Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Rouge__ schreef:
12-02-2020 19:17
@Ha Thlubbe zo jij leeft ook nog ;-)
Phoebemeaculpa schreef:
12-02-2020 19:31
Nee natuurlijk niet want jij was weer stil en ik mis jou dan best wel hoor!
Bovendien had ik jou geloof ik nog :mail:
Zo nu de operadiva knop even uit ;-D:
:hello: :hello: :hello: Haaai Thlubbe, jawel hoor....
Een ontspannen yogalesje en koffie met de liefste BFF van de wereld doet een hoop goed.
Hoe is het met jou?? Druk druk gekkenhuis?
Ik leef (gelukkig) nog, al heb ik wel sinds vanochtend een zeikziekte. Kucherig, meer niet gelukkig, klein beetje pijn bij 't slikken, that's it. :sick: Afgelopen twee weken was echter wel een gekkenhuis. Erg weinig vrije tijd gehad, vreemd genoeg. Ik ben oop t moment meer een vrijetijdspsycholoog geworden. :@@: Veel vrienden hebben (natuurlijk allemaal tegelijk) issues in relaties, vriendschappen en allemaal andere dingen (psycheproblemen om maar wat te noemen)... Ik ben dan weer zo'n sukkel die vind dat ie klaar moet staan, maar nee, nu hou ik lekker even afsstand, even mezelf verzorgen, want jezus, sommige mensen zijn echt koppig of willen gewoon miepen om het gemiep.

Dat moest ik even neerkalken hoor, ik mag ze nog steeds. :) Zit nu lekker met een kop thee thuis te werken achter mijn beeldschermen. :)

Net ook naar de kapper geweest en heb weer een verzorgd koppie. ^_^
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels ook thuis. Was meteen op de fiets boodschappen gaan doen maar toen ik thuis kwam daarvan realiseerde ik me natuurlijk dat ik nog naar de apotheek had gemoeten dus ben weer terug gaan wandelen. Meteen ook even bij Hema 2 nieuwe dekbedovertrekken gekocht. De mijne is kapot nl. Lekker zacht dat wel maar zulke scheuren erin dat het een wonder is dat het dekbed er nog in zin s’morgens.
Als ik dan van het weekend het bed weer ga verschonen hebben we tenminste weer bijpassende overtrekken en slopen :P

Ben vast ook maar aan het eten begonnen voor straks, we eten een “soort van “ paella oftewel Spaanse Nasi Goreng :)
Meeeehhh ik moet nog 3 kwartier....
Mazzelkonten...

Thlubbe: :hihi: als jij ook een vrijetijdspsych nodig hebt bp gerust ;-)
Hoe gaat zoiets kapot? Hoe scheurt dat dan? Gewoon ouderdom? Of een kattenoorzaak? :P
Thlubbe schreef:
13-02-2020 15:47
Hoe gaat zoiets kapot? Hoe scheurt dat dan? Gewoon ouderdom? Of een kattenoorzaak? :P
Gewoon ouderdom. Volgens mij ligt het al 15 jaar op bed als het niet langer is. Stof wordt dun waar je het altijd vast hebt en door het wassen denk ik.
Ahhh, ja, dan snap ik het wel ja.

@Phoebs
Komt er wellicht binnenkort aan. :)
Thlubbe schreef:
13-02-2020 15:47
Die van mij zijn mijn hoeslaken aan het mollen met hun nagels... :@
Ik ga dat inhouden van hun zakgeld...

Irritant he, dat zeikziek zijn, heeft Dolfje ook al de hele week last van...
Beterschap voor alle zeik-zieken...

:puh: Weekeeeeeeeeeeend!!!

Trouwens mijn HM leed is aan het verzachten, graag of niet hoor, hij bekijkt het maar lekker met zn moeilijk-doenerij...
Mij een beetje afwijzen, als ik eindelijk zo ver ben, nou ja zeg... ;-) :proud: ;-D
Serieus waar is dat nou voor nodig, jij vind mij leuk, ik vind jou leuk, point klaar, wat is het probleem...
Ik ben een beetje klaar met mannen die moeilijk doen... ja tuurlijk wil ik graag een leuke relatie maar ik heb in mn eentje ook genoeg lol hoor...
Howdo toedeloe... :moon:

In my dreams/ik klets uit mn nek, ik vind het wel lastig maar voel me ook wel rustig...

Het diner: kabeljauwfilet met sugarsnaps en rosti. En wat gaan jullie eten?
(Ik had trouwens zin om pannenkoeken te bakken maar dit moest ff op...)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 18:49
59.14% gewijzigd
Wij hebben het eten al op, de soort van Paella.
dolfje schreef:
13-02-2020 17:55
Wij hebben het eten al op, de soort van Paella.
:-P) Jum...
Ja dat was lekker. Meteen ook een bakje voor in de diepvries gemaakt.

En heb vanmiddag drop gekocht. Vind mezelf zielig zo met die verkoudheid.
Goedemorgen, goedemorgen!

Kuch is alweer bijna weg, gemberthee doet wonderen. :cheers: <--- dit maar dan met thee/koffie.
Goedemorgen!!!!!

Heb van alles in mijn hoofd om te doen maar ik voel ook een enorme 'Meeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh-geenzin-pyamadag' aankomen.
Enorm dillema want waar ga ik aan toegeven.... Echt blij word ik niet van een niks-dagje maar af en toe is het ook wel lekker...

(En ik heb nu al mijn buik vol van dat valentijnsgezeik... :sick: dus als ik mezelf even opsluit dan heb ik daar geen last van maar ik weet dus niet of ik daar echt zin in heb...)

He wat een dilemma toch weer... ;-D

Fijn Thlubbe, ik drink dat ook vaak, thee met gember.
Ach ik snap het al...
Ik heb gewoon last van een nationale geen zin dag.
Toegeven daar aan of niet, that the question...
EH... Ik was vergeten dat het valentijn is. Geforceerd commerciële dag mijn inziens. Niks voor mij. :P
Thlubbe schreef:
14-02-2020 11:45
EH... Ik was vergeten dat het valentijn is. Geforceerd commerciële dag mijn inziens. Niks voor mij. :P
:high5: +1...
Hier in de stad zijn overigens vanavond alle restaurants bezet...
Door stelletjes... :facepalm: :misselijk: (Las ik in de krant...)

Mijn geen zin-dag is al minder, ben in bad geweest ben zelfs al aangekleed, bed verschoond en bakken gedaan.
En dat vind ik erg veel voor zo'n mood... :biggrin:
(Moet in mn hoofd nog van alles maar daar heb ik dus geen zin in...)
Het ligt trouwens niet aan valentijn hoor, ik vergeet vrijwel elke feestdag. (Zelfs m'n eigen verjaardag ben ik een aantal jaar vergeten :lol: )
Thlubbe schreef:
14-02-2020 11:52
Het ligt trouwens niet aan valentijn hoor, ik vergeet vrijwel elke feestdag. (Zelfs m'n eigen verjaardag ben ik een aantal jaar vergeten :lol: )
:rofl: :applause:
Geen idee hoe ik het voor elkaar gekregen heb, maar heb boodschappen gedaan en een wandeling gemaakt.
(Ik had in dat eerste zo geen zin... Geen idee waarom niet want het is in een halfuurtje gepiept...)

Genoeg rede om de rest van de dag in mn huispak Casa (Jaja, ik ben eindelijk begonnen, ik vind het geloof ik toch wel leuk...) te bingen.

Ik heb op valentijn trouwens sinds een paar jaar een gewoonte, ik koop iets leuks voor mijzelf.
Het is dit jaar een witte roos geworden met een rood hartje en een roze wax-laagje over ;-D
(Slaat nergens op, maar die hele Valentijnsdag slaat natuurlijk nergens op. Ik krijg overigens wel ieder jaar een kaart, van mijn moeder :proud:)
Oh jee. Maat van me gaat opeens op vakantie met wat mensen. Leuk voor hem, maar nu zal ik alleen moeten gaan naar een feest waar ik kaartjes voor had geregeld. Kijken of ik iemand kan fixen, anders wordt het een keertje lekker alleen, wat op zich ook niet erg is. :)
Thlubbe schreef:
14-02-2020 15:07
Oh jee. Maat van me gaat opeens op vakantie met wat mensen. Leuk voor hem, maar nu zal ik alleen moeten gaan naar een feest waar ik kaartjes voor had geregeld. Kijken of ik iemand kan fixen, anders wordt het een keertje lekker alleen, wat op zich ook niet erg is. :)
Inderdaad, dan ga je toch lekker alleen...
Anders ga ik wel mee... :lmao: ;)
Kijk maar uit, straks heb ik nog een ban aan mijn broek voor 'vissen'. :lol:
Thlubbe schreef:
14-02-2020 16:53
Kijk maar uit, straks heb ik nog een ban aan mijn broek voor 'vissen'. :lol:
:rofl: :applause: :biggrin:
Pfff ben op. Verkoudheid en erg drukke week en vandaag lange dag hakt er Ff in.
We eten friet.
@Thubble,
fijn dat het beter gaat, dat had was ik ook gister, was bij een vriendin met ''liefdesverdriet'' wilde haar op een geven moment bijna slaan...., kwamen maar steeds terug op hetzelfde :facepalm: :roll:

ik heb vorig jaar een nieuw matras en deken gekocht oude waren niet goed meer

@valentijnsdag, heb er niks mee comercieel gedoe inderdaad en half instagram staat vol met stelletjes die overdreven gelukkig zijn :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Goedemorgen lieve mensen!

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven