een kookdip... :-? ben ook niet de beste eter :facepalm:
ben het een beetje eens met Rik.

@Thubble heeey back from the death :cheer: :rofl: , ik hoop dat ik dit jaar 5kilo er af krijg
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
20-01-2020 21:08
, ik hoop dat ik dit jaar 5kilo er af krijg
Ik ook en liefst nog 2x5 meer...
Ik moet wil komend jaar er nog 5 kg aan eten/trainen. Kijken of t lukt.

Slaap lekker allemaal.
[quote=RikM post_id=30873338 time=1579511373 user_id=307731]
Als ik even een eerlijk antwoord mag geven, Phoebe? Dat aantrekken en afstoten wat jij doet is natuurlijk ook niet leuk. Je geeft hem steeds hoop, en dan neem je het weer weg. Ik kan me best voorstellen dat hij daar gepikeerd over is.
Quote]

Late reactie maar ehhh :$ Zou hij dat hebben dan, hoop? Dan is hij dus serieuzer dan dat ik steeds in mijn hoofd had... :$ En dat is mijn fout, dat ik mannen te veel neig te generaliseren...
En hij komt bovendien uit een cultuur waar je zeker als man niet over je gevoelens praat. (En daar zijn de meeste mannen toch al niet zo goed daarin volgens mij...)
:facepalm: Wat maak ik er toch weer een zooitje van... nou ja komt goed...

Goedemorgen!!! :daisy:
Phoebs, PB.
RikM schreef:
21-01-2020 09:02
Phoebs, PB.
Waarvoor dank :smooch:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven