Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
dinsdag 7 juni 2011 om 20:22
quote:Erwt schreef op 07 juni 2011 @ 18:35:
Zucht. Het is weer mis. Mijn eten is op en ik ren meteen naar mijn laptop. Een hernieuwde forumverslaving ligt op de loer
Eensch
Spruit heeft de fles op en speelt met Jim en ik kan het niet laten, even checken wat hier gaande is
Selle, lekker kroketten! Man, daar heb ik ook wel zin in. Wij hadden aardappelen, spinazie en een vegaburger.
Ja ja mensen, wij zijn het afgelopen half jaar flexitarier geworden (echt waar!)
Zucht. Het is weer mis. Mijn eten is op en ik ren meteen naar mijn laptop. Een hernieuwde forumverslaving ligt op de loer
Eensch
Spruit heeft de fles op en speelt met Jim en ik kan het niet laten, even checken wat hier gaande is
Selle, lekker kroketten! Man, daar heb ik ook wel zin in. Wij hadden aardappelen, spinazie en een vegaburger.
Ja ja mensen, wij zijn het afgelopen half jaar flexitarier geworden (echt waar!)
Hallo?!
dinsdag 7 juni 2011 om 20:53
quote:TouchOfPink schreef op 07 juni 2011 @ 20:48:
Ik heb Blue nog maar even niet verteld dat de Slimmies herenigt zijn. Het ligt nu nog aan het programma dat hij heeft gekozen dat ik aan het internetten ben.
Ik had me ook voorgenomen om minder te forummen 's avonds, maar ik vrees dat het me nu weer moeite gaat kosten. Gelukkig is het tv-programma waar Xan naar kijkt, niet míjn programma, dus het kan
Flexitarier
Wij hadden trouwens laatst een vegaburger van de Lidl :puke:
*houdt van de viva-smilies*
Ik heb Blue nog maar even niet verteld dat de Slimmies herenigt zijn. Het ligt nu nog aan het programma dat hij heeft gekozen dat ik aan het internetten ben.
Ik had me ook voorgenomen om minder te forummen 's avonds, maar ik vrees dat het me nu weer moeite gaat kosten. Gelukkig is het tv-programma waar Xan naar kijkt, niet míjn programma, dus het kan
Flexitarier
Wij hadden trouwens laatst een vegaburger van de Lidl :puke:
*houdt van de viva-smilies*
dinsdag 7 juni 2011 om 20:59
Ik vrees dat ik zo toch wat aandacht aan Blue zal moeten geven . Heb gisteren ook al de hele avond zitten internetten. En ik moet vroeg naar bed, want morgen zit ik alweer om 07:10u op de fiets . En helaas heeft Purple de laatste week de slechte gewoonte ontwikkeld om 's nachts wakker te worden. Raar kind, met 4 maanden kun je makkelijk gewoon doorslapen .