Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
maandag 24 februari 2020 om 18:52
jullie zijn echt too much
@hondenmens frikandellen
thats it ik ga deze week nog naar de snackbar
@kwebbeltje blij dat het leuk was
wind was inderdaad kut
@dolfje fijn dat je het leuk hebt gehad, balen dat je weer ziek bent
@phoebes ik doe mee, kolere storm moest naar huis lopen omdat de trams om reden en super druk waren en mensen iriteerde mij ook vanaag, liepen niet door of heel langzaam of midden op de weg stilstaan....
ik heb vanmiddag boodschappen gehaald, vriend wilde graag pannenkoeken dus die krijgt meteen geen avondeten meer
daarna ben ik naar yoga gegaan had wel even spijt klote wind .
maar was aan het eind van de les zo high als een kanarie
dus was toch best ergens goed voor
@hondenmens frikandellen
@kwebbeltje blij dat het leuk was
@dolfje fijn dat je het leuk hebt gehad, balen dat je weer ziek bent
@phoebes ik doe mee, kolere storm moest naar huis lopen omdat de trams om reden en super druk waren en mensen iriteerde mij ook vanaag, liepen niet door of heel langzaam of midden op de weg stilstaan....
ik heb vanmiddag boodschappen gehaald, vriend wilde graag pannenkoeken dus die krijgt meteen geen avondeten meer
maar was aan het eind van de les zo high als een kanarie
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 24 februari 2020 om 18:56
Ik moet ook nodig weer, donderdag voor het laatst geyogaad dus ik spijbel al 4 dagen...Rouge__ schreef: ↑24-02-2020 18:52jullie zijn echt too much![]()
@hondenmens frikandellenthats it ik ga deze week nog naar de snackbar
![]()
@kwebbeltje blij dat het leuk waswind was inderdaad kut
![]()
@dolfje fijn dat je het leuk hebt gehad, balen dat je weer ziek bent![]()
![]()
@phoebes ik doe mee, kolere storm moest naar huis lopen omdat de trams om reden en super druk waren en mensen iriteerde mij ook vanaag, liepen niet door of heel langzaam of midden op de weg stilstaan....![]()
ik heb vanmiddag boodschappen gehaald, vriend wilde graag pannenkoeken dus die krijgt meteen geen avondeten meerdaarna ben ik naar yoga gegaan had wel even spijt klote wind .
maar was aan het eind van de les zo high als een kanariedus was toch best ergens goed voor
Heb voor morgen avond een lesje maar die zeg ik denk ik weer af want denk niet dat ik zin heb...
Namaste...
Ohh Rouge voel ik daar wraak, nu heb ik ook zin in pannenkoeken...
(Of chocotoff, daar heb ik ineens ook zin in..... Ja hoor uiteraard weer in iets wat ik niet in huis heb...
Ik zie op tegen de vastentijd die woensdag begint maar het is wel even goed, 6 weken 6 dagen per week niet snoepen...
Hoop wel wat ik niet te veel afval en dat er tegen pasen nog een beetje Phoebs over is...)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 24-02-2020 18:59
15.88% gewijzigd
maandag 24 februari 2020 om 18:57
maandag 24 februari 2020 om 19:00
Ok ik snap het.dolfje schreef: ↑24-02-2020 18:57Ik ben niet ziek hoor maar heb veel last van brandend nmaagzuur. Vannacht was ik er wel even ziek van maar ik kan gewoon eten en voel me buiten die maagpijn om gewoon ok.
Die maagzuur is ook echt al maanden en maanden geleden. Kan je nagaan, vroeger had ik dat zowat elke dag.
Hoop dat je er snel minder last van hebt.
maandag 24 februari 2020 om 19:05
Phoebemeaculpa schreef: ↑24-02-2020 18:56Ik moet ook nodig weer, donderdag voor het laatst geyogaad dus ik spijbel al 4 dagen...
Heb voor morgen avond een lesje maar die zeg ik denk ik weer af want denk niet dat ik zin heb...![]()
Namaste...![]()
Ohh Rouge voel ik daar wraak, nu heb ik ook zin in pannenkoeken...![]()
(Of chocotoff, daar heb ik ineens ook zin in..... Ja hoor uiteraard weer in iets wat ik niet in huis heb...
Ik zie op tegen de vastentijd die woensdag begint maar het is wel even goed, 6 weken 6 dagen per week niet snoepen....
Hoop wel wat ik niet te veel afval en dat er tegen pasen nog een beetje Phoebs over is...)
maandag 24 februari 2020 om 19:09
zeg dames stop eens over al dat lekkere eten! 
Ik heb trouwens nog een blunder over gisteren. Ik was dus met vriendin dagje naar Amsterdam. We komen allebei uit een andere hoek van NL dus we spraken af op het station. Helemaal prima. Mijn trein was iets eerder dus ik appte waar ik stond.
Krijg ik een paar minuten later een appje: "Ik sta daar ook"
Euh.. Ik zie je niet? We belden met elkaar en we stonden toch echt op hetzelfde station. Hoe bizar. Wat bleek nu: Dat station bleek 2 hallen met winkeltjes te hebben. En dat filiaal waar ik bij stond, was daar dus ook
Uiteindelijk heeft een lieve NS-medewerker ons naar elkaar toe geloodst. We hebben de eerste minuten dat we elkaar zagen de slappe lach gehad voordat we onze reis vervolgden
Ik heb trouwens nog een blunder over gisteren. Ik was dus met vriendin dagje naar Amsterdam. We komen allebei uit een andere hoek van NL dus we spraken af op het station. Helemaal prima. Mijn trein was iets eerder dus ik appte waar ik stond.
Euh.. Ik zie je niet? We belden met elkaar en we stonden toch echt op hetzelfde station. Hoe bizar. Wat bleek nu: Dat station bleek 2 hallen met winkeltjes te hebben. En dat filiaal waar ik bij stond, was daar dus ook
Uiteindelijk heeft een lieve NS-medewerker ons naar elkaar toe geloodst. We hebben de eerste minuten dat we elkaar zagen de slappe lach gehad voordat we onze reis vervolgden
maandag 24 februari 2020 om 19:35
HAHAHAHAHAHAHA klopt het ij passage en de amstelKwebbeltje91 schreef: ↑24-02-2020 19:09zeg dames stop eens over al dat lekkere eten!
Uiteindelijk heeft een lieve NS-medewerker ons naar elkaar toe geloodst. We hebben de eerste minuten dat we elkaar zagen de slappe lach gehad voordat we onze reis vervolgden![]()
maandag 24 februari 2020 om 20:14
maandag 24 februari 2020 om 21:10
Je bent in elk geval samen.Kwebbeltje91 schreef: ↑24-02-2020 21:09We gaan dit jaar ook samen op vakantie dus dat wordt nog wat
![]()
Sla je hotel op in Google maps en kijk goed waar en wanneer je ergens moet zijn
maandag 24 februari 2020 om 22:21
Gelukkig waren we erg op tijd en dus tijd genoeg om de fout te herstellen maar je zou door zoiets doms maar het vliegtuig missen..
Ik calculeer altijd extra tijd in voor zulke dingen..
maandag 24 februari 2020 om 22:39
Ik heb nog nooit gevlogen (gaat wel verandering in komen hoor) maar ik herken het helemaal wat je zegt. Ik ben ook iemand die gerust een half uur van tevoren bij een bushalte of station ben. Je weet nooit wat er onderweg kan gebeuren en ik wil niet meer gestresst (?) aankomen ergens.
Mijn zus daarentegen is echt van 'het laatste moment' aankomen. Ik kan dat dus echt niet, dan ben ik gewoon van slag de rest van de dag.
dinsdag 25 februari 2020 om 08:11
Ja ik ook. Irritant is het als je dus met anderen reist die dat niet hebben en 2 uur tijd genoeg vinden. En dat is het ook als er niks fout gaat.Kwebbeltje91 schreef: ↑24-02-2020 22:39Mijn zus daarentegen is echt van 'het laatste moment' aankomen. Ik kan dat dus echt niet, dan ben ik gewoon van slag de rest van de dag.
Beetje afhankelijk van de tijd dat we vertrekken maar man en ik pakken op Schiphol vaak een hotel, geen stress met verkeer onderweg etc.
En nu begint mijn werkweek weer. Gelukkig vannacht geen last meer gehad van maag alleen van opvliegers.. Zo irritant.
dinsdag 25 februari 2020 om 08:18
Nou dat had ik 2 jaar terug bijna met de boot naar Vlieland. (En als je die mist moet je 4 uur wachten op de volgende)
Ik was notabene expres vroeg vertrokken, alles ging goed tot de trein bij Leeuwarden niet verder kon omdat de brug 2 centimeter omhoog stond en we dus te laat zouden komen voor de volgende trein
Ik was daar echt niet blij mee, mijn moeder en zus waren al op Vlieland en probeerde mij gerust te stellen door de telefoon.
Dat lukte mijn zus, zij had het jaar daarvoor de boot gemist en grapte dat als ik hem zou missen zij aan onze moeder zou vragen om de boot volgend jaar te missen.
Die grap hielp
(Wij gaan ieder jaar een paar weken naar Vlieland, heerlijk. Heb er nu alweer zin in, we gaan in juni)
We hebben toen trouwens met de hele trein, vol met mensen die de boot wilden halen, de rederij gebeld of ze alstublieft de kapitein wilden vragen om te wachten.
Dat heeft geholpen want we hebben de boot gehaald
Goedemorgen!
Werk ze Dolfje.
Ik ben vrij vandaag, ik lig nog in bed maar kat staat te s schreeuwen aan de deur dus ik ga er zo uit om haar te redden.
Heerlijk om de slaapkamerdeur weer dicht te hebben, de katten zijn rustig en ik slaap toch lekkerder alleen.
De kattenmensen hier, mogen jullie katten op de slaapkamer snachts?
dinsdag 25 februari 2020 om 13:53
Klusgeluiden zijn ook irritant. Hier vlakbij woont een man met een eigen bedrijf aan huis en het is alsof hij altijd net buiten moet gaan staan schuren oid als ik ook lekker buiten zit te lezen.
Ik heb dus vanmorgen gewerkt en moet vanavond weer terug. Heb net vast een courgettesoep gemaakt en een quiche voor morgen. Ga zo even wat plasticafval en lege flessen wegbrengen en dan vind ik het wel weer welletjes en ga ik verder in mijn boek.
Ik heb dus vanmorgen gewerkt en moet vanavond weer terug. Heb net vast een courgettesoep gemaakt en een quiche voor morgen. Ga zo even wat plasticafval en lege flessen wegbrengen en dan vind ik het wel weer welletjes en ga ik verder in mijn boek.
dinsdag 25 februari 2020 om 14:46