Oproep to micro-rebellie!

08-11-2019 14:20 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist het ik het dekseltje van mijn pepermolen weggegooid. Het gaat hier om een los dekseltje dat je er af moet halen voordat je de molen kunt gebruiken. Alleen vergeet ik dat steeds en dan sta ik dus lekker te koken, boven de pan aan de molen te draaien en komt er niets uit. Ja, er komt wel peper uit, maar dat blijft dus in het dekseltje zitten. Dat moet je er dan afhalen en de peper schud ik dan uit het dekseltje in de pan. Met pech heb ik teveel peper gedraait, dus voorzichtigheid is geboden. Is niet de bedoeling van dat dekseltje en je begrijpt; al die extra handelingen, daar zit ik echt niet op te wachten in mijn toch al druk bestaan. Deze situatie is al maanden aan de gang, en steeds erger ik me weer.
Ik heb dus zonet dat k*t dekseltje in de afvalbak geflikkerd en Oh man wat voelt dat goed! Ik heb geheel eigenhandig, zonder rekening te houden met gezin (democratie), designer (esthetiek) of milieu (plastic! dekseltje in rest!afval) een actie ondernomen waarvan ik nu al weet dat ik er nog lang plezier van beleef.

Noem het overdreven, niet gepast, pietluttig. Ik noem het micro-rebellie en ik word er blij van!

Zijn er hier meer micro-rebellen? Van die dingen die anderen misschien niet eens doorhebben maar jou een high 5 aan jezelf geven?
Alle reacties Link kopieren
Hier weet de anti-suikermaffia niet dat er twee klontjes suiker in de zelfgemaakte tomatensoep zitten :yum:
poezengek wijzigde dit bericht op 09-11-2019 13:53
Reden: Typefout
1.82% gewijzigd
Ik zeg altijd zachtjes in mijn hoofd "flikker op!" voordat ik de cookies accepteer.
Alle reacties Link kopieren
_horizon_ schreef:
09-11-2019 13:51
Ik heb nooit geweten dat er aparte nagelknippers voor vingers en tenen zijn!
Ik gok dat het verschil net zoiets is als koffie zetten met theewater.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
BlaZoo schreef:
09-11-2019 09:51
Gisteravond hamlapje met spek en balletje gehakt als avondeten.

Fuck the vegetables!
Ik heb zelf weleens geen zin in groente en geef de kinderen een stuk komkommer (niet eens in plakjes gesneden) bij het vlees/de vleesvervanger en de jus/saus
en de rijst.
BlaZoo schreef:
09-11-2019 09:51
Gisteravond hamlapje met spek en balletje gehakt als avondeten.

Fuck the vegetables!
Ik heb zelf weleens geen zin in groente en geef de kinderen een stuk komkommer (niet eens in plakjes gesneden) bij het vlees/de vleesvervanger en de jus/saus
en de rijst.
_horizon_ schreef:
09-11-2019 13:51
Ik heb nooit geweten dat er aparte nagelknippers voor vingers en tenen zijn!

Jazeker wel! Teennagelknipper is groot en met een recht knipgedeelte en vingernagelknipper is klein met een gebogen knipgedeelte.
Dat rechte is omdat de grote teennagel snel ingroeit aan de zijkanten.
Solomio schreef:
10-11-2019 13:55
Ik gok dat het verschil net zoiets is als koffie zetten met theewater.

Heeeeeeelemaal niet. Het is een heus verschil.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
10-11-2019 15:22
Heeeeeeelemaal niet. Het is een heus verschil.
Ik weet het, maar aangezien ik mijn teennagels rond knip is dat verschil niet aan mij besteed.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mijn teennagelknipper is wel rond. :confused:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond er weer één.

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
:yes: Dat is ware micro-rebellie!
Bij mij zakt het een beetje in. Ik ben een beetje te braaf op het moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven