Oud & Nieuw 2018
vrijdag 28 december 2018 om 19:09
Vroeg? Ja
Voor als je geen plannen hebt, wel plannen maar later op de avond weggaat of bijtijds thuis bent. Voor als je plannen in duigen vallen. Of als je ziek bent, of je moet werken maar toch even tijd hebt. Voor als je van je af wil praten, een knuffel wil.
Kortom, wees alvast welkom! Deel hoe je O&N er tot nu uit gaat zien, of niet, dat kan ook.
Er is altijd een warm plekje hier op dit topic.
Mijn O&N ziet er als volgt uit: thuis en met lieve (forum)vriendin Valentina. Zoon is grotendeels weg, zie ik hoogstens ergens rondom het vuurwerk afsteken in het dorp maar blijft slapen bij vrienden dus hij schuift ergens de volgende dag weer door de deur.
Kortom, ik heb er zin in!
En jullie?
Voor als je geen plannen hebt, wel plannen maar later op de avond weggaat of bijtijds thuis bent. Voor als je plannen in duigen vallen. Of als je ziek bent, of je moet werken maar toch even tijd hebt. Voor als je van je af wil praten, een knuffel wil.
Kortom, wees alvast welkom! Deel hoe je O&N er tot nu uit gaat zien, of niet, dat kan ook.
Er is altijd een warm plekje hier op dit topic.
Mijn O&N ziet er als volgt uit: thuis en met lieve (forum)vriendin Valentina. Zoon is grotendeels weg, zie ik hoogstens ergens rondom het vuurwerk afsteken in het dorp maar blijft slapen bij vrienden dus hij schuift ergens de volgende dag weer door de deur.
Kortom, ik heb er zin in!
En jullie?
Krijg motto niet verwijderd :-)
zaterdag 29 december 2018 om 00:50
valentinamaria schreef: ↑29-12-2018 00:48ik heb er nu 13 die wat lijken.
als ik er nu morgen en zondag nog 26 regel, hebben we maandagavond in elk geval 39 goed uitziende mannen.
nodigen we een stel single vrouwen uit, echt tinder live.
Trommel ik nog wel wat vrijgezelle dames uit de buurt op. Wordt vol dan
zaterdag 29 december 2018 om 00:52
we hadden eigenlijk iets eerder moeten beginnen met de voorbereidingen.iceteapeach schreef: ↑29-12-2018 00:50Trommel ik nog wel wat vrijgezelle dames uit de buurt op. Wordt vol dan![]()
wij slapen nooit.
zaterdag 29 december 2018 om 01:14
valentinamaria schreef: ↑29-12-2018 00:52we hadden eigenlijk iets eerder moeten beginnen met de voorbereidingen.
Waterpijp niet voldoende voorbereiding?
zaterdag 29 december 2018 om 01:17
noodzakelijk bij dit richting Project X achtige evenement.
in eerste instantie zouden we alleen aanbellen bij tinder mannen in een straal van 3 km.
wij slapen nooit.
zaterdag 29 december 2018 om 01:24
valentinamaria schreef: ↑29-12-2018 01:17noodzakelijk bij dit richting Project X achtige evenement.
in eerste instantie zouden we alleen aanbellen bij tinder mannen in een straal van 3 km.
Oh goodie, gelukkig heb ik nog het hele weekend. Ik ga vast plaatjes plakken.
zaterdag 29 december 2018 om 13:03
Ik blijf thuis voor de kat , drink alcholvrij , er komt een vriendin en ver na middernacht ga ik nog iemand ophalen omdat er met oud en nieuw haast geen taxi's rijden of druk bezet zijn.
Volgens mijn dierenarts hoef ik de kat niets te geven , er gewoon zijn zou genoeg moeten zijn. De kat zal zeker schrikken en zich een rustig plekje gaan zoeken.
Alvast voor iedereen een goed uiteinde en goed..gelukkig en gezond begin van het jaar gewenst.
Volgens mijn dierenarts hoef ik de kat niets te geven , er gewoon zijn zou genoeg moeten zijn. De kat zal zeker schrikken en zich een rustig plekje gaan zoeken.
Alvast voor iedereen een goed uiteinde en goed..gelukkig en gezond begin van het jaar gewenst.
zaterdag 29 december 2018 om 21:26
Gewoon thuis. Man en kinderen blijven op tot na middernacht en weet niet of ik dat red. Ben een ochtendmens en ben beperkt in mijn energie. Daarnaast heb ik een hekel aan oudejaarsavond. Ik kan er helemaal niets mee. En de week erna ook niet met alle nieuwjaarswensen. Graag weer snel over tot de orde van de dag.
zaterdag 29 december 2018 om 21:31
ik heb echt een probleem door dat tinderen voor oud en nieuw.
vandaag met 3 mannen aan het appen en bellen geweest.
ben snotverkouden en zie er rampzalig uit, en ze hopen morgen alle 3 op een date.
maandag alle 3 uitnodigen in dat zaaltje bij Iceteapeach lijkt me ook niet zo handig.
ben snotverkouden en zie er rampzalig uit, en ze hopen morgen alle 3 op een date.
maandag alle 3 uitnodigen in dat zaaltje bij Iceteapeach lijkt me ook niet zo handig.
wij slapen nooit.
zaterdag 29 december 2018 om 21:48
zondag 30 december 2018 om 20:25
Vandaag nagenoeg de laatste etenswaren/snacks in huis gehaald. Zelfs zoon wilde mee, erg handig, ik de spullen in de kar mikken, hij achter me aan 'sjokken' maar, ook de boel weer bij de kassa overhevelen en in de auto zetten. Hoe fijn is dat.
Twee pakken oliebollenmix meegenomen, eentje ondertussen al verorberd door zoon en consorten. Hij had de vriendenclub al een uurtje eerder gevraagd dan de bedoeling.
De bollen zien er niet uit, Aliens is er niks bij maar de smaak is prima met de stroopwafellikeur erin verwerkt. Ik ga nog even door met oefenen
Twee pakken oliebollenmix meegenomen, eentje ondertussen al verorberd door zoon en consorten. Hij had de vriendenclub al een uurtje eerder gevraagd dan de bedoeling.
De bollen zien er niet uit, Aliens is er niks bij maar de smaak is prima met de stroopwafellikeur erin verwerkt. Ik ga nog even door met oefenen
zondag 30 december 2018 om 20:29
valentinamaria schreef: ↑29-12-2018 21:31ik heb echt een probleem door dat tinderen voor oud en nieuw.
Nope, gaat niet gebeuren. Ik zet je aan de rino boven een pan
zondag 30 december 2018 om 22:09
Ik kan je oliebollen goed gebruiken, ben kapot van dat proef tinderen. Echt, ik zie eruit als een vaatdoek en morgen is de grote dag. Ik ga alleen geen mannen likken met snor en baard, ik vind het niks.iceteapeach schreef: ↑30-12-2018 20:29Nope, gaat niet gebeuren. Ik zet je aan de rino boven een pan![]()
wij slapen nooit.
maandag 31 december 2018 om 08:52
Ja ik heb plannen vanavond. Vanavond optreden met onze band. We spelen 2x 30 minuten dus erg veel zin in! Gisteren even nieuwe snaren op mijn basgitaar gezet zodat het super klinkt. Daarna natuurlijk aftellen en proosten met thee
Ik drink geen alcohol
Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2019 toe!
Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2019 toe!
''Geen woorden maar daden''
maandag 31 december 2018 om 10:42
Gaaf! Ben je ook op youtube te bewonderen?Honingbloesem schreef: ↑31-12-2018 08:52Ja ik heb plannen vanavond. Vanavond optreden met onze band. We spelen 2x 30 minuten dus erg veel zin in! Gisteren even nieuwe snaren op mijn basgitaar gezet zodat het super klinkt. Daarna natuurlijk aftellen en proosten met theeIk drink geen alcohol
![]()
Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2019 toe!![]()
maandag 31 december 2018 om 17:14
Dank je wel! Ja op youtube en een eigen facebook pagina.
maandag 31 december 2018 om 22:56
Ik ben mijn werkdag aan het afronden, wachten op het wisselen van de dienst zo. Dan hoop ik 23:30u thuis te zijn en spring ik met een oliebol en glas champagne in bad of bed met boek. Ben alleen thuis met de katten. Vriend is op stap. Vind niks aan oud en nieuw en zo mijn verdere avond vullen vind ik heerlijk.
Life is always rocky when you're a gem.
maandag 31 december 2018 om 22:57
De katten zijn overigens niet onder de indruk van het vuurwerk. Toen de hond er nog was reageerde heel de boel gespannen op de knallen. Nu draait de een af en toe met zijn oren. De ander negeert alles.Opaque schreef: ↑31-12-2018 22:56Ik ben mijn werkdag aan het afronden, wachten op het wisselen van de dienst zo. Dan hoop ik 23:30u thuis te zijn en spring ik met een oliebol en glas champagne in bad of bed met boek. Ben alleen thuis met de katten. Vriend is op stap. Vind niks aan oud en nieuw en zo mijn verdere avond vullen vind ik heerlijk.
Life is always rocky when you're a gem.
dinsdag 1 januari 2019 om 09:25
Gecondoleerd IBI! Hier 5 jaar geleden ook op oud/jaar een begrafenis gehad, heel dubbel gevoel.... Toch een gelukkig nieuwjaar gewenst!