Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Iemand nog leuke plannen?
Afbeelding

ik ga even naar mijn ouders, en vanaaf een belated valentine diner met vriend :hihi:

morgen ga ik met 2 vrienden brunchen en misschien naar een vlooienmarkt in de buurt
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gezellig Rouge.

Wij gaan zo eerst even boodschappen doen, dan gaat man hier wat kabels trekken want er is iets kapot en ga ik met mijn pokemon-vriendjes op pad hier in de wijk.
Morgen zou ik met de dames van het eet-topic op pad gaan maar ik ben nog steeds niet fit dus ik blijf thuis. Beetje in huis rommelen en lezen. Opladen voor de nieuwe werkweek.
:rofl: Rouge, jouw foto.
Mijn plannen vandaag: Casa afkijken... (Ik kan niet goed op mijn kont zitten dus net wel aangekleed en ga zo ook even naar buiten...)

Heerlijk af en toe, ff lekker bingen.. ;-D
Het is best lekker vandaag buiten. Ik heb net mijn fiets vast gepakt voor straks het rondje pokemon. Nu eerst even koffie en crackers met pindakaas en honing.
Ik ga ook zo ff naar buiten, ff de laatste Casa afkijken...
(Meeeehhh alweer bijna uit..
:'( )
Hoi lui, hoe is het hier? Even een korte onderbreking van mijn forumvakantie om gedag te zeggen. :bye:

Ik heb verder niet zoveel te melden (nou ja, niets wat ik hier kwijt wil). Ik hoop dat het goed gaat met iedereen.
Hoi RikM :hello:

Wij aten flammkuchen en ik ga straks wat koekjes bakken voor de lekkere trek.
RikM schreef:
15-02-2020 18:14
Hoi lui, hoe is het hier? Even een korte onderbreking van mijn forumvakantie om gedag te zeggen. :bye:

Ik heb verder niet zoveel te melden (nou ja, niets wat ik hier kwijt wil). Ik hoop dat het goed gaat met iedereen.
Heeeeeey vakantieganger!
Met mij gaat het eigenlijk wel goed, HM (Hoofdman, voorheen man 2) heeft me twee weken geleden, juist toen ik er eindelijk aan toe was om open en eerlijk te zijn over mijn gevoelens, afgewezen/min of meer gedumpt.
Dat had ik niet verwacht en dat vond ik helemaal niet leuk maar het ging toch alleen maar ingewikkeld en nu voel ik me vooral opgelucht en hoop dat hij er niet meer op terugkomt. (Is een kans van wel, is tot nu toe altijd gebeurd...)

Verder heb ik in een paar dagen La Casa de papel gebinged. Dat is af en toe goed voor een mens ;-D

Leuk dat je ff gedag komt zeggen :proud:

Ontopic: sommige mensen snap ik echt niet...Hier achter hebben mensen een feestje, in de tuin, lekker met de deur open.
Ok het vriest geen 20 graden maar een gezellig tuinfeest in februari, ik vind dat redelijk vreemd.
En irritant want ze maken herrie.
Als ze straks hun kop maar houden want ik wil wel rustig pitten... ;-D
Ah irritant als het herrie is!
Valt inmiddels wel weer mee, de muziek is zachter, alleen af en toe nog wat gepraat of gelach.
Ik ga nog ff in bed Netflixen en doe lekker oordoppies in.
(Al snap ik nog niet waarom je in februari gezellig de tuindeur opendoet en met een aantal mensen in de tuin gaat staan.
Misschien is dat mannenlogica, geen idee)
Whoooohaaaaa het is stil!! :puh: :cheer: :hyper: B-)
Phoebemeaculpa schreef:
15-02-2020 22:44
Valt inmiddels wel weer mee, de muziek is zachter, alleen af en toe nog wat gepraat of gelach.
Ik ga nog ff in bed Netflixen en doe lekker oordoppies in.
(Al snap ik nog niet waarom je in februari gezellig de tuindeur opendoet en met een aantal mensen in de tuin gaat staan.
Misschien is dat mannenlogica, geen idee)
Rokers denk ik.
Als ik bij vrienden een gezellig feestje wil moet ik ook mee naar buiten. Zit anders in mijn eentje binnen...
dolfje schreef:
15-02-2020 23:08
Rokers denk ik.
Als ik bij vrienden een gezellig feestje wil moet ik ook mee naar buiten. Zit anders in mijn eentje binnen...
Ach natuurlijk, daar had ik niet aan gedacht.
Heb er toen ik ging slapen geen last meer van gehad. (Maar dat is vanzelfsprekend want ik val erg snel in slaap en als ik eenmaal slaap kun je rustig een houseparty gaan geven in mijn slaapkamer, daar slaap ik rustig doorheen :proud:

Goedemorgen!! :koffie: :cat:
Goedemorgen.
Ik wil straks een klein blokje om wandelen en vanmiddag gaan we weer een film kijken denk ik. Ik snotter nog steeds en hoofdpijn maar ik begin er aan te wennen :|
morgen een halve dag werken maar wel vroeg op vanwege een kleuterklas die ik op bezoek krijg. Wil daarna weer eens rustig gaan sporten. Was net zo goed bezig.
Het stormt buiten maar binnen ook, plaatselijk... ;-))
Geen idee of ze door de wind de kolder in de kop krijgen maar mijn katten zijn ontzettend druk en breken nu helemaal de boel af.... :bonk:
Wij hebben hier binnen nu meer last van storm Dennis dan vorige week met Ciara, de wind zal wel iets anders staan of zo want vorige week hoorden we hier binnen bijna niks en nu lijkt het alsof de 6 verdiepingen boven ons in kunnen storten.
wat een kolere weer, kwam zeiknat thuis :bonk:
heb een warme douche genomen en zit nu lekker in mijn huispak :biggrin:

@ dolfje ooh flammkuchen lekker

@phoebes, blijkbaar hadden ze het niet koud moet er niet aan denken :roll:
Wij hebben nog geen regen hier maar het lijkt er wel aan te komen nu.
Flammkuchen was gisteren Rouge, vandaag hadden we Wantansoep en een soort mini bapaos met hoi sin saus.

Morgen iets met paksoi want dat ligt er nog. Wilde eigenlijk wortelstamp met rookworst maar dat maak ik dan woensdag wel. Als ik tenminste niet van gedachten verander :P
dolfje schreef:
16-02-2020 18:16
Wij hebben hier binnen nu meer last van storm Dennis dan vorige week met Ciara, de wind zal wel iets anders staan of zo want vorige week hoorden we hier binnen bijna niks en nu lijkt het alsof de 6 verdiepingen boven ons in kunnen storten.
Ik vind hem ook heftiger dan vorige week, terwijl ze zeggen dat Dennis zwakker is dan Ciara, ik heb soms het gevoel dat mn dak eraf waait.
Het ging hier net ook even behoorlijk plensen.

Rouge: was een beetje mn eigen schuld want ik had uit voorzorg het luikje dichtgedaan.
Heb hem weer open gezet want ik werd knettergek van ze en ze waaien huis niet weg.
Balen van je natte pak, alhoewel als je naar huis gaat is het niet zo'n drama, dan neem je een warme douche en doe je idd.
lekker je huispak aan.
Ik heb zin in een avondwandelingetje maar ik ben bang dat dat nu even geen goed idee is.
Boohoo... :'(
En het is alweer maandag. Slecht geslapen, veel wakker geweest door zweet aanvallen...overgang denk ik..
Langzaamaandag bedoel je :lol:...
Gaat idd wel snel, maar goed dat is een goed teken want dan heb je een fijn weekend gehad.

Ik moet vanmiddag werken, mijn hulp komt zo.
Ik heb wel weer goed geslapen en ik zit na het gedoe met ex-HM weer goed in mn vel en begin, ook door een ander topic van iemand (gek is dat, hoe een verhaal van een ander soms leerzaam kan zijn voor jezelf) in te zien dat het beter is en dat HM vermoedelijk niet de juiste man is voor mij.
En ik heb genoeg relatieshit gehad en daar heb ik van geleerd dat ik liever alleen ben dan een ingewikkelde relatie.
Zo dat is weer een opsteker, daar kan ik wat mee :sun: :yes:

Het is heerlijk weer zeg, even kijken of ik zo tijd heb voor een wandelingetje.
Fijne dag allen.
Hallo allemaal, was jullie weekend ook leuk? Ik kijk ontzettend uit naar komend weekend! Nachtje uitgaan, lang geleden. :D Ik heb me voorgenomen om elke dag van de werkweek op tijd naar bed te gaan zodat ik me zaterdag gewoon goed voel. Geen zin om me vòòr het feestje al brak te gaan voelen, enkel omdat ik niet voldoende geslapen zou hebben.

Blij dat het een beetje beter gaat wat betreft de verwerking van de hoofdman Phoebs. :) Lekker laten gaan, alleen zijn is echt niet zo dramatisch als veel mensen je willen doen geloven. Het is prima even lekker met jezelf bezig te zijn.

Gaat het inmiddels al wat beter met jou dolfje? Na zo'n korte/slechte nacht?
Ja het gaat wel. De verkoudheid lijkt wat minder ik ben alleen moe.Had wel een leuke kleuterbijeenkomst vanmorgen. Daar krijg je ook energie van. Nog 2 deze week en dan eventjes niet.
Ga zo even sporten en paar boodschappen halen.

Lekker vooruitzicht om op stap te gaan!
Wij gaan het weekend ook weg. 2 nachtjes in een hotel. Naar musea en leuke cafeetjes opzoeken.
@ phoebes hahaha dan nog hoeven ze het huis niet af tebreken O_o mahja blijven katten he.

ik loop al 2 dagen ruzie te maken met die van mij, hij wilt koste wat het kost op mijn toetsenbord zitten/lopen dat werkt niet echt als je een Spaanseserie probeert met kijken :roll: dus gister hadden we flink bonje op een geven moment ben ik maar naar bed gegaan :roll:

nh mijn broek en schoenen voelde 3x zo zwaar :-? zijn nog steeds niet helemaal opgedroogd.

@thubble, ik was zaterdag bij mijn ouders, mijn vader had wat oude jeugd filmpjes van ons op gedoken dus even een trip down memorie lane :hihi: :facepalm: avonds ben ik met vriend gaan uit eten was gezellig en heerlijk heb een nieuw favoriet restaurant :lol:

zondag bedacht mijn bff dat het leuk was om naar de vlooienmarkt tegaan ....... moest wel 5euro entree betalenstelletje afzetters was wel grappig, heeel veeel kleren en antiek, daarna hebben koffie gedronken in de buurt was wel gezellig alleen het weer :nope: :nope: :nope:
en net hoorde ik op de radio dat er weer een storm aankomt :thunder: kan deze maand beter stormbruari noemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven