Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Ik ook... :$
Het is in ieder geval een lieve man, en dat is het belangrijkste, dat hij lief voor mij is...

Wat een sh*t weer is het zeg...
Dat wordt een pyama dag ben ik bang.
En mn katten zijn ook irritant, ik was weer in slaap gevallen maar beide dames vonden een kwartier geleden echt dat het welletjes was en dat ze dringend gevoederd moesten worden...
Ik wil een functioneringsgesprek, het is zondag... :swear:
Alle reacties Link kopieren
Je moet je katten echt beter opvoeden Phoebe! Dit kan zo echt niet. :P

Wij gaan zo eens douchen en ontbijten. Heb alweer trek ;-D heb niet heel best geslapen maar dat doe ik eigenlijk nooit ergens anders.
Wat leuk Phoebe :)

Ik zit aan mijn ontbijt, over een uur ga ik richting de trein. Het regent flink hier helaas, maar als het goed is is het in mijn woonplaats droog als ik de deur uit moet en in Amsterdam ook als ik daar aan kom. zou fijn zijn! Die wind moet dan maar, als het maar droog is.
Dolfje: ik zal een poging doen... :hihi: , zal ze in ieder geval vertellen dat ik hier niet mee eens ben.
Wat ook helpt is mn dekbed over mijn hoofd trekken als mevrouw de commandant snorrend mijn gezicht komt likken. (Wat zoveel wil zeggen als 'en nu onmiddelijk wakker worden en opstaan, begrepen'!)

Dank Kwebbel, leuk en gek en een beetje eng want onverwacht... :$
Veel plezier vandaag, in mijn geboortestad.

Ik heb ook trek dus ik ga zo maar eens opstaan want van de katten krijg ik geen ontbijt... :-[
Het is wel zeikweer zeg. Willen naar buiten maar ja het regent. Willen dadelijk naar Museum lopen. Zo is zo'n hotelkamers maar saai.
phoebes!!!!! :'( fijn dat je date geslaagd was. Mijn kat was gister ook schijt vervelend heel opgejaagd en hing weer bijna in mijn legging sleurde ook nog is mijn toetsenbord en muis mee :facepalm: was echt woedend :thunder:

@kwebbel neem een plu mee het regent flink hier :thunder:

Klote weer ik wil lente ben er helemaal klaar mee
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
23-02-2020 10:19

Klote weer ik wil lente ben er helemaal klaar mee
:fortune: ik voorspel dat dat nog even duurt maar ik hoop dat ik het mis heb!
Dan nog liever vorst dan dit weer!
Ik ga binnenkort maar eens naar de huisarts. Er is wat mis met mijn menstruatie. Tussen de vorige menstruatie (begindag) en deze zitten maar 18 dagen. En vorige keer wel 31 dagen. Altijd als het een keer laat is gekomen komt het de keer daarop vroeg. Maar dit is wel heel vroeg. Meestal is het om de 25/26 dagen.
Heeft iemand dit ook gehad? Ik ben 34 jaar en zit te denken of het niet vervroegde overgang kan zijn. En wat doet de huisarts bij zo'n klacht?
dolfje schreef:
23-02-2020 10:20
:fortune: ik voorspel dat dat nog even duurt maar ik hoop dat ik het mis heb!
Dan nog liever vorst dan dit weer!
Ik ook...
Hondenmens; verstandig idee lijkt me, geen idee wat de huisarts gaat doen...
Je misschien doorverwijzen naar een gyn?
Rouge: waarom dan een huilsmiley??

Nou jammer hoor maar ik ga vanmiddag toch ff naar buiten, doe wel een regenjas aan...
:hihi: De carnavalsoptocht hier is ook afgelast, niet erg want ik ging toch niet.
Wel een beetje lullig voor iedereen die hard aan de wagens gewerkt heeft.
Maar goed, veiligheid is belangrijker he... (een beetje wind, kom nou toch...)
Phoebemeaculpa schreef:
23-02-2020 11:15
Ik ook...
Hondenmens; verstandig idee lijkt me, geen idee wat de huisarts gaat doen...
Je misschien doorverwijzen naar een gyn?
Rouge: waarom dan een huilsmiley??

Nou jammer hoor maar ik ga vanmiddag toch ff naar buiten, doe wel een regenjas aan...
:hihi: De carnavalsoptocht hier is ook afgelast, niet erg want ik ging toch niet.
Wel een beetje lullig voor iedereen die hard aan de wagens gewerkt heeft.
Maar goed, veiligheid is belangrijker he... (een beetje wind, kom nou toch...)

Bitterballen :'(
Waarom huilen om bitterballen?
Omdat het geen Suri-food is :hihi:?

Ik had vd week weer roti gemaakt maar was niet zo lekker als normaal, vooral door de pannenkoekjes. Dit waren kant en klare ipv uit diepvries en die waren echt niet lekker.
En ik was een beetje voorzichtig geweest met mevrouw jeanette ;)
omdat ik nu ook bitterballen wil :'(
Ja verdorie nu wil ik ook bitterballen jongens.

Ik ben weer thuis :heart: Amsterdam was leuk, we waaiden bijna weg maar dat mag de pret niet drukken :rofl: Weer fijn bijgekletst.
Terug in de trein kwamen hier en daar al wat verdwaalde carnavallers langs, dit werd in 's hertogenbosch uiteraard nog erger. Maar snel richting auto gelopen haha.

En nu moe maar voldaan op de bank. Even wat tosti's klaarmaken, douchen en dan bankdienst. Morgenochtend vrij, dus kan dan lekker uitslapen.

Fijne avond allemaal :heart:
Kwebbeltje91 schreef:
23-02-2020 18:12
Ja verdorie nu wil ik ook bitterballen jongens.

Ik ben weer thuis :heart: Amsterdam was leuk, we waaiden bijna weg maar dat mag de pret niet drukken :rofl: Weer fijn bijgekletst.
Terug in de trein kwamen hier en daar al wat verdwaalde carnavallers langs, dit werd in 's hertogenbosch uiteraard nog erger. Maar snel richting auto gelopen haha.

En nu moe maar voldaan op de bank. Even wat tosti's klaarmaken, douchen en dan bankdienst. Morgenochtend vrij, dus kan dan lekker uitslapen.

Fijne avond allemaal :heart:
:high5: Ha ik ook, ik werk smiddags. Ik ben geen uitslaper maar een rustig ochtendje vind ik niet heel erg haha.
Fijn dat je een leuke dag had.
Het waaide idd wel behoorlijk, merkte ik ook toen ik vanmiddag even buiten was.

Rouge: snorry :proud:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 24-02-2020 10:12
33.04% gewijzigd
Bitterballen :heart: Nou waren het bij mij kroketten en frikandellen vandaag. Mijn moeder was jarig. Maar eigenlijk heb ik alleen een frikandel op bij mijn friet. Had al zoveel gesnoept dat ik niet meer zoveel avondeten op kon.
hondenmens schreef:
23-02-2020 21:03
Bitterballen :heart: Nou waren het bij mij kroketten en frikandellen vandaag. Mijn moeder was jarig. Maar eigenlijk heb ik alleen een frikandel op bij mijn friet. Had al zoveel gesnoept dat ik niet meer zoveel avondeten op kon.
:hihi:
Ik ben ook flink aan de snoeperij en alles op aan het maken aangezien woensdag de 40 dagen tijd begint...
(Ik doe dat niet voor de lijn, zit op een prima gewicht maar hoop dat er tegen pasen nog wat van me over is en dat ik niet te veel afval... ;))
Goedenavond,
Wij hebben 2 musea bezocht, heerlijk geluncht, rondje gewandeld, bier geproefd en lekker gegeten en nu al eventjes in het hotel. Dadelijk slapen, morgen ontbijt en weer naar huis.
En toch hoe leuk ook volgend jaar toch gewoon weer carnaval :P
Volgens mij heb je het leuk gehad Dolfje, wat fijn!
Mmm een weekendje weg, dat doe ik nooit, moet ik misschien toch eens doen.
(Alleen of met iemand, alhoewel ik nog nooit in mijn eentje op vakantie ben gegaan en ik dat wel graag wil al lijkt het me ook wel spannend)

Goedemorgen!
Ik heb gisteren besloten dat ik mijn slaapkamerdeur weer dicht wil, ondanks de katten.
Resultaat: heerlijk geslapen :$ ;-D

Nu ff lekker rustig aan, zo nog even wat boodschapjes doen en vanmiddag werken.
Nieuwe man is druk met studeren deze week dus misschien zie ik hem niet :'-( maar van de andere kant komt dit zo onverwacht en is het nogal overweldigend voor mij wat er allemaal lijkt te gebeuren dus even ruimte voor mijzelf is wel nodig.
(Ik heb tot nu toe altijd overhaast met mannen, terwijl ik erachter ben dat dit helemaal niet bij mij past en ik wil het nu dus ook niet. Trouwens we hebben zaterdag wel gezoend... :proud: :$)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 24-02-2020 10:13
0.59% gewijzigd
Gezoend! Spannend hoor Phoebe.

Ik werd vannacht dus ineens ziek. Buik en maagpijn compleet met overgeven. Ben mijn maagpilletjes vergeten dus of het daar aan ligt.. Nu doet het nog wat pijn maar heb net wel ontbeten.
Rijden straks weer naar huis dus dan zijn we vanmiddag lekker thuis.
dolfje schreef:
24-02-2020 09:34
Gezoend! Spannend hoor Phoebe.

Ik werd vannacht dus ineens ziek. Buik en maagpijn compleet met overgeven. Ben mijn maagpilletjes vergeten dus of het daar aan ligt.. Nu doet het nog wat pijn maar heb net wel ontbeten.
Rijden straks weer naar huis dus dan zijn we vanmiddag lekker thuis.
:$ Ik durfde niet zo goed maar toch gedaan :biggrin:

Wat vervelend dat je ineens ziek werd! Lijkt op een virusje.
Idd straks maar even rustig aan doen, ik hooo dat het meevalt.
Beterschap in ieder geval.

Wat betreft mijn poezenmormels, ik heb besloten de slaapkamerdeur weer dicht te doen.
Katten houden niet van veranderingen maar heb vannacht weinig last van ze gehad, denk dat die van mij het gewend zijn en denken 'Is het weer zo ver? kijken hoelang het dit keer duurt voor ze weer voor de bijl gaat' :hihi: (6)
We zijn weer thuis, het was te slecht weer om daar nog te blijven gangen.
Maag is beetje vervelend maar ik denk geen virus of zo. Eerder samenloop van omstandigheden, maand geen alcohol en dan weer wel een paar glazen en twee keer flink uit eten geweest.
Ik ga even ontopic aangezien mijn irritatiepunt even hoog was net en ik bijna zin had om iemand zn nek om te draaien, om te volgende redenen:
-Net klaar met werk dus beetje moe
-Het is *** weer
-De bus die ik wilde nemen die kwam niet, dus heb ik maar op een andere gewacht die ietsje verder weg stopt
-Had honger en moest pissen.
-Heb de grote fout gemaakt om terwijl ik gewerkt had, rond 17u naar de Lidl te gaan waardoor mijn kookpunt nog meer steeg; voordringende mensen, iets niet kunnen vinden, een vrouw die met haar kind in een bak bij de kassa staat te graaien terwijl ze niet in de rij staat maar zo wel de boel ophoudt
-rondracende en spelende kinderen in de supermarkt.
(6) :@ :swear: :peace: :steam:

Blij dat ik thuis ben en geen gezeik aan mn kop heb, behalve hongere katten maar dat is alweer opgelost en bovendien die zijn schattig en ben ik aan gewend.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 24-02-2020 18:34
1.68% gewijzigd
Leuk he, kinderen :rofl:

Fijn dat je nu weer thuis bent.
Dolfje hopelijk gaat het nu beter met je maag.
Ah dat is zeer irritant Phoebe! Soms kan je zulke dingen gewoon er net even niet bij hebben.

Maag is mwah, warm eten en drinken doet wat pijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven