Pakketje lekkers.
woensdag 7 september 2011 om 11:52
Ik ga vanmiddag naar een vriendin die het niet breed heeft.
Ze heeft 2 kinderen en haar man zit tijdelijk in het buitenland.
Ze heeft mij ontzettend geholpen met iets en ik zou graag iets voor haar terug doen!
Ik wil voor haar een pakket met lekkers meenemen omdat ze dat momenteel zelf niet kan betalen, maar: ik wil graag ook nog iets extra's er in doen, iets lekker "luxe" wat puur voor haar alleen is.
Ik weet alleen niet wat!
Mijn vraag is dus: wat zouden jullie graag krijgen als je het zelf niet breed hebt?
Ik zwem zelf ook niet in het geld dus het kan niet te duur zijn.
Alvast bedankt!
Ze heeft 2 kinderen en haar man zit tijdelijk in het buitenland.
Ze heeft mij ontzettend geholpen met iets en ik zou graag iets voor haar terug doen!
Ik wil voor haar een pakket met lekkers meenemen omdat ze dat momenteel zelf niet kan betalen, maar: ik wil graag ook nog iets extra's er in doen, iets lekker "luxe" wat puur voor haar alleen is.
Ik weet alleen niet wat!
Mijn vraag is dus: wat zouden jullie graag krijgen als je het zelf niet breed hebt?
Ik zwem zelf ook niet in het geld dus het kan niet te duur zijn.
Alvast bedankt!
woensdag 7 september 2011 om 12:02
Ik zou het liefst een bon willen, van een 'luxere' winkel, zodat ik zelf wat uit zou kunnen kiezen. Juist als je het krap hebt is het zo fijn als je iets voor jezelf kan gaan kopen in idd de douglas of Etos ofzo. Zou ik liever hebben dan een douchegel die ik dan misschien net niet lekker vindt of al in de aanbieding heb gekocht.
Leuk van je trouwens! Ik zou alleen het gebaar al enorm waarderen!
Leuk van je trouwens! Ik zou alleen het gebaar al enorm waarderen!
woensdag 7 september 2011 om 12:04
woensdag 7 september 2011 om 12:07
Ik zou ook denk ik voor een bon gaan. Ik heb een bon gekregen voor mijn verjaardag van de Hema, kan je ook alle kanten uit, van huidverzorging tot lekkere taarten, tot lingerie enz.
Ik heb laatst van een vriendin een bon gehad van AH, vond ik ook leuk dat ik gewoon iets kan kiezen wat ik lekker vind.
Maar je hele idee is al leuk dus ik denk dat alles wat je kiest in goede aarde zal vallen.
Ik heb laatst van een vriendin een bon gehad van AH, vond ik ook leuk dat ik gewoon iets kan kiezen wat ik lekker vind.
Maar je hele idee is al leuk dus ik denk dat alles wat je kiest in goede aarde zal vallen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 7 september 2011 om 12:09
woensdag 7 september 2011 om 12:12
Ik heb wel eens een verwen-pakketje samengesteld voor een vriendin. Een mandje / bakje (misschien heb je nog één in de kast staan die je niet meer gebruikt) en daarin bijv:
een lekkere bodylotion, flesje wijn, lekkere thee, leuke cd / dvd, mooi boek / tijdschrift, lekkere (tapas)hapjes of koekjes, chocola, bonbons, lekker kaasje, leuk plaid (om lekker onder te zitten op de bank, paar euro bij de action), scurbgel, masker voor haar / gezicht, dat soort dingen. Bij de action, xenos, wibra, zeeman etc. heb je heel veel van dit soort dingen, en absoluut niet duur.
een lekkere bodylotion, flesje wijn, lekkere thee, leuke cd / dvd, mooi boek / tijdschrift, lekkere (tapas)hapjes of koekjes, chocola, bonbons, lekker kaasje, leuk plaid (om lekker onder te zitten op de bank, paar euro bij de action), scurbgel, masker voor haar / gezicht, dat soort dingen. Bij de action, xenos, wibra, zeeman etc. heb je heel veel van dit soort dingen, en absoluut niet duur.
woensdag 7 september 2011 om 12:27
woensdag 7 september 2011 om 12:32