Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
zaterdag 15 februari 2020 om 12:04
Gezellig Rouge.
Wij gaan zo eerst even boodschappen doen, dan gaat man hier wat kabels trekken want er is iets kapot en ga ik met mijn pokemon-vriendjes op pad hier in de wijk.
Morgen zou ik met de dames van het eet-topic op pad gaan maar ik ben nog steeds niet fit dus ik blijf thuis. Beetje in huis rommelen en lezen. Opladen voor de nieuwe werkweek.
Wij gaan zo eerst even boodschappen doen, dan gaat man hier wat kabels trekken want er is iets kapot en ga ik met mijn pokemon-vriendjes op pad hier in de wijk.
Morgen zou ik met de dames van het eet-topic op pad gaan maar ik ben nog steeds niet fit dus ik blijf thuis. Beetje in huis rommelen en lezen. Opladen voor de nieuwe werkweek.
zaterdag 15 februari 2020 om 20:27
Heeeeeey vakantieganger!
Met mij gaat het eigenlijk wel goed, HM (Hoofdman, voorheen man 2) heeft me twee weken geleden, juist toen ik er eindelijk aan toe was om open en eerlijk te zijn over mijn gevoelens, afgewezen/min of meer gedumpt.
Dat had ik niet verwacht en dat vond ik helemaal niet leuk maar het ging toch alleen maar ingewikkeld en nu voel ik me vooral opgelucht en hoop dat hij er niet meer op terugkomt. (Is een kans van wel, is tot nu toe altijd gebeurd...)
Verder heb ik in een paar dagen La Casa de papel gebinged. Dat is af en toe goed voor een mens
Leuk dat je ff gedag komt zeggen
Ontopic: sommige mensen snap ik echt niet...Hier achter hebben mensen een feestje, in de tuin, lekker met de deur open.
Ok het vriest geen 20 graden maar een gezellig tuinfeest in februari, ik vind dat redelijk vreemd.
En irritant want ze maken herrie.
Als ze straks hun kop maar houden want ik wil wel rustig pitten...
zaterdag 15 februari 2020 om 22:44
Valt inmiddels wel weer mee, de muziek is zachter, alleen af en toe nog wat gepraat of gelach.
Ik ga nog ff in bed Netflixen en doe lekker oordoppies in.
(Al snap ik nog niet waarom je in februari gezellig de tuindeur opendoet en met een aantal mensen in de tuin gaat staan.
Misschien is dat mannenlogica, geen idee)
(Al snap ik nog niet waarom je in februari gezellig de tuindeur opendoet en met een aantal mensen in de tuin gaat staan.
zaterdag 15 februari 2020 om 23:08
Rokers denk ik.Phoebemeaculpa schreef: ↑15-02-2020 22:44Valt inmiddels wel weer mee, de muziek is zachter, alleen af en toe nog wat gepraat of gelach.
Als ik bij vrienden een gezellig feestje wil moet ik ook mee naar buiten. Zit anders in mijn eentje binnen...
zondag 16 februari 2020 om 07:38
Ach natuurlijk, daar had ik niet aan gedacht.
Heb er toen ik ging slapen geen last meer van gehad. (Maar dat is vanzelfsprekend want ik val erg snel in slaap en als ik eenmaal slaap kun je rustig een houseparty gaan geven in mijn slaapkamer, daar slaap ik rustig doorheen
Goedemorgen!!
zondag 16 februari 2020 om 11:04
Goedemorgen.
Ik wil straks een klein blokje om wandelen en vanmiddag gaan we weer een film kijken denk ik. Ik snotter nog steeds en hoofdpijn maar ik begin er aan te wennen
morgen een halve dag werken maar wel vroeg op vanwege een kleuterklas die ik op bezoek krijg. Wil daarna weer eens rustig gaan sporten. Was net zo goed bezig.
Ik wil straks een klein blokje om wandelen en vanmiddag gaan we weer een film kijken denk ik. Ik snotter nog steeds en hoofdpijn maar ik begin er aan te wennen
morgen een halve dag werken maar wel vroeg op vanwege een kleuterklas die ik op bezoek krijg. Wil daarna weer eens rustig gaan sporten. Was net zo goed bezig.
zondag 16 februari 2020 om 18:16
zondag 16 februari 2020 om 18:21
zondag 16 februari 2020 om 18:26
Wij hebben nog geen regen hier maar het lijkt er wel aan te komen nu.
Flammkuchen was gisteren Rouge, vandaag hadden we Wantansoep en een soort mini bapaos met hoi sin saus.
Morgen iets met paksoi want dat ligt er nog. Wilde eigenlijk wortelstamp met rookworst maar dat maak ik dan woensdag wel. Als ik tenminste niet van gedachten verander
Flammkuchen was gisteren Rouge, vandaag hadden we Wantansoep en een soort mini bapaos met hoi sin saus.
Morgen iets met paksoi want dat ligt er nog. Wilde eigenlijk wortelstamp met rookworst maar dat maak ik dan woensdag wel. Als ik tenminste niet van gedachten verander
zondag 16 februari 2020 om 18:35
Ik vind hem ook heftiger dan vorige week, terwijl ze zeggen dat Dennis zwakker is dan Ciara, ik heb soms het gevoel dat mn dak eraf waait.
Het ging hier net ook even behoorlijk plensen.
Rouge: was een beetje mn eigen schuld want ik had uit voorzorg het luikje dichtgedaan.
Heb hem weer open gezet want ik werd knettergek van ze en ze waaien huis niet weg.
Balen van je natte pak, alhoewel als je naar huis gaat is het niet zo'n drama, dan neem je een warme douche en doe je idd.
lekker je huispak aan.
Ik heb zin in een avondwandelingetje maar ik ben bang dat dat nu even geen goed idee is.
Boohoo...
maandag 17 februari 2020 om 08:17
Langzaamaandag bedoel je
...
Gaat idd wel snel, maar goed dat is een goed teken want dan heb je een fijn weekend gehad.
Ik moet vanmiddag werken, mijn hulp komt zo.
Ik heb wel weer goed geslapen en ik zit na het gedoe met ex-HM weer goed in mn vel en begin, ook door een ander topic van iemand (gek is dat, hoe een verhaal van een ander soms leerzaam kan zijn voor jezelf) in te zien dat het beter is en dat HM vermoedelijk niet de juiste man is voor mij.
En ik heb genoeg relatieshit gehad en daar heb ik van geleerd dat ik liever alleen ben dan een ingewikkelde relatie.
Zo dat is weer een opsteker, daar kan ik wat mee
Het is heerlijk weer zeg, even kijken of ik zo tijd heb voor een wandelingetje.
Fijne dag allen.
Gaat idd wel snel, maar goed dat is een goed teken want dan heb je een fijn weekend gehad.
Ik moet vanmiddag werken, mijn hulp komt zo.
Ik heb wel weer goed geslapen en ik zit na het gedoe met ex-HM weer goed in mn vel en begin, ook door een ander topic van iemand (gek is dat, hoe een verhaal van een ander soms leerzaam kan zijn voor jezelf) in te zien dat het beter is en dat HM vermoedelijk niet de juiste man is voor mij.
En ik heb genoeg relatieshit gehad en daar heb ik van geleerd dat ik liever alleen ben dan een ingewikkelde relatie.
Zo dat is weer een opsteker, daar kan ik wat mee
Het is heerlijk weer zeg, even kijken of ik zo tijd heb voor een wandelingetje.
Fijne dag allen.
maandag 17 februari 2020 om 11:53
Hallo allemaal, was jullie weekend ook leuk? Ik kijk ontzettend uit naar komend weekend! Nachtje uitgaan, lang geleden.
Ik heb me voorgenomen om elke dag van de werkweek op tijd naar bed te gaan zodat ik me zaterdag gewoon goed voel. Geen zin om me vòòr het feestje al brak te gaan voelen, enkel omdat ik niet voldoende geslapen zou hebben.
Blij dat het een beetje beter gaat wat betreft de verwerking van de hoofdman Phoebs.
Lekker laten gaan, alleen zijn is echt niet zo dramatisch als veel mensen je willen doen geloven. Het is prima even lekker met jezelf bezig te zijn.
Gaat het inmiddels al wat beter met jou dolfje? Na zo'n korte/slechte nacht?
Blij dat het een beetje beter gaat wat betreft de verwerking van de hoofdman Phoebs.
Gaat het inmiddels al wat beter met jou dolfje? Na zo'n korte/slechte nacht?
maandag 17 februari 2020 om 13:15
Ja het gaat wel. De verkoudheid lijkt wat minder ik ben alleen moe.Had wel een leuke kleuterbijeenkomst vanmorgen. Daar krijg je ook energie van. Nog 2 deze week en dan eventjes niet.
Ga zo even sporten en paar boodschappen halen.
Lekker vooruitzicht om op stap te gaan!
Wij gaan het weekend ook weg. 2 nachtjes in een hotel. Naar musea en leuke cafeetjes opzoeken.
Ga zo even sporten en paar boodschappen halen.
Lekker vooruitzicht om op stap te gaan!
Wij gaan het weekend ook weg. 2 nachtjes in een hotel. Naar musea en leuke cafeetjes opzoeken.
maandag 17 februari 2020 om 16:48
@ phoebes hahaha dan nog hoeven ze het huis niet af tebreken
mahja blijven katten he.
ik loop al 2 dagen ruzie te maken met die van mij, hij wilt koste wat het kost op mijn toetsenbord zitten/lopen dat werkt niet echt als je een Spaanseserie probeert met kijken
dus gister hadden we flink bonje op een geven moment ben ik maar naar bed gegaan
nh mijn broek en schoenen voelde 3x zo zwaar
zijn nog steeds niet helemaal opgedroogd.
@thubble, ik was zaterdag bij mijn ouders, mijn vader had wat oude jeugd filmpjes van ons op gedoken dus even een trip down memorie lane
avonds ben ik met vriend gaan uit eten was gezellig en heerlijk heb een nieuw favoriet restaurant
zondag bedacht mijn bff dat het leuk was om naar de vlooienmarkt tegaan ....... moest wel 5euro entree betalenstelletje afzetters was wel grappig, heeel veeel kleren en antiek, daarna hebben koffie gedronken in de buurt was wel gezellig alleen het weer
en net hoorde ik op de radio dat er weer een storm aankomt
kan deze maand beter stormbruari noemen
ik loop al 2 dagen ruzie te maken met die van mij, hij wilt koste wat het kost op mijn toetsenbord zitten/lopen dat werkt niet echt als je een Spaanseserie probeert met kijken
nh mijn broek en schoenen voelde 3x zo zwaar
@thubble, ik was zaterdag bij mijn ouders, mijn vader had wat oude jeugd filmpjes van ons op gedoken dus even een trip down memorie lane
zondag bedacht mijn bff dat het leuk was om naar de vlooienmarkt tegaan ....... moest wel 5euro entree betalenstelletje afzetters was wel grappig, heeel veeel kleren en antiek, daarna hebben koffie gedronken in de buurt was wel gezellig alleen het weer
en net hoorde ik op de radio dat er weer een storm aankomt
Relax we're all crazy, it's not a competition