Ouderwetse autoraamstickers

23-07-2009 10:34 17 berichten
Ik ben op zoek naar die ouderwetse autoraamstickers. Die waren vroeger in 3 kleuren, geel , rood en blauw, misschien ook groen en ze waren er in circus en boerderij-voorstellingen.

Nu heb ik op internet wel een setje van 3 gevonden, maar die zijn heel groot ( en heel duur, 12,50 voor 3 stickers!)

Weet iemand waar ik die ( dus wat kleinere) stickers kan kopen. Volgens mij had ik ze 2 jaar geleden nog wel ergens gezien maar nu kan ik het even niet vinden.

Dit zijn dus de grote varianten
Gewoon bij INtertoys of Bart Smit volgens mij
quote:misschicken schreef op 23 juli 2009 @ 10:35:

Gewoon bij INtertoys of Bart Smit volgens mij:-) dat zegt mijn moeder ook al. Dus dan stap ik maar eens op de fiets!
Alle reacties Link kopieren
Laat je t ons weten als je ze gevonden hebt? Ik wil ze ook graag!
Mocht je ze nog niet gevonden hebben in een reguliere winkel:

Linkje naar webshop
Ah online bij de speelgoedwinkel bekend door de olifant:

ToyToy
Ik heb ze idd bij de speelgoedwinkel gekocht. Ik vond ze zelf super, maar zoon vond het vooral leuk om ze op te plakken, er af te peuteren en daarna op de grond te gooien... Waarna ik ze daar weer vanaf mocht rapen en mij dus in onmogelijke bochten mocht wringen, en de auto was goed vol want naar Z-Frankrijk voor 2 wkn met 2 kleine kinderen...

Dat was eenmalig!
gewoon bij de bart smit en intertoys, even goed zoeken, ze bestaan nog wel
Bij de Hema, zeker weten.
Halford??
Ik heb ze gewoon bij de Blokker gevonden. Kids vonden het geweldig.
Niet die, maar wel heel veel soorten bij Action. Grote vellen met heel veel stickers minder dan 3 euro; andere/kleinere (thema)setjes en zelfs gel-raamstickers onder 1 euro per pakjes. Zo'n 2 weken allerlei soorten gekocht voor dochtertje van forumvriendin.
Ik heb ze gekocht bij Toys 'r Us (heet nu anders, iets van Toy XL ofzo), maar denk ook dat Intertoys etc. ze hebben.
Ik ben op de fiets langs de Blokker, de Intertoys en de Hema geweest en geen van de drie had ze. ( ik zit in klein durp in Noord Holland nu) Ik ga maar over op de online shops

Maar iedereen bedankt voor het meedenken!
Goed idee ik ga ze ook kopen, voor mezelf :D
Een oude bekende

De coolste jaren 80-sticker kon ik ik helaas niet vinden.

'Mein Auto fährt auch ohne Wald.'
Ook grote mensen vinden ze altijd geweldig, als ze in onze auto zitten. De dierentuin is al heel vaak veranderd op het raam. Altijd erg schattig en tegelijkertijd hilarisch om te zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven