Plaats hier grappige teksten/plaatjes (deel 2)
woensdag 17 december 2014 om 20:44
Het vorige topic staat vol met de leukste en grappigste plaatjes. Met name katten deden werkte erg op de lachspieren.
Hier kunnen we verder met alle grappige plaatjes.
Deel 1: Plaats hier grappige teksten/plaatjes
TO begint:
Hier kunnen we verder met alle grappige plaatjes.
Deel 1: Plaats hier grappige teksten/plaatjes
TO begint:
neweve wijzigde dit bericht op 21-01-2015 09:59
Reden: toevoeging link
Reden: toevoeging link
% gewijzigd
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 22 januari 2015 om 19:55
Ons tweede topic loopt ook al weer lekker vol! Goed bezig dames!
We blijven het net afschuimen naar leuke plaatjes. Het is daarbij onoverkomelijk dat er plaatjes gepost worden die ook al eens in het eerste topic voorbij kwamen.
Zo ook deze:
Kwam hem zojuist weer tegen en vind hem toch wel zo leuk dat ik hem hier nog 1x wil plakken...
We blijven het net afschuimen naar leuke plaatjes. Het is daarbij onoverkomelijk dat er plaatjes gepost worden die ook al eens in het eerste topic voorbij kwamen.
Zo ook deze:
Kwam hem zojuist weer tegen en vind hem toch wel zo leuk dat ik hem hier nog 1x wil plakken...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

donderdag 22 januari 2015 om 20:11
quote:jojan schreef op 22 januari 2015 @ 11:43:
Omdat de tandarts in die film ook deze visjes in een aquarium in zijn praktijk heeft, en Nemo ontsnapt daaruit. Je moet de film zien denk ik om het grappig te kunnen vinden. quote:loulou39 schreef op 22 januari 2015 @ 19:33:
Dentist met humor: spiegelbeeld oranje nemo visje zit veel te laag, dus dat klopt niet.
Omdat dat uiteraard debiele humor is, en totaal niet grappig, kun je maar beter niet naar die tandarts?
Heb er een tijd naar gestaard, maar dit is het enig wat ik er van kan maken...Ik sla de tandartsvisjes maar over denk ik.......
Omdat de tandarts in die film ook deze visjes in een aquarium in zijn praktijk heeft, en Nemo ontsnapt daaruit. Je moet de film zien denk ik om het grappig te kunnen vinden. quote:loulou39 schreef op 22 januari 2015 @ 19:33:
Dentist met humor: spiegelbeeld oranje nemo visje zit veel te laag, dus dat klopt niet.
Omdat dat uiteraard debiele humor is, en totaal niet grappig, kun je maar beter niet naar die tandarts?
Heb er een tijd naar gestaard, maar dit is het enig wat ik er van kan maken...Ik sla de tandartsvisjes maar over denk ik.......