PMS has arrived!

19-11-2010 19:48 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, het is weer zover. Dit weekend valt de bom en dat is niet erg, maar die rit er naartoe is nooit een vrolijke bedoening bij mij.

Vind opeens dat ik zielig ben, maak me zorgen om niets en ben weer eens zeer ontevreden met mezelf.

Het is maar goed dat dit tijdelijk is maar het is nog steeds een irritant kwaaltje!

Nog meer PMSsers hier??
niet op dit moment, en ook niet echt pms. maar wel iets wat erop lijkt.

vorige keer dat ik ongesteld was zat ik flink te huilen toen er bij House iemand dood ging... gebeurt me nooit! (ja natte ogen..)
Joehoe, hier nog iemand!! Ik merk het vooral aan mn humeur, ben megasjaggerijnig, niemand kan iets goed doen. Als de kat mauwt kan ik 'm bij wijze van al achter het behang plakken Nee, ik ben niet echt gezellig als ik ongesteld moet worden...

Oh en verder snaaidrang, voel me dik, mn borsten doen zeer en ik heb een pukkel-explosie. Blugh.
Nee, ik heb geen PMS maar de hond wel. Het erge hiervan is, bij haar duurt het een maand! Ze is haske chagrijnig, het vrouwtje kan niets goed doen maar alle reutjes buiten vind ze ineens ontzettend lief, terwijl ze er normaal gesproken niets van ze moet weten. Raar wijf, die hond van me
quote:DeWareJacoba schreef op 19 november 2010 @ 20:31:

Nee, ik heb geen PMS maar de hond wel. Het erge hiervan is, bij haar duurt het een maand! Ze is haske chagrijnig, het vrouwtje kan niets goed doen maar alle reutjes buiten vind ze ineens ontzettend lief, terwijl ze er normaal gesproken niets van ze moet weten. Raar wijf, die hond van me Wat een teef zeg
Ow, LOL een bitch zeggen ze dan ook in het Engels tegen een teef...

On topic, ik heb ook een dijk van een PMS deze maand, daarom liep ik puur op intuitie een ontbijtcafe binnen waar ze ijskoffie hebben met chocola, slagroom en een ondefinieerbare drank, misschien Grand Marnier, erin. Dat helpt, helemaal als je er twee neemt. Humeur klaart zienderogen op. Desalniettemin heb ik bij het ontbijt ook nog een hele chocomocca cake verzwolgen. Pens is nu extra opgezet, hopelijk morgen ongesteld dan maar.
Kon zelfs niet eens hardlopen vanochtend! Was na 2 minuten al helemaal buiten adem...das echt slecht!

Mijn hond kan idd ook niets goed en dat terwijl ik haar 3 dagen moet gaan missen! Ik heb een constante golf van frustratie en agressie door mn lijf lopen,,,,grrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven