Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
@Noa-Lynn, update gelezen, en weer beantwoord hahaha! Truste he!

@C_estelle, dank je wel!! Wat leuk een dagje shoppen in Duitsland! En ook nog drie kaarten op de mat!

Ik ga er nu toch ook maar mee stoppen! Welterusten allemaal!!!
Hyves doet stom. Ik kan m'n inbox niet openen....
Snjókorn falla, á allt og alla
Goedemorgen

Ik zou iedereen een fijn klepperende brievenbus willen wensen.

Maar ja, het is zondag he.

Veel hurrays dan maar en lekker kaartjes schrijven.

Hier 3 adressen aangevraagt.

Rusland, Duitsland en Nederland.

Die ga ik zo maar eens schrijven.

C-estelle, lekker hoor een beetje winkelen.

Mag het heel heel graag doen.

Vanmiddag is het hier in de buurt ook weer koopzondag dus ik denk dat we nog wel een bezoekje gaan brengen.

Wie weet dat daar de schoenenjacht voor dochter wel wil lukken en ik nog wat kaartjes kan scoren.

Had er gisteren namelijk ook maar 4 gekocht.
Zo, weer een mooie nieuwe dag! Zo lekker naar buiten!

Net nog even 2 nieuwe adressen aangevraagt; een man in NL -> NH, en een vrouw uit Finland.

En ik had nog een leuke hurray, ook op een meeting kaartje:

"Dear Janna & Co.,

Ciao from Italy :o)!

Thank you so much for your original and nice postcard with Dutch motives. It was awesome to take a look at your colorful signatures, as well as your nice stamps.

Have a great time on your Italian holidays!

Wishing you all the best,
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Dat is zeker een leuke hurray Janna!

Noa_lynn, ontzettend lief van je buurman om een ijsje te brengen! Chocolade-ijs is natuurlijk altijd goed

Vandaag komen mijn ouders, best leuk... want ze zijn ergens begin december hier voor het laatst geweest om de kerstboom te brengen (dat gaat nou eenmaal niet met de trein heheh). Nu komen ze dat spul weer eens (eindelijk!) een keer op halen en gaan we denk ik nog even shoppen.
Goedemorgen!

Ik zal gelijk maar ff melden dat ik niet de moeite heb genomen 8 pagina's bij te lezen Sorry dames!

Had gisteren een heeeeeeeeel erg blije deurmat: 10 kaarten!!!!

1 uit Korea met heel mooie postzegels op de envelop en ook nog eens ene mooie Nouvelles Images kaart. Die vond ik het meest bijzonder!

Ga straks ff 2 nieuwe adressen aanvragen en dan kom ik hier wel weer spammen.

Wat leuk dat je ouders komen Sweetcandy, veel plezier!
Heb weer lappen tekst doorgelezen en zal even reageren voordat ik van het heerlijke weer ga genieten:

@Chayuz > toen ik het woord 'kniepertie' las kreeg ik spontaan flash backs. Ik mocht vroeger in de zomervakantie (als bleekneusje uit de grote stad) logeren bij familie in Drenthe en dan was het standaard om de eerste avond knieperties te helpen bakken. Heerlijk! En Sarah Kay (en Hollie Hobby) was helemaal in tijdens mijn middelbare schooltijd. Mijn moeder maakte kleding voor mij in die stijl. Jurken met schortjes erover. Helemaal hip toen, nu zou je echt nagestaard worden Ik vind de ballonrok die je hebt gemaakt prachtig!

@Christy > leuk om al die kleintjes bezig te zien op de balletschool. Dochter heeft dat ook een tijdje gedaan, maar vond uiteindelijk muziek maken (harp) leuker.

@VrouwL > ik heb geen info over de party van dochter ontvangen, ze was gisteren de hele dag shoppen in Lissabon, ging nog naar de bowlingbaan en er was 's avonds weer een feest, maar daar mocht ze van het gastgezin niet naar toe...

@Noa_Lynn > wat een timing heeft die buurman, jouw weekend is dus okay

@Snjokorn > Still 'Under the Vulcano'? Doet je hyves inmiddels weer normaal of zijn daar ook asdeeltjes op beland?

@Justme > 250 hurrays, dat is een hele hoop! Wat doe jij met al je ontvangen kaarten?

@Ligaa > arme ziel, hard werken bij zulk mooi weer

@Anita > fijn dat je zo'n gezellige dag met het gezin had. Koester die momenten, voor je het weet zijn ze groot

@Estelle > een dagje shoppen in Duitsland klinkt niet verkeerd. Had je gezellig gezelschap?

Hier lag gisteravond een kaartje uit Italië van een 16 jarige jongen. Een kunstschat uit de kathedraal van Monza. Heb hem een uitgebreide hurray gestuurd, heb nl. een tijdje in Monza gewoond.

Het is stil in huis, zoon logeert bij vriendje, man is een wedstrijd aan het zeilen en dochter zit op 2500 km afstand. Ga lekker met een stapel tijdschriften in de schaduw genieten van m'n broedende mezenfamilie in de tuin.
JJ > 10 kaarten! Wow, ik was al blij dat ik na 8 dagen brievenbusstilte weer 1 kaart had ontvangen
JJ, 10 kaarten.

Jij had lekker wat te lezen en te bekijken zeg.

Neferisis, lekker genieten van het mooie weer.

Hier komen er af en toe behoorlijk wat wolken voor de zon.
Ff kort berichtje van mij, ben nog niet helemaal beter.

Noa_lynn, wel een leuke buurman hoor. Tja, die vriendin ook...

JJ, fijne dag en wauw 10 kaarten. Geluksvogel.

Hier 4 adressen aangevraagd:Nederland, Spanje, USA en (helaas) China. Ik lees wel een keertje bij.
quote:steph schreef op 25 april 2010 @ 12:23:

Noa_lynn, wel een leuke buurman hoor. Tja, die vriendin ook...

Ik geloof dat Tine en ik het eens zijn dat we die vriendin gewoon maar weg moeten pesten .

Haha, kan me eerlijk gezegd weinig er bij voorstellen dat een gewoon kaartje met neutrale tekst (buurman bevestigde dat) van een buurvrouw bedreigend overkomt op zijn vriendin.

Maar ach..

Hij is blij met het kaartje en ging speciaal voor mij een ijsje halen.

Was wel lachen, heb er ook heerlijk door geslapen.

@ Steph: beterschap.. Niet te lang ziek zijn met het mooie weer he.

@ JJ: Valt me tegen dat je geen 8 of toch al 9 pagina's gaat teruglezen . (de buurmansoap is over )
quote:Janna80 schreef op 25 april 2010 @ 10:10:

En ik had nog een leuke hurray, ook op een meeting kaartje:

"Dear Janna & Co.,

Ciao from Italy :o)!

Thank you so much for your original and nice postcard with Dutch motives. It was awesome to take a look at your colorful signatures, as well as your nice stamps.

Have a great time on your Italian holidays!

Wishing you all the best,

Leuke hurray..

Veel hurray's van de meeting kaartjes zijn echt leuk, erg grappige reacties ook.
Getsie... moet een kaartje naar Japan sturen. Volgens mij gaat die er weer eeuwen over doen! Heb nu 3 officials liggen die morgen op de bus gaan
Heel herkenbaar dat gevoel..

Ik wil altijd weer snel een kaartje kunnen sturen
Hello,

Jongens, ik heb nog wel een buurman in de aanbieding! Ik wil zelf van m af.. haha. Dat gedoe met hem zorgt regelmatig tot lachscenes met vriendinnen.

Maar wat superleuk Noa_lynn dat ie ijs kwam brengen!! Jummie..

Ik had gister 2 hele leuke kaartjes gekregen. Een moomin uit Finland, heel vrolijk, ben gek op die kleurtjes en vrolijkheid. En een heeeeeele mooie strandkaart uit Duitsland. Echt een vd mooiste tot nu toe.

Ik ga zo weer even in de zon zitten. Eindelijk kan ik ook lekker buiten zijn, was ik wel aan toe.

Sjiiitttt, nu heb ik steeds trek in chocoladeijs!!
quote:Kozoo schreef op 25 april 2010 @ 13:02:

Hello,

Jongens, ik heb nog wel een buurman in de aanbieding! Ik wil zelf van m af.. haha. Dat gedoe met hem zorgt regelmatig tot lachscenes met vriendinnen.

Maar wat superleuk Noa_lynn dat ie ijs kwam brengen!! Jummie..

Ik ga zo weer even in de zon zitten. Eindelijk kan ik ook lekker buiten zijn, was ik wel aan toe.

Sjiiitttt, nu heb ik steeds trek in chocoladeijs!!

Ik heb nog wel ander chocolade-ijs in de vriezer staan .

Dit zorgt ook voor heel veel genieten en lachen.

Was best verbaasd toen die me bedankte en tegelijkertijd het ijsje gaf.

Nog geeneens dat er aangebeld werd .

Ook dat vriendin mij bedreigend vind.

Zoww en voor nu ga ik jullie verlaten, ik ga zorgen dat ik over 20 minuten buiten sta.

Tijd om naar Rotterdam te gaan voor mijn 2 andere leuke mannen.

(concert van Nick & Simon )

Geniet allemaal van het weer.

Tot vanavond!
quote:Kozoo schreef op 25 april 2010 @ 13:02:

Hello,

Jongens, ik heb nog wel een buurman in de aanbieding! Ik wil zelf van m af.. haha. Dat gedoe met hem zorgt regelmatig tot lachscenes met vriendinnen.Is het een beetje een leuke buurman ??
Haha, Noalynn: Ik heb wel over de soap met je buurman bijgelezen, was te nieuwsgierig Superleuk dat hij je een ijsje kwam brengen! Enne wat een trut van een vriendin heeft ie zeg pfffff er zijn leukere meiden zoals jij toch haha!

Steph: beterschap!

Kozoo en Neferisis: Geniet maar lekker van de zon!

Sweetcandy: Japan doet er toch niet zo lang over???

Ik mag 2 kaarten sturen naar Duitsland (is al 20 dagen niet meer online geweest en studeert in Nederland) en naar Manchester!
Noa: veel plezier bij Nick en Simon!
quote:Jokejacket schreef op 25 april 2010 @ 13:13:

Noa: veel plezier bij Nick en Simon!

Dankje!!

En je andere berichtje maakt me enorm aant lachen, ergens vind ik hm gewoon heel leuk maar qua leeftijd wel te oud voor me.

Ach wie weet..

Hij vindt me sowieso niets verkeerd doen, al weet hij niet dat ik hm wel leuk vind (heb het niet in woorden gezegd).
hahah Noa-Lynn, het is toch wat met die buurmannen, maar je weet maar noot, en ach wat is te oud... ken genoeg mensen waarvan de leeftijd behoorlijk scheelt, maar veel plezier vanavond bij die palingen!!

Neferisis, knieperties zijn echt heerlijk, bij ons is het de traditie het voor kerst te maken (wij hebben van oma allemaal (de vrouwen dan :-) ) een 'knieperties-iezer" gekregen) dan zitten wij met zijn allen uren in de stank om zoveel knieperties te maken die oud en nieuw niet eens halen haha!

en Steph! Doe rustig aan! hoop dat je snel weer helemaal beter bent!
Knieperties, heerlijk! Mijn lieve oma maakt ze ook heel vaak voor ons! Daar kan ik heel veel tegelijk van op
Wauw JJ, zoveel kaarten!

Ik mag 3 adressen aanvragen, kaartjes naar Frankrijk en Nederland zijn ook aangekomen. Volgende kaartjes mogen terug naar Frankrijk, Duitsland en Nederland (niemand van hier denk k)
Wat zijn kniepertjes?? Wafels?

Chayuz, goed gelukt hoor, je rok!

Noa_Lynn, lief van je buurman, dat ijsje. Maar hij vertelde dus dat z'n vriendin jaloers was?? Veel plezier bij Nick en Simon.

Just me, 250 kaartjes al!! Zo!!

Ligaa, jij ook al 70? Ik heb er pas 60...

Snjo, stom hoor, die vulkaan. Heb je er veel last van met de post?

Tine, ik zal je ook zo even een hyves ruil berichtje sturen, maar je hebt al m'n gegevens al.

Fijne middag nog!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
knieperties, a.k.a "veghtersrolletjes" ?

vaak kun je die rond kerst/oud en nieuw in de supermarkt kopen, maar die zijn bij lange na niet zo lekker als de zelfgemaakten :D

hier is de zon net weggetrokken, was half in slaap gedut op het balkon (had mooi mijn zitzak buiten neer gelegd) en toen werd ik van de kourillingen weer enigzins wakker.. sneu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven