Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Ligaa, je moet er van houden maar het is niet mijn smaak. Wel leuk dat hij 9 keer favorite is zeg.

Juuf, nee niet weer. Anders neem je de boot toch....Die rotaswolk ook.
@Fieka > welkom

@Tine > ben ook een fan van Guido, zie hem hier in de buurt regelmatig 'in het wild' rondlopen. Hoorde net op de buis dat hij ooit een setje is geweest met Stacey Rookhuizen. Kan me er niks bij voorstellen

@Janna > ik heb nog van die I-drukker kaarten, stuur via Hyves even je adres en dan doe ik er wel een paar in een envelopje

Ons huisje stond trouwens in Brunssum. Ben wel met dochter een dag naar Maastricht geweest, maar alleen wezen lunchen in de oude binnenstad (bij Amadeus, lekker maar niet echt iets bijzonders). Maar misschien vind je goede tips op www.spottedbylocals.com

Wel een mooie Selexys in geweest, boekwinkel in kerk: geweldig!

@Ligaa > ik had jouw kaart al voorbij zien komen en dacht toen al "mooi schilderij"

@Lampje > bedankt voor het speuren, jammer dat het niets heeft opgeleverd. Vonden jouw meisjes het vliegen leuk?

@StefanieV > wat een zoet kaartje!

@Steph > wat vervelend dat jouw schoonvader niet wil eten, moet voor jouw partner ook heel moeilijk zijn. Ik hoop dat hij zich toch nog laat overhalen. Mijn vader kreeg ook geen chemo meer, wel bestralingen en heeft nu weer zo'n levenslust.

@Juuf > die aswolk is om gallisch van te worden! Duimen dat de wind draait of flink doorblaast
Vergeet helemaal mijn PC nieuws: een standaard hurray uit Tsjechie (man zonder profiel) en nieuwe kaart mag naar Nieuw-Zeeland. Nieuw land voor mij. Dochter had een kaart uit USA, mag nog 6 kaarten versturen, maar heeft daar zoals ze zelf zegt "echt geen tijd voor".
Ach, is ze zo druk?

Ik heb je een berichtje op hyves gestuurd, Neferisis.

Guido en Stacey? Hmmm... tja...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Goedemorgen!

Zazana, van harte en geniet van je bountyvlaai

zo, nu snel naar het werk!
Goedemorgen!

Zazana, gefeliciteerd, en idd: geniet van de bounty islands vlaai!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Zazana: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Snjókorn falla, á allt og alla
Zazana VAN HARTE GEFELICITEERD .

Neferisis: schoonpa houdt het niet vol, is geen doorzetter. Mag ook geen bestralingen. Vriend is heel hard erin, hij zei dan ga je dood hoor. Hard maar wel waar. Vanavond gaan we weer erin, hopelijk zit de slang dan weer in zijn darmen.

Ik kreeg nog een hurray, leuke gelukkig.

Nu 4 adressen aangevraagd (12 onderweg), Nederland (niemand van hier), Finland, USA, England. Allemaal leuke profielen en veel keuze om uit te kiezen.
Proficiat met je verjaardag Zazana!! Geniet er van vandaag!

juuf: waarom nemen jullie de trein niet onmiddellijk? Je staat er toch ook vrij snel?
Steph, ik wil echt niet met de boot. Ik word daar heeeel ziek van... dus ik hoop ook niet dat dat gaat gebeuren!

Stefanie, ja geen idee waarom ze niet voor de trein hebben gekozen. Voor mij hoeft het nu helemaal niet meer. Hele tijd dat afwachten.... ben er helemaal klaar mee.

Zazana gefeliciteerd, geniet van je taart!
Zazana van harte gefeliciteerd! Geniet van je bounty-vlaai punt (en alle andere smaken).

Steph ik hoop dat je schoonvader nog ergens een lichtpuntje gaat zien en zich daar in vast bijt... Sterkte voor jou en je partner in ieder geval.

Snjo wat een mooie kaarten!

Heika welkom hier.

Anita nog geslaagd in de stad? Ikke wel Nieuwe spijkerbroek, wat lingerie en een nieuwe telefoon (jaja geen kaartjes voor mij dit keer)

Vrijdag nog een Hurray gehad in Hongarije na 4 dagen.

Zaterdag 3 kaarten ontvangen, 1 uit Polen, 1 uit Tsjechië en 1 uit NL.

En vandaag ga ik 3 kaartjes versturen, 1 binnen NL en naar iemand van hier!, 1 naar Rusland en 1 naar Canada.
Goedemorgnen!

Zazana van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van!

Juuf, met de trein sta je echt zo in hartje Londen! Tis 5 uurtjes vanaf Amsterdam. Met het vliegtuig ben je dit ook ruim kwijt aan tijd.Misschien dat je dat nog om kan boeken....

Zojuist wat kaartjes geschreven voor een RR, had zowaar allemaal bijpassende kaartjes! Waarvan 2 gewoon van de postcardstore. Die met de duifjes en die met de limoenen. Soms is het zo simpel... Ook nog een zwart wit kaartje gestuurd.

Gisteravond moest ik oppassen, heb daar geslapen maar werd vanmorgen om half 7 al wakker met een zere keel en ik was ontzettend misselijk.. Mn keel doet niet meer zeer maar ik ben nog steeds zo raar misselijk, en dan ook zon vieze veredelde fanta smaak ik mn mond.. blewg.... Hoop dat het snel over is want hier word ik niet blij van...

Net als mn mailbox... die wil graag hurrays maar ze komen maar niet... Nog 1 kaart en ik mag er 7 onderweg hebben. Op dit moment heb ik er 39 ontvangen en ook 39 verstuurd. Dit heb ik nog onderweg:

Nederland 2 dagen

Duitsland 2 dagen

Polen 10 dagen

USA 15 dagen

Belarus 25 dagen

Rusland 36 dagen

Janna, heb je voor mij wat meer details over je skeelers? Welke maat? En welke hardheid van de wieltjes? Alvast dank je wel!

Stefanie, weet jij toevallig of ze ook zon kaartenboek hadden van Beatrix Potter (die lieve konijntjes) Zo ja dan wil ik er wel zo eentje als je gaat bestellen. Zou je hem dan naar me op kunnen sturen? Uiteraard betaal ik je dan de verzendkosten.
Geen idee tine, heb je de site niet meer?

Dit vind ik hier:

http://www.bookdepository ... eter-Rabbit-Postcard-Book

edit: en deze ook nog

http://www.bookdepository ... World-Postcard-Collection

Ik ga nog niet bestellen, wacht eerst af of het goed is
Stefanie, ik had inderdaad de site niet meer..

Je mag voor mij de eerste bestellen als je dat wilt!

Laat me via hyves maar even weten wat je van me krijgt dan!!

Alvast dank je wel!
Hello allemaal,

Een heel fijne zondag voor iedereen! En voor Zazana: een fijne verjaardag!

Tot snel!
Zo, 4 nieuwe adressen aangevraagd....

Australië (Laurent 2, stom profiel)

USA (wel aardig profiel)

Finland en Duitsland (leuke profielen)
Ooh tine het is niet meer voorradig zie ik nu pas :s Ik zal even wachten met bestellen, anders bestel ik eind volgende week :-)
Stefanie, jammer... mocht het volgende week ook nog niet te bestellen zijn laat het dan maar zitten hoor. Anders moet je zo lang wachten..

Snjokorn, volgens mij is die Laurent al vaker langsgekomen of vergis ik me nu? Al leuke kaartjes gevonden!

JJ, jij ook een fijne zondag!!
Tine: Laurent heeft 7 accounts en schrijft dat hij (vrijvertaald) geen interesse heeft in de achterkant, alleen het plaatje is voor hem belangrijk. Als hij zelf kaarten verstuurd heeft hij geen tijd om een persoonlijk bericht erop te schrijven (stuurt zo'n 100 officials per week en ook nog een heleboel swaps). Hij is inderdaad al een paar keer hier langs geweest.

Hij krijgt van mij een cityview (of eigenlijk dorpsgezicht) met happy postcrossing op de achterkant.

Voor de anderen heb ik een kaart met hondjes (uit Schotland), cityview van Edinburgh (wilde graag multiview kaartjes en die had ik alleen nog van Edinburgh) en een kaart van een schilderij gemaakt door Bob Dylan (ze houdt van kunst).
quote:snjokorn schreef op 16 mei 2010 @ 14:17:

Zo, 4 nieuwe adressen aangevraagd....

Australië (Laurent 2, stom profiel)

USA (wel aardig profiel)

Finland en Duitsland (leuke profielen)Je krijgt iig van Laurent2 een heel lang hurray terug waarin hij reclame maakt voor zijn bedrijf.
quote:steph schreef op 16 mei 2010 @ 14:49:

[...]

Je krijgt iig van Laurent2 een heel lang hurray terug waarin hij reclame maakt voor zijn bedrijf.Dan kan ik nu nog "don't bother to write a hurray" op de kaart schrijven
Hahaha Snjokorn, ben benieuwd wat hij dan terug schrijft in zijn hurray...

Ik denk trouwens dat ik het niet meer leuk zou vinden als je op die manier je kaarten verstuurd... Maar ja smaken verschillen geloof ik hahaha.
quote:snjokorn schreef op 16 mei 2010 @ 14:51:

[...]

Dan kan ik nu nog "don't bother to write a hurray" op de kaart schrijven

Doen!

Die lange hurray krijg je trouwens van laurent4 ook :-)
Met Laurent (zijn bedrijf) heb ik 'gelukkig' nog geen kennis gemaakt, wel al veel ergernissen van andere postcrossers over gelezen! (Nu zul je zien dat ik deze week een kaart van hem op de deurmat heb liggen)...

Zojuist nog even een kaart naar Maleisië geschreven, een mapcard van de provincie Zeeland.
quote:StefanieV schreef op 16 mei 2010 @ 15:28:

[...]

Doen!

Die lange hurray krijg je trouwens van laurent4 ook :-)'t staat erop en hij gaat zo meteen op de post....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven