Postcrossing 5
zondag 16 mei 2010 om 16:39
Tine, ik ga met een groep van school (zo'n 25 personen) en we gaan niet naar Londen toe... De docenten die mee gaan willen daarom niet met de trein omdat dat dan zo'n gedoe is om op de plaats van bestemming (Manchester) te komen.
We horen pas vanavond rond 21u meer, maar goed de berichten op internet beloven niet veel goeds:
http://www.nu.nl/binnenla ... pt-vluchten-engeland.html
We horen pas vanavond rond 21u meer, maar goed de berichten op internet beloven niet veel goeds:
http://www.nu.nl/binnenla ... pt-vluchten-engeland.html
zondag 16 mei 2010 om 17:00
quote:Ligaa schreef op 16 mei 2010 @ 16:49:
Zijn er mensen die over een tijd(je) weer interesse hebben om bij de postcardstore te bestellen?
Ik zit zelf te denken om na de zomer dit te doen? Het liefst natuurlijk met een aantal mensen.
Jaaaaaaaaaaaa!
Ik zat daar laatst nog te denken, ik heb (per ongeluk) 2 proefpakketjes ontvangen en deze kaarten zijn érg mooi. Ontvangers zijn er ook erg blij mee...
En de vorige keer waren jullie niet veel geld kwijt of wel?
Ik denk dat ik wel interesse heb...
Zijn er mensen die over een tijd(je) weer interesse hebben om bij de postcardstore te bestellen?
Ik zit zelf te denken om na de zomer dit te doen? Het liefst natuurlijk met een aantal mensen.
Jaaaaaaaaaaaa!
Ik zat daar laatst nog te denken, ik heb (per ongeluk) 2 proefpakketjes ontvangen en deze kaarten zijn érg mooi. Ontvangers zijn er ook erg blij mee...
En de vorige keer waren jullie niet veel geld kwijt of wel?
Ik denk dat ik wel interesse heb...
zondag 16 mei 2010 om 17:15
Ik heb juist vanmiddag zitten kijken bij de postcardstore en ik was ook helemaal verrast. Maar begrijp ik het nu goed dat je per 100 kaarten bestelt en dus steeds pakketjes hebt van 10x10 verschillende kaarten?
Ik ben zeker geinteresseerd om iets samen met iemand te bestellen. Bijvoorbeeld delen met iemand anders ofzo. Dus dat je van elke kaart er dan 5 hebt.
Lampje
Ik ben zeker geinteresseerd om iets samen met iemand te bestellen. Bijvoorbeeld delen met iemand anders ofzo. Dus dat je van elke kaart er dan 5 hebt.
Lampje
zondag 16 mei 2010 om 17:16
zondag 16 mei 2010 om 17:30
zondag 16 mei 2010 om 19:38
Gaudi... dat doet me denken aan die kunstkaarten van toen. Heeft iemand die ooit nog ontvangen? Op een enkeling na die dat toen hier wel gepost had!
Nou, het aftellen is begonnen. Ik wacht op een telefoontje / mailtje van mijn docenten...
Zit ik hier thuis af te wachten, ik (en vooral mijn vriend) heb zin in een ijsje op het terras.
Nou, het aftellen is begonnen. Ik wacht op een telefoontje / mailtje van mijn docenten...
Zit ik hier thuis af te wachten, ik (en vooral mijn vriend) heb zin in een ijsje op het terras.
zondag 16 mei 2010 om 20:20
Hee justme, lekker zeg, de tijd op de camping doorbrengen.
Mocht ik ooit een gezin krijgen/hebben/maken dan ga ik dat ook doen.
Gezellig!
Mooi dat er een aantal zijn die ook wel interesse hebben in de postcardstore. Ik ga over een paar maanden wel weer peilen bij jullie. Voorlopig heb ik zelf ook nog genoeg.
Mocht ik ooit een gezin krijgen/hebben/maken dan ga ik dat ook doen.
Gezellig!
Mooi dat er een aantal zijn die ook wel interesse hebben in de postcardstore. Ik ga over een paar maanden wel weer peilen bij jullie. Voorlopig heb ik zelf ook nog genoeg.
zondag 16 mei 2010 om 20:48
Had gisteravond nog een leuke hurray uit NL, ontvangster vond kaart (z/w zeiljachten) en zegel (R'damse haven/Euromast) helemaal op haar profiel (water) aansluiten. Ze was er zeer happy mee. Nieuwe kaart gaat richting Australië.
@Zazana > Auguri! Je hebt toch nog de zon op je verjaardag zien schijnen
@Steph > Frustrerend als iemand de handdoek in de ring gooit, is schoonpa ook vandaag niet overstag gegaan? Deze dagen/weken vreten energie, zowel voor de patiënt als de direct betrokkenen. Let goed op jezelf maar ook op je vriend.
@Snjokorn > Kan Bob Dylan ook schilderen? Nog een beetje verdienstelijk?
@Ligaa > Ik doe graag mee met de volgende postcardstorebestelling. Ik lees het tzt wel.
@Justme > Volgens mij had je wel redelijk weer op de camping. Nou maar hopen op zonnige pinksterdagen
@Juuf > Balen dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent. Als ze nou snel bellen zit er misschien nog een ijsje in
@Tchai > Join the club, allang postcrosser?
@Zazana > Auguri! Je hebt toch nog de zon op je verjaardag zien schijnen
@Steph > Frustrerend als iemand de handdoek in de ring gooit, is schoonpa ook vandaag niet overstag gegaan? Deze dagen/weken vreten energie, zowel voor de patiënt als de direct betrokkenen. Let goed op jezelf maar ook op je vriend.
@Snjokorn > Kan Bob Dylan ook schilderen? Nog een beetje verdienstelijk?
@Ligaa > Ik doe graag mee met de volgende postcardstorebestelling. Ik lees het tzt wel.
@Justme > Volgens mij had je wel redelijk weer op de camping. Nou maar hopen op zonnige pinksterdagen
@Juuf > Balen dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent. Als ze nou snel bellen zit er misschien nog een ijsje in
@Tchai > Join the club, allang postcrosser?
zondag 16 mei 2010 om 21:12
Gisteren twee kaartjes in de bus. Een hele leuke kinderboek illustratie en een multi uit Polen.
Kaartje in Japen is ook aangekomen, ik heb er nu nog 9 onderweg, mag er dus nog 1 versturen maar had even geen tijd vandaag. Misschien morgenavond.
Mijn vakantie zit er op en ik mag morgen weer aan de bak.
Postcardstore klinkt goed.
Zazaza, gefeliciteerd!! Hoe was de bounty vlaai?
Kaartje in Japen is ook aangekomen, ik heb er nu nog 9 onderweg, mag er dus nog 1 versturen maar had even geen tijd vandaag. Misschien morgenavond.
Mijn vakantie zit er op en ik mag morgen weer aan de bak.
Postcardstore klinkt goed.
Zazaza, gefeliciteerd!! Hoe was de bounty vlaai?
zondag 16 mei 2010 om 21:50
Zazana, heb je een leuke dag gehad vandaag???
En heeft de vlaai gesmaakt??
Chrisy, ik ben ook goed geslaagd hoor.
Jurkje+legging voor het bruiloftsfeest van aankomende vrijdag, overhemd voor manlief en lekker naar de kapper geweest.
Ook ik heb de kaarten deze keer links laten liggen.
Juuf, ik hoop dat jullie kunnen vliegen morgen hoor.
Hier gisterenavond nog een hurray uit Nederland.
Mag nu nog 2 kaarten sturen, maar heb er vandaag echt geen tijd voor gehad.
De komende week is ook aardig druk, met de avond4daagse enzo.
Maar goed, we zien we wanneer het er van komt, moet er wel echt even voor kunnen zitten.
En heeft de vlaai gesmaakt??
Chrisy, ik ben ook goed geslaagd hoor.
Jurkje+legging voor het bruiloftsfeest van aankomende vrijdag, overhemd voor manlief en lekker naar de kapper geweest.
Ook ik heb de kaarten deze keer links laten liggen.
Juuf, ik hoop dat jullie kunnen vliegen morgen hoor.
Hier gisterenavond nog een hurray uit Nederland.
Mag nu nog 2 kaarten sturen, maar heb er vandaag echt geen tijd voor gehad.
De komende week is ook aardig druk, met de avond4daagse enzo.
Maar goed, we zien we wanneer het er van komt, moet er wel echt even voor kunnen zitten.
zondag 16 mei 2010 om 21:51
We hebben alleen vandaag echt een lekkere dag gehad, voor de rest viel best wel tegen, zo'n mei vakantie kenden we niet
Vind het ook echt heerlijk hoor, op de camping, vond ik eerder noooooit hahaha, maar nu ik een gezinnetje heb.... we hebben zelfs een seizoensplaats. Heerlijk. Met internet, dus kan nog steeds postcrossen, viva'en en hyvesen ....
Vind het ook echt heerlijk hoor, op de camping, vond ik eerder noooooit hahaha, maar nu ik een gezinnetje heb.... we hebben zelfs een seizoensplaats. Heerlijk. Met internet, dus kan nog steeds postcrossen, viva'en en hyvesen ....
zondag 16 mei 2010 om 21:59
Neferisis: Bob Dylan kan inderdaad best verdienstelijk schilderen ja (alhoewel ik zeker niet alles mooi vond), even kijken of ik een link kan plaatsen....
http://www.google.is/imag ... &resnum=4&ved=0CCgQsAQwAw
http://www.google.is/imag ... &resnum=4&ved=0CCgQsAQwAw
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 16 mei 2010 om 22:05
Stefanie, bestelling is geplaatst.
Neferisis, hij ziet er desondanks hij 8kg is afgevallen goed uit (is noooooooooooit dik/stevig geweest) met maar 56kg schoon aan de haak. Hij heeft een beetje pap gegeten maar hij zegt (denkt) dat hij moet overgeven maar dat kan niet omdat dit voedsel direct naar de darmen gaat (ja door de maag maar die kan er wel tegen). Hij is gewoon bang dat hij moet overgeven en dan gebeurt het (is maar water).
Neferisis, hij ziet er desondanks hij 8kg is afgevallen goed uit (is noooooooooooit dik/stevig geweest) met maar 56kg schoon aan de haak. Hij heeft een beetje pap gegeten maar hij zegt (denkt) dat hij moet overgeven maar dat kan niet omdat dit voedsel direct naar de darmen gaat (ja door de maag maar die kan er wel tegen). Hij is gewoon bang dat hij moet overgeven en dan gebeurt het (is maar water).