Onzin klets en zeurtopic part deux

vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd

woensdag 8 april 2020 om 17:40
Ja ik dus ook. Hoewel we echt niet elke week in de kroeg/concert/festival/ theater/restaurant of wat dan ook hangen mis ik het wel.
En het stomme is ik ben nu grotendeels “vrij” van werk maar het voelt dus niet vrij omdat je niks kan.
Heb thuis wel veel gedaan vandaag, straks na het eten even wandelen met man. Gaan we dit keer maar eens een keer rechtsom het park in
en dan nog even mijn sportoefeningen doen , douchen en verder met Casa en dan lekker in een fris bed.
En het stomme is ik ben nu grotendeels “vrij” van werk maar het voelt dus niet vrij omdat je niks kan.
Heb thuis wel veel gedaan vandaag, straks na het eten even wandelen met man. Gaan we dit keer maar eens een keer rechtsom het park in

woensdag 8 april 2020 om 19:03
Ik heb mezelf op mijn donder gegeven en besloten een hele nare work-out te doen. Ging ook niet echt geweldig maar goed. Straks nog even een les Duits afronden en het is wel mooi geweest.
Ik moet wel 'werken' maar het voelt niet als werken, het voelt alsof ik terug op de universiteit ben. Nu was ik wel van plan om weer te gaan studeren maar niet zo.
Ik moet wel 'werken' maar het voelt niet als werken, het voelt alsof ik terug op de universiteit ben. Nu was ik wel van plan om weer te gaan studeren maar niet zo.

woensdag 8 april 2020 om 19:18
Dit klopt, ik herken het wel. Ik heb weinig moeite met veel meer thuis zijn en van dit weer word ik vrolijk en ik krijg er energie van.
Verder heb ik me nog geen moment verveeld eerlijk gezegd. (Ik kan niet goed op mn kont zitten. Niet handig voor iemand met chronische vermoeidheid mjah..)
Met het thuiswerken heb ik wel moeite, het is rustig op kantoor dus ik heb geregeld dat ik nog een halve dag op kantoor kan werken, echt fijn want ik vind het gezellig daar.
Goed geregeld vind ik zelf

woensdag 8 april 2020 om 19:26
Misschien wordt het wel beter omdat we ons nu weer zo goed beseffen wat belangrijk is in het leven.Kwebbeltje91 schreef: ↑08-04-2020 16:35@phoebe, iemand zei tegen mij ook vandaag: Het wordt nooit meer hetzelfde.
Euh.. Nou ja, misschien dat we minder handen schudden ofzo, als dit allemaal voorbij is?
Het relativeert en dat is goed voor een mens.
Ik verdom het gewoon om bang, cynisch en negatief te worden, daar schiet je namelijk geen reet mee op.
Ik heb net weer gezonde bonbonnetjes gemaakt

Daarvoor moest ik wel even naar de supermarkt en daar had ik geen zin in maar toch gedaan.
Mn keuken is daarna overigens wel een slagveld maar goed dat is geen drama.
Zo het was weer een nuttig dagje, maar nu doet Phoebs lekker niks meer.
Heeft iemand trouwens Shitsel gezien, op Netflix?
Is het wat?

woensdag 8 april 2020 om 20:11
Zag vandaag iemand met een mondkapje én een koffie-to-go
Voordeel van dit weer is dat ik geen loopneus krijg van temperatuurverschil tussen binnen en buiten dus in theorie kan ik weer wat meer buiten zijn zonder dat mensen zenuwachtig worden. Eerst morgenochtend op ontbijtjacht en als ik tijdens de voorjaarsopruiming de postzegels terug vind kan ik paaskaartjes gaan posten. Normaal is komend weekend zo'n familieverzamelevenement maar dat doen we nu maar even niet.

Voordeel van dit weer is dat ik geen loopneus krijg van temperatuurverschil tussen binnen en buiten dus in theorie kan ik weer wat meer buiten zijn zonder dat mensen zenuwachtig worden. Eerst morgenochtend op ontbijtjacht en als ik tijdens de voorjaarsopruiming de postzegels terug vind kan ik paaskaartjes gaan posten. Normaal is komend weekend zo'n familieverzamelevenement maar dat doen we nu maar even niet.
donderdag 9 april 2020 om 10:02
Denk ik ook. Ik ben introvert en mijn dagen zijn niet heel anders dan andere dagen. Behalve dat ik nu niet in kledingwinkels kom. Afspreken met mensen deed ik sowieso al weinig. Al baal ik wel dat geplande uitjes (voorlopig) niet door gaan.
Maar een kennis heeft 1 week thuis gezeten en dat vond ze al bijna niet te doen. Ze werkt 32 uur en in haar vrije tijd is ze amper thuis. Ze wil constant tussen mensen zijn. Ik werk 16 uur en ze snapt niet dat ik me kan vermaken met zoveel thuis zijn.

donderdag 9 april 2020 om 10:12
Ja, ik geloof ook niet in blijvende verandering, al hoop ik in een aantal gevallen er wel op. Zoals sluiting van de wetmarkets, veranderingen in de bio-industrie, minder onnodige vergaderingen, meer opties voor thuiswerken voor zij die dat willen en ook kunnen en milieumaatregelen. Maar ik heb mijn twijfels of dat blijvend is.dolfje schreef: ↑08-04-2020 16:45Het wordt vast wel weer net zoals voorheen. Duurt misschien even maar toch.
Vergelijk het maar met terugkomen van vakantie en jezelf voornemen dat je niet zo gestrest gaat worden weer en alles op een gestructureerde manier gaat doen etc en voor je het weet zit je in dezelfde patronen weer vast. Zelfde met na een dieet.
Een blijvende verandering is heel moeilijk.
Ik zie het wel somber in voor deze zomer en een heel stuk daarna nog eigenlijk. Het is niet dat ik me niet vermaak maar het is zo ongelofelijk eentonig.
Man is weer aan het werk en nu zit ik dus voor de derde dag alleen thuis, al, was hij maandag en gisteren nog wel tussen de middag even thuis. Het is dat ik tijdens het wandelen een bekende even gesproken heb.
Morgen mag ik naar kantoor al zie ik dan ook maar 1 persoon maar heb wel mensen aan de telefoon de hele dag.
Ik volg het nieuws en zo nog wel, zit ook met een arts thuis (niet werkend in het ziekenhuis) dus of ik het nou leuk vind of niet, ik blijf toch wel op de hoogte. Ook omdat het grootste gedeelte van mijn familie in Nederland woont en ik wel graag een beetje op de hoogte blijf wat er daar afspeelt.
donderdag 9 april 2020 om 11:33
@dolfje zo voelt het ook, je bent vrij maar ook weer niet. want je kan eigenlijk nergens heen, alles is dicht. ik zei in het begin al het voelt als een soort rare vakantie.
@RikM hahahahahaha, yep mijn kat geeft vooral kopjes aan bekers en glazen en gunt mij geen nachtrust. mijn vriend vindt dus geen enkel probleem die vind het wel best dat hij thuis zit.
Al ben ik blij dat we geen lockdown hebben.
@phoebes...., ik vind het ook overdreven maar het zal wel anders zijn. is toch een soort van geschiedenis wat we nu meemaken. inderdaad daar schiet je niks mee op humor is je beste wapen nu .
nah de 1ste muggebult is gespot
ik ga even boodschappen doen
, en voor rest helemaal niks oke en een was draaien
@RikM hahahahahaha, yep mijn kat geeft vooral kopjes aan bekers en glazen en gunt mij geen nachtrust. mijn vriend vindt dus geen enkel probleem die vind het wel best dat hij thuis zit.
Al ben ik blij dat we geen lockdown hebben.
@phoebes...., ik vind het ook overdreven maar het zal wel anders zijn. is toch een soort van geschiedenis wat we nu meemaken. inderdaad daar schiet je niks mee op humor is je beste wapen nu .
nah de 1ste muggebult is gespot

ik ga even boodschappen doen

Relax we're all crazy, it's not a competition

donderdag 9 april 2020 om 11:51
Dat had ik van de week ook, dat kreng deed het niet...

Gelukkig is nm een computernerd, laat hem er wel ff naar kijken.
Rouge: mijn katten laten me ook niet met rust. Ik vind het wel gezellig...

donderdag 9 april 2020 om 15:15
Dat had ik dus gisteren.
Zit hier saaie klusjes te doen. Ga zo hier binnen maar even rondjes lopen. Haal mijn stappen anders niet vandaag en moet bij de telefoon blijven.

donderdag 9 april 2020 om 17:58

Wel ander probleem hier, ik heb honger maar geen zin om te koken.
Echt o,o.
Nu wil het geval dat er een pizza in mijn koelkast ligt....

Mmm wat als ik nou een soort salade maak daarvan (stukjes zalmfilet, kan dat?) En daar een halve pizza bij, is dat raar?
EN NU IS HET AFGELOPEN DIE K**** KLUSSERS DE HELE DAG

Weer de halve dag dat hogedrukkreng en nu is iemand aan het boren.
Opr*tten opt***** en opzou*** aub.
Dank u voor uw aandacht.
donderdag 9 april 2020 om 17:59
Ik kan ook niet wachten tot alles weer normaal is. Ondanks het mooie weer. Deze week kwam daar het klusgedoe nog bij. Ze komen Dinsdag voor de laatste keer. Nu lekker weekend en mijn slaap inhalen.Kwebbeltje91 schreef: ↑09-04-2020 16:21Hier weer een dip..
Heb dat de laatste tijd wel vaker, bah. Ik wou dat die ellende voorbij was. Morgen gelukkig werken dus heb dan iets om handen.

donderdag 9 april 2020 om 21:30
Eén van de weggeefgroepen staat on hold, een andere doet het nog. Kan ik morgen twee dingen in mijn tuin zetten en dan afwachten of het wordt gehaald. Eigenlijk misschien wel relaxter dan de normale situatie dat ze tussen zo en zo laat worden geacht aan te komen bellen.
Zag tussen de Corona-cartoons al een suggestie voorbijkomen om de dagen anders te noemen: Thisday, thatday, otherday, someday, yesterday and nextday
(sinds ik ergens een foto zag met de tekst samen houden we Carola onder controle moet ik ineens nadenken over de naam van het virus...)
Zag tussen de Corona-cartoons al een suggestie voorbijkomen om de dagen anders te noemen: Thisday, thatday, otherday, someday, yesterday and nextday
(sinds ik ergens een foto zag met de tekst samen houden we Carola onder controle moet ik ineens nadenken over de naam van het virus...)

donderdag 9 april 2020 om 22:25
vrijdag 10 april 2020 om 10:26

vrijdag 10 april 2020 om 10:56
vrijdag 10 april 2020 om 11:20