Oproep to micro-rebellie!

08-11-2019 14:20 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist het ik het dekseltje van mijn pepermolen weggegooid. Het gaat hier om een los dekseltje dat je er af moet halen voordat je de molen kunt gebruiken. Alleen vergeet ik dat steeds en dan sta ik dus lekker te koken, boven de pan aan de molen te draaien en komt er niets uit. Ja, er komt wel peper uit, maar dat blijft dus in het dekseltje zitten. Dat moet je er dan afhalen en de peper schud ik dan uit het dekseltje in de pan. Met pech heb ik teveel peper gedraait, dus voorzichtigheid is geboden. Is niet de bedoeling van dat dekseltje en je begrijpt; al die extra handelingen, daar zit ik echt niet op te wachten in mijn toch al druk bestaan. Deze situatie is al maanden aan de gang, en steeds erger ik me weer.
Ik heb dus zonet dat k*t dekseltje in de afvalbak geflikkerd en Oh man wat voelt dat goed! Ik heb geheel eigenhandig, zonder rekening te houden met gezin (democratie), designer (esthetiek) of milieu (plastic! dekseltje in rest!afval) een actie ondernomen waarvan ik nu al weet dat ik er nog lang plezier van beleef.

Noem het overdreven, niet gepast, pietluttig. Ik noem het micro-rebellie en ik word er blij van!

Zijn er hier meer micro-rebellen? Van die dingen die anderen misschien niet eens doorhebben maar jou een high 5 aan jezelf geven?
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk heb je STC, tsss. Je bent toch geen trainingstechnologieslaaf of wel dan!?
Alle reacties Link kopieren
.
*hestia* wijzigde dit bericht op 08-11-2019 16:09
0.00% gewijzigd
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet geen zout maar wel kaas
Revolte :cheer2:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Hestia, girl! Dat bepaal jij inderdaad altijd nog wel zelf!
Alle reacties Link kopieren
Ik roep altijd naar de tv als er fijne avond gewenst wordt.

Dat maak ik zelf wel uit, bemoei je met je eigen zaken!
Mispoes!
Alle reacties Link kopieren
Ik roep naar de stem van de gps-routebegeleiding dat ze haar bek moet houden (als ze zegt dat ik zo snel mogelijk moet omdraaien omdat ik de verkeerde kant op rijd, maar ik eigenlijk de goede kant op rijd en de moeite niet wil nemen om tijdens het rijden de routebegeleiding weer uit te schakelen).
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
08-11-2019 15:17
Ik knip mijn vingernagels met een teennagelknipper en mijn toiletrol hangt met het velletje tégen de muur!
:high5:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
08-11-2019 15:02
onwijs leuke plaatjes.
Haha ik ben stik chagrijnig wat een briljant bericht is een briljant topic moest zowaar even lachen!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik heb nog een dweil gekocht, ik ben klein en breek mijn nek als ik met een dweil de trap op moet lopen!
Alle reacties Link kopieren
Mijn rebellie. Ik heb een maagverkleining gehad en steeds hoor je: eet van kleine bordjes dan heb je sneller het gevoel genoeg te hebben gegeten.
Maar soms, heel soms.... pak ik een mega groot bord (richting serveerschaal) en leg daar gewoon mijn eten op! Ha dat zal ze leren mij steeds zo te vertellen wat ik wel en niet moet doen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Afbeelding
NYC schreef:
08-11-2019 17:48
Afbeelding

Die is leuk!
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
08-11-2019 17:41
Mijn rebellie. Ik heb een maagverkleining gehad en steeds hoor je: eet van kleine bordjes dan heb je sneller het gevoel genoeg te hebben gegeten.
Maar soms, heel soms.... pak ik een mega groot bord (richting serveerschaal) en leg daar gewoon mijn eten op! Ha dat zal ze leren mij steeds zo te vertellen wat ik wel en niet moet doen.
Ik ben trots op je!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
08-11-2019 17:48
Afbeelding
Heerlijk! :mrgreen:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ah geweldig :thumbsup: Goed bezig meeuw!
Alle reacties Link kopieren
Ik geef de tv altijd ongezouten commentaar
Zo.
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
08-11-2019 16:16
Ik roep altijd naar de tv als er fijne avond gewenst wordt.

Dat maak ik zelf wel uit, bemoei je met je eigen zaken!
O, ik antwoord dan vaak "Dank u wel meneer/mevrouw, u ook". Maar alleen tegen personen die ik sympathiek vind, ha!
anoniem_336313 wijzigde dit bericht op 09-11-2019 14:48
Reden: Verkeerd gequote
47.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik mis op de tomtom de terugpraatknop om in discussie te gaan.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet al jaren vrijwel geen vlees en vis, maar zo nu en dan (een paar keer per jaar) ga ik me te buiten aan een paar boterhammen met leverworst. Dat moet ik dan gewoon even hebben. Om die reden noem ik mezelf naar vrienden en familie toe ook geen vegetariër.
Gisteravond hamlapje met spek en balletje gehakt als avondeten.

Fuck the vegetables!
Sabeltandcavia schreef:
09-11-2019 09:21
Ik mis op de tomtom de terugpraatknop om in discussie te gaan.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg altijd: ’Keer zelf om’, als de Tom Tom mevrouw dat tegen mij zegt.
Zo.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
09-11-2019 09:51
Gisteravond hamlapje met spek en balletje gehakt als avondeten.

Fuck the vegetables!
:high5:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
09-11-2019 09:21
Ik mis op de tomtom de terugpraatknop om in discussie te gaan.
:rofl:

Die discussie heb ik dan met mijn man, die niet weet wie van de twee hij moet geloven. Hij is altijd erg onder de indruk van mijn richtingsgevoel.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
08-11-2019 15:18
Ik knip mijn teennagels met een vingernagelknipper! :high5:
Ik heb nooit geweten dat er aparte nagelknippers voor vingers en tenen zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven