Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kut storm :wtf:

ben braaf naar de sportschool gegaan vanmorgen al had wel meteen spijt toen ik de deur achter mij dicht deed.
heb net snel boodschappen gedaan, had een errug ongeduldige klant achter mij die nog net niet mijn boodschappen op de loop band flikkerde :nope: volgende keer maar weer de zelfscan.

@dolfje dat herken ik wel, zo gaat het vaak bij ons ook, dat de nicht van mijn moeder, haar tante wies man blabla soms is het grappig omdat ze erover praten alsof je ze kent. :hihi: veel plezier :thumbsup:

@phoebes die neiging heeft mijn moeder ook, of het een zeggen maar het ander bedoelen soms ook in de negatieve zin en het dan omdraaien naar positief .... vermoeiend :facepalm: :roll:
jij ook veel plezier met je ''niet''date ;)

@kwebbeltje gezellig beetje rondslenteren? of andere plannen?

over dat plofkippen geweld/ ander geweld: ik heb altijd zzo iets van : doe je ding maar laat mij alsjeblieft erbuiten. een virdin van mij heeft is ook een beetje iedere keer als ik haar spreek heeft xr weer wat nieuws.... nu koopt xze alleen nog maar ''diervriendelijk'' vlees :bonk: O_o

poes zit weer is in de weg, dus blind typen is itdaing op het moment :sarcastic: :cat:
Relax we're all crazy, it's not a competition
:hihi: Ach onze moeders bedoelen het goed..
Het is soms alleen een beetje vermoeiend idd Rouge ;-)
Goed dat je toch ging sporten.
Had je achteraf ook spijt?
@rouge high tea'en en daarna naar Body World.
Alle reacties Link kopieren
Net voor het eerst in mijn leven zelf een paar lampjes vervangen. :yes: Van de lamp boven mijn salontafel. Led-lampjes. Met van die pinnetjes. Wist niet dat het zo simpel was. Van de 10 lampjes waren er inmiddels 6 kapot, wat mij ontzettend stoorde. Ik had nog lampjes in mijn wandlamp zitten, die ik nooit aan heb. Dat zijn dezelfde. Nu kan ik tenminste weer fatsoenlijk mijn Diamond painting doen. Ik ben al op zoek geweest naar zo'n speciale lichtbak daarvoor, maar nog niet gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
22-02-2020 16:14
:hihi: Ach onze moeders bedoelen het goed..
Het is soms alleen een beetje vermoeiend idd Rouge ;-)
Goed dat je toch ging sporten.
Had je achteraf ook spijt?
inderdaad ;) , nee ben lekker in de sauna gegaan dus daarna kon ik er weer tegen aan.
Kwebbeltje91 schreef:
22-02-2020 16:23
@rouge high tea'en en daarna naar Body World.
leuk heb je al een plek gereseveerd voor je high tea ?
I :heart: high tea :lol: bodyworlds ben ik nooit geweest schijnt heel interessant tezijn.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
22-02-2020 16:39
inderdaad ;) , nee ben lekker in de sauna gegaan dus daarna kon ik er weer tegen aan.



leuk heb je al een plek gereseveerd voor je high tea ?
I :heart: high tea :lol: bodyworlds ben ik nooit geweest schijnt heel interessant tezijn.

Ooh sauna, goed idee. Binnenkort ook maar eens plannen.
Ja, vriendin heeft gereserveerd. Ben benieuwd haha.
Bodyworld is zeker interessant, ben er met school ook eens geweest. Zeker een aanrader hoor!
hondenmens schreef:
22-02-2020 16:39
Net voor het eerst in mijn leven zelf een paar lampjes vervangen. :yes: Van de lamp boven mijn salontafel. Led-lampjes. Met van die pinnetjes. Wist niet dat het zo simpel was. Van de 10 lampjes waren er inmiddels 6 kapot, wat mij ontzettend stoorde. Ik had nog lampjes in mijn wandlamp zitten, die ik nooit aan heb. Dat zijn dezelfde. Nu kan ik tenminste weer fatsoenlijk mijn Diamond painting doen. Ik ben al op zoek geweest naar zo'n speciale lichtbak daarvoor, maar nog niet gevonden.
:high5: in mijn slaapkamer was een hoger lampje stuk. Ik had geen zin om die te vervangen maar wel gedaan. Ging nog moeilijk want ook met stoel kon ik er niet bij... (Toen miste ik HM heel even want die is bijna 2 meter en erg handig voor dat soort klusjes :biggrin:)

Owww lekker, een saunaatje.. Goed idee Rouge!
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
22-02-2020 17:02
:high5: in mijn slaapkamer was een hoger lampje stuk. Ik had geen zin om die te vervangen maar wel gedaan. Ging nog moeilijk want ook met stoel kon ik er niet bij... (Toen miste ik HM heel even want die is bijna 2 meter en erg handig voor dat soort klusjes :biggrin:)

Owww lekker, een saunaatje.. Goed idee Rouge!
Ik kon op mijn salontafel staan met nog een krukje erop. Maar dit plafond is niet bijzonder hoog.

Sauna is bij mij al sinds 2006 geleden. Was in Centerparcs. Zelf vond ik de sauna te heet. Maar de massage wel lekker. In mijn dorp zit een klein welness centrum met sauna. Nog nooit geweest. Wel vroeger zwemles daar gehad van de eigenaresse en dat was een drama. Het is wel bijna 30 jaar terug, maar mijn herinneringen aan haar zijn niet leuk. Bovendien ga ik niet graag naar een sauna waar de kans groot is bekenden tegen te komen.
Ik heb een prachtig wellness-centrum gezien in Nijmegen. Iemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
het scheelt dat de sauna bij de sportschool zit inbegrepen :lol: ik ben echt een sauna junk deze winter.
helaas is die niet altijd even heet maarja het helpt ;-)


@hondenmens, dat heb ik ook, als ik met iemand een slechte ervaring heb, wil ik niks meer van die persoon weten, heb het ook met winkels soms.
ik ben gelukkig nooit *afkloppen* iemand tegen gekomen in de sauna of wellness
massage snak ik ook al weken naar, zeg maar gerust jaren :hihi: ga er toch maar is eentje inboeken.

@Kwebbeltje91 leuk leuk veel plezier in mijn home town :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik zwaai morgen even in gedachte naar je Rouge ;)
Kwebbeltje91 schreef:
22-02-2020 17:34
Ik heb een prachtig wellness-centrum gezien in Nijmegen. Iemand ervaring mee?
Welke is dat? Ik woon in de buurstad en ken er een paar.
Phoebemeaculpa schreef:
22-02-2020 18:17
Welke is dat? Ik woon in de buurstad en ken er een paar.


Euh.. Ik zag hem op facebook voorbij komen. Even kijken of ik hem nog kan vinden hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat te zeuren.

Ik verveel me...
eenmeisje1993 schreef:
22-02-2020 18:21
Ik heb wat te zeuren.

Ik verveel me...
Zeuren mag hier.
Wandelen? Sporten? Netflixen? Iemand bellen? Boek lezen?
Ik verveel me niet, ga zo naar mijn rendez vous :$

Ontopic: :thunder: Ja hoor ik heb weer eens trek in iets wat ik niet heb. In dit geval omdat ik het gister opgegeten heb; engelse drop ;-D. (Daar kan je zo heerlijk misselijk aan vreten :biggrin:)
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
22-02-2020 18:31
Zeuren mag hier.
Wandelen? Sporten? Netflixen? Iemand bellen? Boek lezen?
Ik verveel me niet, ga zo naar mijn rendez vous :$

Ontopic: :thunder: Ja hoor ik heb weer eens trek in iets wat ik niet heb. In dit geval omdat ik het gister opgegeten heb; engelse drop ;-D. (Daar kan je zo heerlijk misselijk aan vreten :biggrin:)
Het is zo'n nergens zin in dag.
Oh, ga je wat leuks doen???
Phoebemeaculpa schreef:
22-02-2020 18:17
Welke is dat? Ik woon in de buurstad en ken er een paar.
Ik kan hem zo gauw niet vinden :(
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder zegt wel eens dat ze oude bekenden tegengekomen is. Bijvoorbeeld de ouders van een vroegere vriendin of oud-klasgenoot. Oh leuk, denk ik dan. En vraag ik hoe het met die vriendin of klasgenoot is. Dan antwoord ze dat ze het niet over hun kinderen gehad hebben. Alleen maar over die ouders. Ja, maar daar was ik niet zo benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Zo onze eerste dag van het weekendje weg zit er op.. Museum bezocht, door de stad gewandeld en bier gedronken en net flink gegeten dus we zijn moe en liggen nu op bed in de hotelkamer. Kijk ik even het staartje van Wie is de mol.
Alle reacties Link kopieren
@Phoebes schei uit, zag net een recalme van bonbonbloc dus daar heb ik nu trek in en dan begin jij over engelse drop :facepalm: nu wil ik dat ook

@hondenmens echt he roddels willen we :popcorn: :lol:

@Kwebbelyje Sauna & Beauty De Thermen Nijmegen, Thermen Berendonck, Sanadome Hotel & Spa Nijmegen een van deze misschien?
zwaai terug :bye:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Volgens mij die berendonck!

Denk ik..
Argh ik weet het niet zeker :rofl: Zo frustrerend dit.
Rouge__ schreef:
22-02-2020 21:13
@Phoebes schei uit, zag net een recalme van bonbonbloc dus daar heb ik nu trek in en dan begin jij over engelse drop :facepalm: nu wil ik dat ook
:proud: :proud: :proud:
Geen last meer van... (te veel bitterballen gegeten.. :misselijk:)
Dolfje: klinkt leuk, geniet er nog van.
Eenmeisje: Ja, ik had een leuk afspraakje, was erg leuk.
Welkom hier, schrijf lekker mee.

Allen: :$ net thuis, het was erg gezellig.
Wel beetje twijfel/onwennig gevoel maar is normaal denk ik.. :$
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
22-02-2020 23:03
:proud: :proud: :proud:
Geen last meer van... (te veel bitterballen gegeten.. :misselijk:)
Dolfje: klinkt leuk, geniet er nog van.
Eenmeisje: Ja, ik had een leuk afspraakje, was erg leuk.
Welkom hier, schrijf lekker mee.

Allen: :$ net thuis, het was erg gezellig.
Wel beetje twijfel/onwennig gevoel maar is normaal denk ik.. :$
Oeh, was het de eerste date?
eenmeisje1993 schreef:
23-02-2020 05:52
Oeh, was het de eerste date?
Nee 2e, (alhoewel het vorige week niet echt een date was... of wel, geen idee...) met iemand die ik al een paar maanden kende (van werk).
Het was erg gezellig.. :$
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
23-02-2020 06:32
Nee 2e, (alhoewel het vorige week niet echt een date was... of wel, geen idee...) met iemand die ik al een paar maanden kende (van werk).
Het was erg gezellig.. :$
Wat leuk! En dat onwennige gevoel en die twijfel is denk ik gewoon normaal hoor :)..
Ben benieuwd hoe het verder gaat :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven