Paasdecoratie

14-03-2015 09:31 32 berichten
Pasen komt er weer aan en ik vind het leuk om mijn huis een beetje te versieren met wat paasdecoratie.

Bij de bekende discounters is genoeg te koop maar ik vind het leuk om zelf ook wat te maken alleen schort het bij mij aan de ideeën 

Op het web is genoeg te vinden en Google is my best friend.

Ik kwam dit simpele idee tegen maar het lijkt mij leuk om hier wat zelfgemaakte ideeën te delen.

Een halve eierschaal in een glas met nog wat stukjes eierschaal omheen en samen met een waxinelichtje in een glas. Simpel en het kost bijna niets.
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 16 maart 2015 @ 22:31:

[...]

Aan de onderkant een soort van spiralvuwen, dan heb je en breder draagvlak.

Ok, ik ga morgen uit mijn werk nog even snel bij een tuincentrum kijken en anders moet ik maar kijken hoe je zoiets zelf maakt. Alleen zo vreemd dat ik het wel overal zie maar ik winkel nooit dus heb geen idee waar het te koop is. Morgen ga ik even naar Ranzijn na mijn werk, moet toch kattengrit halen daar .

Bedankt iig voor je tips
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Volgens mij zijn dat soort dingen meer rond de kerst verkrijgbaar. Anders misschien blokker, action, budget store ofzo? Of de big bazaar oid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 16 maart 2015 @ 22:41:

Volgens mij zijn dat soort dingen meer rond de kerst verkrijgbaar. Anders misschien blokker, action, budget store ofzo? Of de big bazaar oid.

Ja ik vrees dat je gelijk hebt.

Zaterdag ga ik met een forumster gezellig de stad in dus dan kan ik nog even kijken bij big bazaar en blokker. En hopelijk morgen bij Ranzijn maar nu je het zegt denk ik dat je gelijk kan hebben dat het meer ` kerstig` is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2015 @ 22:43:

[...]

Ja ik vrees dat je gelijk hebt.

Zaterdag ga ik met een forumster gezellig de stad in dus dan kan ik nog even kijken bij big bazaar en blokker. En hopelijk morgen bij Ranzijn maar nu je het zegt denk ik dat je gelijk kan hebben dat het meer ` kerstig` is.Dat is toch meer de periode van kaarsjes en gezelligheid. Maar wie weet heb je geluk! Ik vind de action wel zo'n winkel ervoor ook eigenlijk.
Heel erg leuk DH. Heb je het met een lijmpistool gemaakt? Dan moet ik die toch eens aanschaffen. En de jelly beans dus bij de Hema. Vind ze echt super!
Dank je lijmpistool idd. Heb een hele fijne gekocht bij gamma, van bison. Is een klein ding, maar werkt echt goed en was niet zo heel duur.
ff mijn decoratie online zetten, niet schokkend, ik heb weinig zelf gemaakt maar ik doe het er dit jaar mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven