Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Dank Marquise, idd goed bezig.
Ik zit op kantoor waar het vrij rustig is....
Alle reacties Link kopieren
Aha daar is de notenkraker die ik al een eeuwigheid kwijt was, de laatste keer dat ik de keukenkastjes heb uitgesopt heb ik dat ding en een aantal andere dingen achterin een kastje gezet en natuurlijk totaal vergeten :P
Had gewoon al een nieuwe gekocht. En zo is dat ook met de theepot vergaan.
Misschien toch eens vaker poetsen ;-D
dolfje schreef:
24-03-2020 14:04
Aha daar is de notenkraker die ik al een eeuwigheid kwijt was, de laatste keer dat ik de keukenkastjes heb uitgesopt heb ik dat ding en een aantal andere dingen achterin een kastje gezet en natuurlijk totaal vergeten :P
Had gewoon al een nieuwe gekocht. En zo is dat ook met de theepot vergaan.
Misschien toch eens vaker poetsen ;-D
Handig he, opruimen... :biggrin:
Ik vond ook van alles terug wat ik kwijt was...
Ja misschien moet ik het toch iets vaker doen :P
dolfje schreef:
24-03-2020 14:50
;-D :high5:

Mijn Cvpijler blokkade is er inmiddels ook doorheen, scheelt een hoop zeg...
Jammer dat dat niet op je tv kan met bepaalde programma's ;)

Ik ga zo paella maken... :-P)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 24-03-2020 16:55
39.41% gewijzigd
dolfje schreef:
24-03-2020 14:50

:proud:
Ik ben van gedachte veranderd, morgen paella, heb nog pom liggen en daar heb ik meer trek in.

Het is me trouwens sinds de corona maatregelen van vorige week nog niet gelukt om het een dagje wat rustiger aan te doen.. :$
Ik voel me ook onrustig, kan niet goed stilzitten en het nadeel van thuis werken is dat je veel makkelijker langer doorgaat...
(Ik was vanmiddag op kantoor, 1 halve dag in de week, de rest werk ik thuis)
Ik merk trouwens dat de katten ook in de war zijn, ik word stapelgek van ze... :biggrin:
Ik was begin vorige week echt heel actief, elke dag flink wandelen etc. Maar nu toch een stuk minder. Ga nog wel naar buiten maar niet heel lang. Klein ommetje.
Goedemorgen!
Thuiswerkdag vandaag, althans een paar uur.
Ik heb gemerkt dat ook thuis uren achter elkaar door werken vrij vermoeiend is dus ik wil het wat meer verdelen zodat ik ook een beetje rustig aan kan doen.
Hetgeen misschien makkelijk lijkt, maar dat is het niet voor mij.
Ik kan erg slecht op mijn kont zitten en ik ben sinds deze crisis nogal rusteloos, moet een beetje wennen aan de maatregelen en veranderingen...

Afbeelding
Goedemorgen.
Phoebe dan moet je een wekker zetten. Max 2 uur en dan een uur "pauze" waarin je iets anders doet.
Ik heb dat totaal niet, nu kan ik niet zoveel doen voor het werk maar na een uur aan de pc heb ik het wel gehad. Zit hooguit 2 uur achter elkaar aan mijn bureau normaliter maar heb nu dus niks te doen.
dolfje schreef:
25-03-2020 07:39
Goedemorgen.
Phoebe dan moet je een wekker zetten. Max 2 uur en dan een uur "pauze" waarin je iets anders doet.
Ik heb dat totaal niet, nu kan ik niet zoveel doen voor het werk maar na een uur aan de pc heb ik het wel gehad. Zit hooguit 2 uur achter elkaar aan mijn bureau normaliter maar heb nu dus niks te doen.
Dat is wel een goed idee Dolfje., een wekker zetten.
Goeiemorgen allemaal! Hier een vrije dag vandaag en weer een heerlijk zonnetje. Weet niet of ik de deur nog uitga, ben me er wel steeds meer mee bezig dat binnen blijven echt beter is i.p.v. dat het niet ‘mag’. Het hoe en waarom dringt meer tot me door, terwijl ik vorige week nog meer op de regeltjes zat, als jullie me volgen ;-) .
Rouge, wat vervelend, zeg! Als ik me goed herinner was je nog niet zo lang geleden begonnen bij deze werkgever, toch? Is het (nu al) aan de aanstaande crisis gerelateerd? Hoop dat je geluk hebt bij het vinden van iets nieuws :redrose:
Phoebe en Dolfje succes met thuis zijn/thuiswerken! Hoop dat iedereen zijn dagen een beetje goed doorkomt!
Bedankt voor die lieve reacties iedereen :hug: :bigkiss:
gaat inmiddels ietsje beter...,

@vesper, klopt was deze maand begonnen, nee het is echt corona gelinked, we zijn heel erg afhankelijk van schiphol, eerste maakte we ons geen zorgen maar toen Amerika de grenzen sloot ging het heel hard, vorige week voor het laatst op kantoor en er was niks te doen.

@dolfje hahah, waar een opruiming al niet goed voor is

@phoebes, ik voel me ook onrustig vooral omdat ik nergens heen kan, normaal zou ik naar de film gaan of afspreken met vrienden.
laat de vlinders maar flink fladeren ;-)
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik ben ook wat onrustig en ga echt een paar keer per dag naar buiten. Word anders echt helemaal sloom. We staan we s’morgens de normale tijd tussen 8 en 9 ongeveer op en kleden ons ook aan.
Man is ook weer thuis maar hij moet eigenlijk wel werken maar het is nogal lastig om 1,5 afstand te bewaren tijdens zijn werk en hij voelt zich er niet lekker bij. Vooralsnog werken ze bij zijn bedrijf gewoon door wat dus eigenlijk nergens op slaat.
Vanmorgen hebben we een klein uurtje gewandeld door onder andere de andere kant van de wijk waar nogal grote huizen staan, even lekker blieken bij anderen. En even naar de winkel want mijn pedaalemmer zakken zijn bijna op.
Boodschappen hoeven we niet te doen die worden morgenavond en zondag weer bezorgd. Dat vind ik wel raar en lastig want Ik ben gewend om zowat elke dag boodschappen te doen en dan pas te bedenken wat we gaan eten en nu moet ik dat wat plannen.

Heb ondertussen al een klein koolhydraatarm broodje gebakken en pasta gekookt voor vanavond. Ga denk ik dadelijk maar weer een blokje om. Gelukkig zitten wij aan een park , ben nu echt blij dat we niet midden in een stad wonen.
Zo blij dat ik kan werken :heart: Zit ook gewoon beter in mijn vel, nu ik wat meer structuur heb.

Straks even boodschappen doen. Verder zie ik wel wat ik ga doen.

Was trouwens wel apart. Ze geven eigenlijk de hele week hier al aan dat het gaat vriezen. Ik mijn anti-vriesdeken op de auto. Maar het heeft hier helemaal niet gevroren! Of nou ja, het is wel een paar graden onder 0, maar ik hoef helemaal niet te krabben. Vind ik niet erg natuurlijk, maar ik vind het wel apart. Of heeft het dan met de wind te maken ofzo? :P
Voor de bezorgservice blijf ik op wachtplek 1301 hangen. Bestaande klanten moeten natuurlijk hun vaste bezorgmomenten blijven houden.... Morgen weer eens zien hoe de supermarkt er tegenwoordig uit ziet, las ergens dat winkelwagens verplicht zijn; zo geen zin in!

Mijn voortuin zit op het zuiden, soms lijkt het prachtig weer. Volgens de weersites blijft de temperatuur een beetje aan de lage kant. Geen nachtvorst voor zover ik weet, maar dat kan nog tot IJsheiligen ergens in mei.
Ik vind het wel koud hoor maar heb ook niet het idee dat het echt vriest s’nachts. Zie en hoor hier ook niemand krabben Kwebbeltje.

Ga zo weer even een blokje om.
Morgen heb ik een overleg via Skype dus heb dan in de middag wat te doen.
Het vriest wel al een aantal nachten, maar er valt totaal geen neerslag dus daarom zien we het niet aan de auto.

Hier teveel koffie gedronken en nu maagpijn :frusty:
Kwebbel ik ben ook blij dat ik ook thuis, mijn bezigheden heb.
Vesper: ik kom tot nu toe mijn dagen uitstekend door...
Dolfje: ik heb 2 uur gewerkt met wekker, dat is echt een goed idee!
Misschien vanmiddag nog een paar uur, anders morgen.
Rouge: ;-D ik zal mn best doen...
Fijn dat het weer een beetje gaat.
Watervrouw: idd het is nog niet erg warm maar ik word echt blij van de zon.
Muis: :hihi: gaat wel weer over, misschien wat water drinken. Ik heb dat ook wel eens, vooral van zwarte koffie...

Zo ik ga even een uurtje chillen en dan zie ik wel hoe en wat.
Ik wilde binnen blijven maar ik moet er nog even uit om iets terug te sturen...
(Bleeeeehhh geen zin.. (6), nou ja het is lekker weer...)
Net boodschappen gedaan, was wel onwennig hoor. Het was gelukkig rustig en je kon je winkelwagen desinfecteren. Ook werd het pinapparaat schoongemaakt na elke pinbeurt. Heel netjes! Was alleen wel wat aan het stuntelen om afstand te bewaren.

Ik ben me een partij moe. Nu op de bank met een mok thee. Heb vannacht ook niet heel veel geslapen, misschien dat het daardoor komt. De zon schijnt hier lekker naar binnen.
Nou dat pakje wegbrengen was nog een hele bevalling... :nut:
Ik wilde perse wandelen ipv met de fiets, het DHL point was een kwartiertje lopen.
Ik had nog gecheckt maar ik zag niet staan dat ze gesloten waren, maar dat waren ze wel. Ik de bus richting centrum voor DHL adres nummer 2, die was ook dicht.
De derde was open, maar goed nu zijn we wel een uur verder ;-D maar goed het was wel een lekkere wandeling en dat pakkie is afgegeven, na het doorstaan van een aantal hobbels... :nut:
Nog een voordeel, ik weet nu ongeveer alle DHL service points rondom het centrum te zitten... :P
Ben ook lekker fris van de wandeling dus ik ga kijken of ik nog een uurtje kan werken.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 26-03-2020 06:44
8.70% gewijzigd
Ik heb een inkakmomentje, ben al 2 keer buiten geweest en net even op balkon wat planten water gegeven maar ben heel duf en lui.
Nou met moeite want ik was toch ook wel een beetje ingekakt maar heb nog een uurtje kunnen werken.
Morgen nog 1 uurtje en dan zit ik alweer aan mijn uren deze week (Ik ben ook niet een beetje disciplineerd he, misbruik maken van het thuiswerken, wat is dat :$? Nerd ook die ik ben...)

Ik vind het nu wel best hoor....
Ik blijf vandaag enorm hangerig en ik weet niet goed waarom. Ook nergens echt zin in. Zelfs niet in kleuren terwijl ik net mijn nieuwe kleurpotloden binnen heb.

Beetje balen: we hebben een kapstok gekocht online want onze muurkapstok kwam naar beneden (iebelig muurtje blijkbaar). De nieuwe kapstok is mooi, maar de gaten van de kop van de standaard komen niet overeen met die van de haken. Gelukkig krijgen we kosteloos een nieuwe kop en haken toegestuurd omdat het kennelijk een probleem met die batch is.
Goedemorgen, heb weer prima geslapen. Wel even kort wakker gelegen, dat heb ik vaker. Dan moet ik even naar het toilet maar daar heb ik geen zin in midden in de nacht en dan val ik wel weer in slaap.
Anyway, ik merk dat ik rustiger word en dat ik begin te accepteren dat het nu even is hoe het is. Ik vind het ook wel lekker dat het even rustiger is en het doet me ook goed. (Zie mijn onderzin. Dat is een friese uitspraak, mijn moeder is Fries, en het betekent zoiets als 'als het niet gaat hoe het moet dan moet het maar zoals het gaat...)

Wil iemand trouwens even tegen mijn kat zeggen dat thuiswerken niet inhoudt dat ik haar de hele dag ga knuffelen? :nut: Dat gekke dier springt zo op mijn schoot als ik aan het werk ben. Erg gezellig maar niet handig....
Misschien ga ik maar iets proberen met ze zoals de afbeelding :biggrin:

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven