Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:c_estelle schreef op 27 mei 2010 @ 21:07:

Chayuz, ik heb Laurent de groeten gedaan van je! haha jij bent heus wel geweldig!
Toadette en Amapola, welkom hier. Wat zijn je kaarten lang onderweg Amapola. Een tweede account maak je door bv een 1achter je nickname te zetten. (net als die Laurent).

C.estelle (leestekens doen het ff niet allemaal) jammer meid, succes met het virus.

Chayuz, jij bent slecht mens en StefanieV ook. Gne gne.

4adressen aangevraagd en ze gaan naar Thailand, Taiwan, Nederland en Lithouwen.
Mijn 2de en 3de account staan bij mij ook op een ander emailadres (gewoon door laten zenden naar mn hoofd-emailadres ).
Nog steeds geen kaarten nieuws hier....grrrr......

Net wel kaartjes naar Duitsland, USA en China op de bus gedaan. En een kaartje voor mijn ouders, die komen morgen terug van vakantie en wilde gewoon even een lief kaartje sturen, met daarop dat ik van ze hou enzo, en dat ik blij ben dat ze me altijd steunen no matter what.
Dank jullie wel voor de tips...

Mijn kaartjes gaan van Spanje naar China, Rusland en Australie. ID staat erop, email is correct... Ik neem aan dat het hier allemaal gewoon wat langer duurt als in NL... Hebben jullie ff geluk
Mijn kaartje naar de UK was al naar 4 dagen aangekomen, kreeg net een Hurray.

Een hele leuke zelfs: die vrouw zei dat mijn kaartje het mooiste kaartje was wat ze tot nu toe had ontvangen dat vind ik dan weer erg leuk om te horen!!

Dus ik kan weer een nieuw adres aanvragen, maar dat doe ik pas na het weekend.

Ik heb overigens 14 verstuurde kaarten en 10 ontvangen kaarten tot nu toe...
Kaatje je bent goed op dreef! goed bezig :D

Ligaa, verdorie, ik zei toch dat je aan jezelf moet denken! vanaf nu doe je het weer rustig aan *probeert heel streng te kijken*
Welkom hier voor de nieuwe mensen!

Had gisteren 1 kaartje, uit Amerika, met Mickey Mouse erop. Verder geen nieuws, alles is lang onderweg.

C_Estelle, beterschap!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Kaatje, heb je nou al kaarten op je nieuwe adres gehad?
nee

ik vind het zo sneu voor mezelf nou ja....ik baal er wel een beetje van, duurt allemaal wel erg lang he...
Check anders nog een keer of het adres echt wel klopt, in je profiel.... Hoe lang is het al nu?
Jokejacket, die Nederlands geschreven kaart klopte grammatical niet helemaal, maar ik begreep het wel. Vond het wel grappig... Heb gister een kaart naar Frankrijk gestuurd en heb ook een woeste poging gedaan om een stuk Frans te schrijven

Stef, Wow.. Australië, dat is ver!

Nefersis, Heb geprobeerd die mooie kaart hier te krijgen, maar hij is te klein. Ga het later thuis nog wel even proberen.

C-estelle & Chayus, zit er een leuk verhaal achter Laurent en het virus?

Fieka, wat aardig dat je op zoek gaat naar een Egel kaart voor die dame uit Belarus.

Tot nu toe stuur ik alleen maar mijn “groetjes uit Holland” kaart. Moet nog even een collectie aanleggen!

Ik heb een kaart op weg naar de USA die al 28 dagen onderweg is. Lang, niet?

Vanmorgen een kaartje gepost naar Frankrijk en Duitsland.

Gistermiddag een Hurray ontvangen vanuit Mallorca en Taiwan, leuk
Stay with me, let\'s just breathe.
Hier net even een adresje aangevraagt want ik moet zo toch naar de post om een verjaardagskaart te posten en een prijsvraagje.

Kan deze net zo goed mee dan wachten tot het weekend vond ik.

Kaartje mag naar een familie in Duitsland die van voetbal houden.

Jammer dat ik nu gisteren toch gekozen heb voor die andere envelop met kaarten bij de mevrouw aan de deur, ze had namelijk ook WK kaarten.

Maar ze wilden ook wel een cityview en die heb ik uiteraard wel!
quote:Janna80 schreef op 28 mei 2010 @ 09:26:

Check anders nog een keer of het adres echt wel klopt, in je profiel.... Hoe lang is het al nu?

Ik woon er nu 3 weken, ik heb in die 3 weken maar 1 kaartje gehad, op mijn oude adres.

Ik heb mijn profiel al tientallen keren gechecked maar mijn adres staat er toch echt goed in....
quote:Toadette schreef op 28 mei 2010 @ 09:29:

C-estelle & Chayus, zit er een leuk verhaal achter Laurent en het virus?

Nou Laurens is een man uit Australie met 7 accounts, hij schrijft niks persoonlijks op je kaart maar een stukje getypte tekst over dat hij het oooh zo moeilijk heeft omdat hij wel zon 100 kaarten in een week verstuurd en hij geen tijd heeft om alles te schrijven. Ook zijn Hurrays zijn voorgeprogrammeerd en hij maakt dan ook alleen maar reclame voor zijn site (of bedrijf wat is het?)

Laatst heb ik dus een kaart gekregen van hem en toen heb ik hem heel subtiel in mijn Hurray geschreven waarom hij eigenlijk aan postcrossen doet als hij niet eens iets persoonlijks erin verwerkt (oid) toen kreeg ik terug:

Glad you got my card so fast and hope that you like it!

If you wish to discover more about Australia, you can swap (or buy) some of my postcards (UNESCO, Maps, Islands, airports, stadiums, lighthouses, animals, cruise ship, warships, train and lots more) ! see them here...

http://postcard.pics-sydney.com.au

Here is my direct Email (easier than going via postcrossing):

postcard@pics-sydney.com.au

I’m also possibly looking for digital photos of some of NETHERLANDS lighthouses and/or UNESCO World Heritage site to make into postcards… Can you help with this project? Email me at store@pics-sydney.com.au if you would like more info (and I will let you know what we will pay you for such photos and other condition)!

Also please do check this cool Yahoo group for postcard collector, feel free to join the group if you think you can expend you postal collection wit this group … http://groups.yahoo.com/group/postal-postcard/

Laurent from down-under

TO ANSWER YOUR MESSAGE PERSONALLY: YES I DO SEND AND RECEIVE a lot of postcard each week and like the pretty picture on them, I always read the peoples intro on the Postcrossing website and try to get the most appropriate card for the receiver, but like to keep my private life PRIVATE, so do not write personal info on the card I send... Hope you forgive me ! and liked my card !"

Het stomme is dat ik een kaart had gekregen van een stukje natuur in Australie, heel mooi hoor, maar nergens in mijn profiel staat dat ik dat mooi vind :P dus hij lult zichzelf mooi vast haha.

En zo'n beetje iedereen hier op het forum heeft ondertussen wel een kaart van die Laurens gehad en hem een kaart verstuurd!
Ik nog niet.. whahaha ik ben nog virus loos... O en geld loos.. Heb zojuist mijn bestelling voor het nieuwe theaterseizoen gedaan.. waaaaa au au au dat deed pijn hahaha. Ik ga even de stad in! Tot later!
Zo... ik ben ook weer boven water en heb zojuist iets van 30 pagina's moeten lezen. Teveel info om op te reageren, maar welkom aan alle nieuwkomers hier op het topic.

Sinds de laatste keer dat ik hier geschreven heb (18 mei) heb ik 4 Hurray's ontvangen en 7 kaarten in de brievenbus, waarvan de laatste afgelopen zaterdag...

Ik hoop dus dat de postbode vandaag weer eens wat aflevert bij mij.

Deze week nog 5 kaartjes verstuurd naar Duitsland, Japan, Ukraine, NL en USA.

Volgens mij ben ik ook nog steeds virus vrij....

En Tine hoe doe je dat, geld-loos zijn en toch nog even naar de stad?!?
En zojuist bracht de postbode wederom geen postcrossing-kaartjes voor mij... ik krijg ontwenningsverschijnselen en vraag me af waarom dit mij moet overkomen na 4 jaar trouw postcrossen.... ;=)
steph, wij zijn helemaal niet slecht hoor

amapola, ik heb het wss gemist maar van waar ben je dan ergens als je zegt dat het bij jou gewoon langer duurt? Ik duim dat ze snel toekomen hoor!

Toa haha ik denk dat dit ongeveer de verste zijn :D Heb er nu nog een onderweg, al 38 dagen maar denk niet dat die nog gaat toekomen, persoon is al 27 dagen niet meer online geweest..
Chayuz, is een bedrijf in kaarten. De meeste kaarten komen van foto's af (wel echte kaarten). Ja, ik stuur ook foto's per e-mail naar hem (wij zijn op heel veel Unesco-sites geweest, per ongeluk). Als ze zijn goed gekeurd dan volgt er een e-mail waarin ik afstand doe van de rechten van zo'n foto. Geef ik niets om want van elke foto die ik verstuur krijg ik er weer 10 die ikzelf uitkies.

Arme dames die geen kaart-(en) krijgen. .

Één kaart vandaag, vind ik ook prima, uit de Ukraine. Weinig erop geschreven en het is niet te lezen. Verder een leuke hurray uit Nederland waarin oa staat dat haar dochter de postzegel van het WK heel leuk vond.
Chayuz, Aha, ik snap het Laurens verhaal. Ik zal eens zien of ik zijn adres ook eens krijg Goed van je dat je dat in je Hurray hebt gezet aan hem.

Tine, ik heb ook weer de theater-bestelling gedaan. Pfff bijna ¤ 500,00!! Maar goed, dan hebben we wel weer het hele jaar leuke uitjes!

Stef, hoe werkt het dan als een kaart zolang onderweg is. Of niet geregistreed wordt? En wat zijn Unesco-sites? Dat heb ik hier ook wel vaker gelezen!
Wow... heftig ! Ik moest zonet wel 12 pagina's terug lezen !

*vierkante oogjes*

Mijn laptop is gecrasht en ben nu bij mijn ouders beland (heerlijke laptop die ik zondag mee mag nemen en tijdelijk mag/moet lenen).

Welkom nieuwelingen trouwens! Onze viva-forum-club wordt steeds groter, leuk!
Joepie, er lagen 2 kaartjes op de deurmat

1 uit Tsjechië en 1 uit Slovakia!
Een vraag: is het leuk om voor de viva-hyvesruil e.d. een algemene groepshyve aan te maken voor alleen viva-postcrossende dames?

Hier nog geen kaartjes of hurray gehad voor vandaag.

En eigenlijk ben ik vanmiddag druk aan het opruimen maar zit nu alweer een uurtje achter de pc .

Edit: inmiddels 3 kaartjes in de brievenbus; die met geen mogelijkheid open wilde door een pakketje die op het slotje zat... .
Tine, dat is toch niet leuk, naar de stad met niks meer in de portemonnee, hahaha

Hier ook post gehad van het theatergebeuren dat we vanaf 5 juni als vaste klant al kunnen bestellen, niet vaste klanten vanaf 28 juni.

Zit al de dagen af te tellen tot 5 juni.

En waar kwamen de kaarten vandaag Noa-Lynn?

Is jou kaart al aangekomen in Brazilie??

Chrisy, moet niet mogen dat je geen post krijgt.

Hier ook geen pc-post, maar was wel bij met de belastingbrief.

Voorlopige teruggaaf.

Post voor de dame was er ook.

En net nog een hurray van mijn kaartje uit Nederland mogen ontvangen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven