Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Goeiemorgen dames! Ik krijg geen post meer tot dinsdag :( En gisteren ook niets, dat wachten is irritant héhé

Mijn kaartje naar Australië is al 32 dagen onderweg en ze is al 22 dagen niet online geweest. Alle het ging naar een peuter van 2 jaar maarja, mijn kaartje moet toch al toegekomen zijn..

steph, ah ok :-) Daar weet ik idd veel mee hihi

Kaarten winnen is leuk!!! Ik hoop dat iemand van hier wint hoor, succes dames! Moest ik kunnen, ik deed mee
jeeeee, wat is er veel geschreven. Ik ben een paar dagen niet online en kan er voor gaan zitten met een bakkie om alles te lezen.

Hier twee hurray's en drie kaarten. Mag dus twee adressen aanvragen maar de bussen worden pas maandag geleegd dus ik probeer nog even te wachten.

De zon is ondertussen ook weer verdwenen dan maar aankleden en het winkelcentrum onveilig maken.

7x favoriet.

Neferisis, nee kunnen ze niet aan die drukte.

Anita, mooi weer ervoor.

Ik ga de dieren weer loslaten.
Geweldige kaart, die met de olifanten!!!!

Zijn echt mijn lievelingsdieren.
Díe is gaaf zeg Steph.

Goedemorgen allemaal.
Snjókorn falla, á allt og alla
Leuke kaart Steph. Daar stond ik ook nog mee in mijn handen. Geen idee waarom ik hem niet heb gekocht

Hier is de postbode net geweest. En jawel.....mijn eerste ontvangen kaart Uit ons eigen Nederland. Maar wel met een leuke koe erop. Dat is toch een stuk leuker dan de rekeningen en reclame die de postbode erbij had gedaan

Ik ga zo maar eens boodschappen doen. En dan lekker de zon in (die hier nog volop aanwezig is). Fijn weekend iedereen.
Mooie kaart, Steph!

Hier een hurray ontvangen uit Nieuw-Zeeland. Ik probeer tot maandag te wachten met het aanvragen van een nieuw adres.

Nu even snel naar het hockeyveld om zoon aan te moedigen.

Iedereen fijn Pinksterweekend!
Dames, is gewoon te koop bij de Xenos hoor.

Fieka gefeliciteerd ermee.

ELF kaarten in de bus, eentje uit Taiwan met een gele marter erop en 10 van Stefanie. Allemaal van Gaudi, ja dat was mijn bestelling. Ze zijn allemaal zo mooi.
Oooh ze zijn er al! Veel plezier er mee, ik hoop dat het de juiste kaarten zijn :-)
Echt wel en wat een kwaliteit, hopelijk is mijn geld er ook snel.
Hier een kaart uit Frankrijk. Tekst/adres is geprint. Deze dame houdt alles netjes bij. De voorkant was verrassend leuk.

Leuk die olifanten steph.

Hadden jullie nog iets leuks in de brievenbus?
Hier net terug van een middagje strand.

Zalig was het.

Flink gespeeld met de meid, die nu uitgeteld op de bank ligt en kleine man heeft zich ook voorbeeldig gedragen.

Bij thuiskomst een kaartje uit Duitsland op de deurmat.

Geen bijzondere ofzo maar wel met een erg leuk en gezellig verhaaltje erop.

Schrijft ook altijd weer lekker een hurray dan he.
Leuke dag Anita. De ukste wel uit de zon houden en de grootste goed ingesmeerd neem ik aan?
Vandaag eerst even huishoudelijk geweest; lopend boodschappen gedaan (in het kader van minder eten en meer bewegen...) en een was gedraaid en opgehangen.

Heb net even lekker op het balkon kunnen liggen maar de zon verdwijnt regelmatig achter de wolken helaas.

Ik had 2 hurrays in m'n inbox. Duitsland en USA. Ik wacht nog even met nieuwe adressen aanvragen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Zon op het strand?? Nou niet op ons strand hoor. De zon komt er nu eindelijk door.
Vandaag geen kaartjes ontvangen wel een hurray en ik heb de TNT-toeter gehaald .

Leuk ding, nu dr nog geluid uit krijgen .

De TNT-folder met die kaartenactie heb ik van mn moeder meegekregen, de folder lag toch al bij het oud papier.

Hier schijnt trouwens ook al heel de dag de zon, echt heerlijk weer om te luilakvoetballen voor de 'jeugd' .

Dat begon vannacht met een hoop kabaal om half 3, hihi...
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 22-05-2010 19:02
Reden: Smilie verbeterd
% gewijzigd
Bij mij is het al de hele dag bewolkt.

Dat vind ik niet erg, want ik ben met migraine thuis (en dan is warmte heel vervelend) en mis zo een verjaardag en een feest! Blegh! Wel jammer voor de mensen die aan het bbqen zijn in de straat.

Die hadden natuurlijk op zon gehoopt, maar het zit er echt niet in vandaag. Morgen beter denk ik. En dan ben ik vast ook weer beter.

Nu 2 dagen geen post. oei.
quote:noa_lynn schreef op 22 mei 2010 @ 19:01:

Hier schijnt trouwens ook al heel de dag de zon, echt heerlijk weer om te luilakvoetballen voor de 'jeugd' .

Dat begon vannacht met een hoop kabaal om half 3, hihi...Ik had werkelijk nog nooit van het bestaan van Luilak gehoord, maar er stond iets over in het nieuws. Wat leuk dat dit nog steeds bestaat.
Ai Ligaa klinkt niet leuk en zeker niet fijn..

Heb zelf geen migraine (gelukkig), heb wel een half jaar dag en nacht hoofdpijn gehad, voelde niet goed zeg maar.

Sterkte..
Hier is dat altijd vrijdag op zaterdagnacht voor pinksteren, en dan met een hoop kabaal het hele dorp wakker maken.

Heb ze met blikken achter de fietsen langs zien fietsen .

Was toch wakker..

Het is hier ook al bijna voor de 55ste keer dat het gehouden wordt, vindt het dr wel bij horen.

Maar ben vooral toeschouwer...

Om 3 uur 's nachts voetballen, nee laat dat die anderen maar doen.
quote:steph schreef op 22 mei 2010 @ 18:20:

Leuke dag Anita. De ukste wel uit de zon houden en de grootste goed ingesmeerd neem ik aan?

Echt wel en wij hebben een strandhuisje.

Dus kleine man gesmeerd met factor 40 en wel daarin.

Meidje en ik ook met factor 40 het strandonveilig gemaakt.

Manlief kan wel af met factor 10 vind hij.
Kon het niet laten.

Net twee adressen aangevraagt.

Een kaartje naar Duitsland en eentje naar Estland.

Geen bijzondere profielen, die van Estland doet geloof ik meer mee voor de postzegels maar ala.

Hij wilde eventueel ook wel een kaart met iets uit je regio.

Nou die had ik nog wel.

Mag nog een derde adres aanvragen, maar mijn binnen Europa zegels zijn op, dus even wachten tot ik mijn voorraadje weer heb aangevuld
Ik logeerde ooit eens tijdens Luilak bij een vriendin in Santpoort, daar bleken 's ochtends de ruiten in de hele straat dicht gesmeerd te zijn met boter! Heb toen maar geholpen met ramen lappen

Leuk zo'n strandhuisje, Anita! Toen ik heel klein was gingen wij met het gezin vaak naar een huisje op het IJmuiderstrand. Ik heb daar nog heel sterke herinneringen van. Voor mijn gevoel scheen altijd de zon, aten we elke dag vers gevangen garnaaltjes en duurden de dagen eindeloos.

Hier kijken de mannen voetbal, ik ga eens een krant in de tuin lezen, want hier schijnt nog steeds de zon!
Anita, hebben jullie een huisje waar je ook in kan overnachten of zo'n huisje voor overdag.

Wij hebben ook elke zomer een strandtentje (overdag). Heerlijk kan niet wachten dat we daar weer lekker kunnen zitten.

Ontopic: Geen kaartjes en ook geen hurray's.
@ligaa kazoo janna c-estelle neferisis stefanie eveline chrisy 1

steph lampje

Allemaal harstikke bedankt voor de gave verjaardagskaarten

Ik heb nog nooit zoveel kaarten gehad voor mijn verjaardag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven