Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@dolfje dat valt nog mee, hier zijn het ongv 3-5 , grappige is dat de wandelaars echt dicht op elkaar zitten en mensen die in het gras zitten houden echt afstand :-?

@hondenmens, ik volg geen corona nieuws meer, wordt er spontaan een internet trol van, maar kan mij gelukkig inhouden, blijf mij er echter over verbazen hoe dom sommige mensen zijn?

wilde eigenlijk een wasmachine kopen, maarja dat gaat hem niet worden :-? zo jammer weer :wtf:

@kwebbel yumm macaroni, ik heb gister een goeie nasi gedraaid :lol:

@Marquise :hug: ik was van de week naar Action, ben nog net niet gillend weg gelopen. was rustig maar ik voelde me niet prettig. dus voorlopig geen action voor mij. hopelijk blijft Xenos nog even open.

@phoebes is dat niet gewoon uitmelkerij?.. ben daar een beetje allergisch voor sorry :$
La casa staat nog steeds op de lijst :bonk:

@RikM lang leven wonen op 4 hoog, heb van niemand last :cheer:
waarschijnlijk hebben ze goedmaak seks :hihi:

@monstra das echt kut , ik bestel ook niet meer online, ik probeer voor 2 a 3 dagen boodschappen doen. want iedere keer als ik naar de super ga daalt mijn humeur met 5 graden. >:-(


ik snak al bijna een week naar ijs, ga morgen maar is kijken welke ijszaak nog open is iets met support je local's en anders maar naar de AH voor ben&jerry :lol:
heb weer een rondje gefiets, en gister mijn nieuwe hobby opgepakt, henna :lol: had vorig jaar zomer een workshop gedaan, en was helemaal enthousiast. ga er flink mee klooien de komende tijd :proud:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Nah, ik sta ook niet echt lekker in de supermarkt nu maar ik moet toch echt bepaalde zaken hebben.

Die lockdown doet sowieso ongezonde dingen met me. Ineens vind ik Hugo de Jonge wel een babe. :O :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
07-04-2020 19:21


Die lockdown doet sowieso ongezonde dingen met me. Ineens vind ik Hugo de Jonge wel een babe. :O :hyper:
:O :HA:
Ik leer net op het Coronatopic dat ik niet alleen ben! :D
De persconferentie was nog niet voorbij of iemand had al een Rutte verouderd geshopt met de tekst dat de kroegen weer open gaan.

Tot vanochtend had ik nog kans op 'een primeur' met een theaterbezoek op 1 juni, maar kreeg vanochtend alsnog bericht dat het verplaatst is. Zo uit mijn hoofd is mijn eerstgeplande cultuuruitje begin juli, zal mij benieuwen of dat wel mag....
Rouge__ schreef:
07-04-2020 19:00
@dolfje dat valt nog mee, hier zijn het ongv 3-5 , grappige is dat de wandelaars echt dicht op elkaar zitten en mensen die in het gras zitten houden echt afstand :-?

@hondenmens, ik volg geen corona nieuws meer, wordt er spontaan een internet trol van, maar kan mij gelukkig inhouden, blijf mij er echter over verbazen hoe dom sommige mensen zijn?

wilde eigenlijk een wasmachine kopen, maarja dat gaat hem niet worden :-? zo jammer weer :wtf:

@kwebbel yumm macaroni, ik heb gister een goeie nasi gedraaid :lol:

@Marquise :hug: ik was van de week naar Action, ben nog net niet gillend weg gelopen. was rustig maar ik voelde me niet prettig. dus voorlopig geen action voor mij. hopelijk blijft Xenos nog even open.

@phoebes is dat niet gewoon uitmelkerij?.. ben daar een beetje allergisch voor sorry :$
La casa staat nog steeds op de lijst :bonk:


@RikM lang leven wonen op 4 hoog, heb van niemand last :cheer:
waarschijnlijk hebben ze goedmaak seks :hihi:

@monstra das echt kut , ik bestel ook niet meer online, ik probeer voor 2 a 3 dagen boodschappen doen. want iedere keer als ik naar de super ga daalt mijn humeur met 5 graden. >:-(


ik snak al bijna een week naar ijs, ga morgen maar is kijken welke ijszaak nog open is iets met support je local's en anders maar naar de AH voor ben&jerry :lol:
heb weer een rondje gefiets, en gister mijn nieuwe hobby opgepakt, henna :lol: had vorig jaar zomer een workshop gedaan, en was helemaal enthousiast. ga er flink mee klooien de komende tijd :proud:
Wat is uitmelkerij??? Dat ik ga werken morgen :rrr: ?
Denk dat je nog 2 seizoenen van Casa bedoeld, zal wel maar boeit me niet want Casa is gewoon leuk....
Baal wel dat ik het uit heb en ik neig gewoon weer bij seizoen 1 te beginnen ;-D

Ik vind het ook stom, naar de super gaan maar het moet wel want online is voorlopig onmogelijk, echt stom, alsof we tot kerst ingesneeuwd zijn... :hamer:
(En ik heb 3 supers om de hoek dus zoveel werk is het niet... :biggrin)

Trouwens ik begon weer voorzichtig een klein beetje het nieuws te volgen maar daar houd ik meteen weer mee op want ik word er niet goed van..
Ik ga in nieuws-quarantaine, lekker rustig.
(Ook zonder Corona word ik deprie van het nieuws)
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
07-04-2020 21:48
Wat is uitmelkerij??? Dat ik ga werken morgen :rrr: ?
Denk dat je nog 2 seizoenen van Casa bedoeld, zal wel maar boeit me niet want Casa is gewoon leuk....
Baal wel dat ik het uit heb en ik neig gewoon weer bij seizoen 1 te beginnen ;-D

Ik vind het ook stom, naar de super gaan maar het moet wel want online is voorlopig onmogelijk, echt stom, alsof we tot kerst ingesneeuwd zijn... :hamer:
(En ik heb 3 supers om de hoek dus zoveel werk is het niet... :biggrin)

Trouwens ik begon weer voorzichtig een klein beetje het nieuws te volgen maar daar houd ik meteen weer mee op want ik word er niet goed van..
Ik ga in nieuws-quarantaine, lekker rustig.
(Ook zonder Corona word ik deprie van het nieuws)
haha nee, dat werken is jouw pakkie aan :p: ja inderdaad had het over casa :p: gewoon doen ik heb brooklyn 99 ook 2x gezien :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
07-04-2020 22:21
haha nee, dat werken is jouw pakkie aan :p: ja inderdaad had het over casa :p: gewoon doen ik heb brooklyn 99 ook 2x gezien :lol:
Joh weet je hoe vaak ik Luther opnieuw heb gekeken... :hihi:
Anyway ik heb nog het een en ander op mijn lijst staan...

Goedemorgen, héérlijk geslapen, na een online yogalesje gisteravond.
Fijne dag allen.
Alle reacties Link kopieren
Bleh ik ging naar bed en werd wakker met hoofdpijn. Hopelijk trekt het snel weg.
Ga straks het beddengoed maar weer eens wassen en dan schuif ik mijn sportmomentje door naar vanavond en doe ik even rustig aan nu.
Ah Dolfje, niet fijn hoofdpijn. Zeker niet als je ermee opstaat.

Ik ben gisteren om half 10 al naar bed gegaan, was zo moe.. Dadelijk een ochtendje werken en dan maar eens kijken of de supermarkt goed bevoorraad is ;)

Vanmiddag is altijd mijn vrije middag, en ik hoor net dat het 25 graden kan worden dus ik denk dat ik mijn tuinstoelen maar eens een sopje ga geven.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend die hoofdpijn, Dolfje.

Allen: Ik zal blij zijn als die mannen klaar zijn met klussen. Ze zijn vandaag nog niet bij mij geweest, al zeiden ze wel dat ze om half 8 beginnen. Ze doen meerdere huizen tegelijk. Maar ik merk dat mijn lijf erdoor ontregeld is. Vroeg opstaan en weinig kunnen doen. Ik heb constant honger. Normaal eet ik ook meerdere tussendoortjes op een dag. Maar deze week heb ik echt na een uur telkens rammelende honger. Gisteren en vandaag wat keelpijn. Het zal toch niet?, spookt door mijn hoofd. Maar het kan ook van de verflucht zijn die ik nu al 2 dagen inadem.
Alle reacties Link kopieren
Ah dat is rot Hondenmens. Hopelijk zet het niet door en ben je er zo vanaf. En schiet het op met het klussen daar. Ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor.

Mijn hoofdpijn gaat, niet erg genoeg om een pijnstiller te nemen nu.
Ik was vroeger met mijn cursus klaar dan ik had verwacht en heb net, geïnspireerd door Kwebbel , mijn tuinmeubels met een borstel en sop afgesopt. Wat een vuil komt er altijd vanaf. Heb houten meubels en ze staan altijd buiten. Vroeger behandelde ik ze altijd met olie maar dat was zo’n rotklus dat ik dat al jaren niet meer doe.
Beddengoed ligt in wasmachine en droger, wil eigenlijk gaan wandelen maar doe dat niet als de droger aanstaat dus straks tussen 2 ladingen door even naar buiten.
Tijd voor koffie dan maar.
Alle reacties Link kopieren
ik ga denk weer beginnen met drag race.. :lol: want ik heb niet genoeg te kijken :bonk:

Afbeelding

voor al jullie Casa junkies ;-)
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Casa wel leuk maar vond het eerste seizoen het spannendste. Net zoals bij veel series houden ze die spanning niet vast. Vind ik dan hè , voordat ik Phoebe op mijn dak krijg :P
Oké, ik ga ook kijken! Tegen zoveel casa spam kan ik niet op :hyper: ;-)
Ik heb afgelopen weekend de tuinspullen al een sopje gegeven, altijd weer een leuk klusje, begin van het voorjaar :sun:
Als iemand tijd teveel heeft ken ik ook nog wel een langdradige serie op npo ;-)

Me vergist in de begintijd van een webinar dus moet even verzinnen wat voor nuttigs ik nu kan gaan doen totdat het dan wel echt begint.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag van mezelf nu in deze periode geen series gaan kijken meteen al in de ochtend of vroeg in de middag, ik hang anders de hele dag voor dat ding.
Dus nu lezen en tussendoor klusjes doen.
Zal zo eens mijn pannenkast een sopje geven. Dan nog 2 kastjes en dan heb ik de hele keuken gehad.
dolfje schreef:
08-04-2020 11:07
Ik vind Casa wel leuk maar vond het eerste seizoen het spannendste. Net zoals bij veel series houden ze die spanning niet vast. Vind ik dan hè , voordat ik Phoebe op mijn dak krijg :P

Ik ben al een week bezig om voorbij de tweede aflevering te komen. ;-D
Ik heb nu even geen series meer om te kijken. En dat is maar goed want ik wil inderdaad ook niet het grootste gedeelte van de dag voor de tv hangen.
Hier wordt binnenkort grof vuil opgehaald dus ik loop dadelijk even een rondje om te kijken of er bij mij ook wat weg kan.

Verder ben ik nog steeds wat moe, en heb ook weer lekker last van die hooikoorts. Gelukkig niet zo extreem als een paar jaar geleden maar echt helemaal lekker zit het niet.
Godnondeju, er is geen printerpapier of markers te krijgen hier in de buurt. Ik ga maar verdrietig naar Hugo de Jonge staren en verder aan de Duitse studie.
Alle reacties Link kopieren
Hm hoofdpijn is weg maar krijg wel een koortslip volgens mij.
Heb alle keukenkastjes maar afgemaakt dus dat is klaar. Toen ben ik gaan wandelen en en net een hoop prei en wortel schok gemaakt en gesneden voor het eten straks en maak meteen wat zakjes voor in de diepvries altijd handig voor roerbak en/of soep.
Nu eerst eens even lunchen en dan ga ik lekker buiten zitten lezen.
Filmpje voor katteneigenaren. Veel te herkenbaar dit. :lol:

https://www.dumpert.nl/item/7886715_81d7cfdf
Kwebbel: daar ben ik ook goed in, vroeg naar bed, heerlijk. Hoop dat je een goede dag hebt door voldoende nachtrust :daisy:
Dolfje: fijn dat het beter gaat met je hoofdpijn, altijd lekker een schoon bed. Heb ik toevallig ook gedaan vanmorgen. Wat betreft Casa, dat mag je vinden hoor haha...
Hondenmens: klussers in huis is nooit fijn, het moet natuurlijk gebeuren maar je wordt er idd onrustig van.
Rouge: ;-D :proud:
Vesper: doen, ik wilde eerst ook niet maar toch gedaan. Waarschuwing: het bingegevaar is groot.
Rik:???? Hoe doe je dat, ik had er3 seizoenen in 2 of 3 dagen doorheen, knap dus ;-D
Dat filmpje :rofl: :rofl: :rofl:, idd heel erg herkenbaar.

Allen: wat een beerlijk weer. Heb me op kantoor vanmorgen niet verveeld, het was druk.
Wel moe dus even lekker siesta gedaan en me net van bed naar de bank verplaatst.
Ik begin overigend het allemaal wel best te vinden, zoveel anders dan normaal gaat het niet. Ik ga naar mn werk en doe wat thuis, yoga en zangles gaat online en sommige belangrijke winkels zijn open dus ik kan boodschappen doen en naar de drogist als dat nodig is.
Ik kwam vd week een vriendin tegen, die ziet altijd beren op de weg.
Het wordt nooit meer hetzelfde zei ze. Ik ben echt al dagen aan het nadenken over die opmerking, ik snap niet goed waar die op slaat en ik vind het nogal overdreven. (Maar goed ik ben nog steeds tamelijk nuchter eronder, ik kan het ook niet helpen... ;-))
@phoebe, iemand zei tegen mij ook vandaag: Het wordt nooit meer hetzelfde.
Euh.. Nou ja, misschien dat we minder handen schudden ofzo, als dit allemaal voorbij is?
Nou ja ik zie het allemaal wel. Ik volg ook nauwelijks het nieuws want ik word helemaal kriegel van al die berichten. Ik heb vooral de radio aan (behalve 's avonds dan) en verder vind ik het helemaal prima.

Heb een goede nachtrust gehad hoor, gelukkig. Soms heb je weleens van die dagen he, dat je gewoon echt moe bent. Net een stuk gewandeld, heerlijk. Perfecte temperatuur, niet te koud, niet te warm, geen wind. Top!

Zometeen een pasta'tje in elkaar flansen, en dan heb ik ook weer gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt vast wel weer net zoals voorheen. Duurt misschien even maar toch.
Vergelijk het maar met terugkomen van vakantie en jezelf voornemen dat je niet zo gestrest gaat worden weer en alles op een gestructureerde manier gaat doen etc en voor je het weet zit je in dezelfde patronen weer vast. Zelfde met na een dieet.
Een blijvende verandering is heel moeilijk.
Ik zie het wel somber in voor deze zomer en een heel stuk daarna nog eigenlijk. Het is niet dat ik me niet vermaak maar het is zo ongelofelijk eentonig.
Man is weer aan het werk en nu zit ik dus voor de derde dag alleen thuis, al, was hij maandag en gisteren nog wel tussen de middag even thuis. Het is dat ik tijdens het wandelen een bekende even gesproken heb.
Morgen mag ik naar kantoor al zie ik dan ook maar 1 persoon maar heb wel mensen aan de telefoon de hele dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven