Postcrossing 5
woensdag 2 juni 2010 om 20:58
quote:StefanieV schreef op 02 juni 2010 @ 20:46:
[...]
Oooh nu pas gelezen. Dit mag gewijzigd worden in natuurkaarten
Maar maakt niet zoveel uit momenteel hoor, hoef je niet na te sturen, kan je het noteren voor de volgende keer of moet ik het aan iemand anders laten weten?komt in orde. Ik regel het
[...]
woensdag 2 juni 2010 om 21:47
Hoi hoi
Evelinemos en StefanieV Ontzettend bedankt voor de leuke kaartjes!!!
Vandaag een hurray uit DE.
Dit zijn mijn stats voor deze maand.
Days your mailbox was happy: 12
Others:
Country ranking by sent: 186th
Country ranking by distance: 234th
Wat een leuke hurray Chayuz, zo zou je ze altijd willen hebben toch?
Wat spannend lampje... en en hebben je meiden de envelop al geopend???
Neferisis gefeliciteerd met je man!
uhmm....
weet het al niet meer.... hahahah net als chayuz ben geen 20 meer
en ook geen 21
:P
Evelinemos en StefanieV Ontzettend bedankt voor de leuke kaartjes!!!
Vandaag een hurray uit DE.
Dit zijn mijn stats voor deze maand.
Days your mailbox was happy: 12
Others:
Country ranking by sent: 186th
Country ranking by distance: 234th
Wat een leuke hurray Chayuz, zo zou je ze altijd willen hebben toch?
Wat spannend lampje... en en hebben je meiden de envelop al geopend???
Neferisis gefeliciteerd met je man!
uhmm....
weet het al niet meer.... hahahah net als chayuz ben geen 20 meer
woensdag 2 juni 2010 om 21:50
quote:StefanieV schreef op 02 juni 2010 @ 20:46:
Maar maakt niet zoveel uit momenteel hoor, hoef je niet na te sturen, kan je het noteren voor de volgende keer of moet ik het aan iemand anders laten weten?Naakte mannen?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 2 juni 2010 om 21:51
quote:Ligaa schreef op 02 juni 2010 @ 21:05:
Dat is jammer
Maar nog altijd goedkoper dan de tinstarcompanyDe verzendkosten bij dat tinystarcompany kloppen niet he. Als je alleen kaarten koopt gaan ze drastisch omlaag, daar krijg je dan een mailtje over. Bij mij was het 1,70 voor iets van 15 kaarten.
Dat is jammer
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 2 juni 2010 om 21:52
quote:Janna80 schreef op 02 juni 2010 @ 21:51:
[...]
De verzendkosten bij dat tinystarcompany kloppen niet he. Als je alleen kaarten koopt gaan ze drastisch omlaag, daar krijg je dan een mailtje over. Bij mij was het 1,70 voor iets van 15 kaarten.
Ja, maar ik bedoel voor die kaarten betaal je bij TSC 1 euro per stuk + 1.70 verzendkosten.
Bij die uitgever heb je voor 8 euro 10 kaarten incl. verzendkosten. Scheelt toch iets
[...]
De verzendkosten bij dat tinystarcompany kloppen niet he. Als je alleen kaarten koopt gaan ze drastisch omlaag, daar krijg je dan een mailtje over. Bij mij was het 1,70 voor iets van 15 kaarten.
Ja, maar ik bedoel voor die kaarten betaal je bij TSC 1 euro per stuk + 1.70 verzendkosten.
Bij die uitgever heb je voor 8 euro 10 kaarten incl. verzendkosten. Scheelt toch iets
woensdag 2 juni 2010 om 22:32
Hi meiden
Even een ego post.. Heb het heel druk... Morgen en vrijdag allebei hele dagen werken en savonds oppassen! Ik probeer de hyvesruil kaart nog voor het weekend te posten maar of het gaat lukken weet ik nog niet.. Ik laat het weten...
Vandaag een kaartje in de bus, een kaartje van Terschelling, leuk, met een leuke tekst achterop! Ook nog snel wat kaarten verstuurd vandaag!
Oe tis echt wel een hele ego post geworden.. Maar ik heb mn neus even laten zien haha!
Meiden ik spreek jullie snel weer!!!!
Even een ego post.. Heb het heel druk... Morgen en vrijdag allebei hele dagen werken en savonds oppassen! Ik probeer de hyvesruil kaart nog voor het weekend te posten maar of het gaat lukken weet ik nog niet.. Ik laat het weten...
Vandaag een kaartje in de bus, een kaartje van Terschelling, leuk, met een leuke tekst achterop! Ook nog snel wat kaarten verstuurd vandaag!
Oe tis echt wel een hele ego post geworden.. Maar ik heb mn neus even laten zien haha!
Meiden ik spreek jullie snel weer!!!!
woensdag 2 juni 2010 om 23:01
Nou, het is PC-avond hier.
Twee (onverwachte) Hurray's. Eerste was uit Duitsland met een leuk bedankje. Tweede Hurray was uit Polen en die was leeg!!! Dat is de eerste keer dat ik een lege Hurray kreeg. En ik had er nog wel m'n best op gedaan... Foutje hoop ik dan maar.
Misschien komt er nog een excuusje ofzo achteraan.
Nieuwe kaarten mogen naar opnieuw Duitsland en een keertje Nederland. Een studente uit Utrecht.
En dan heb ik ook de kaart voor de Hyves-ruil nog geschreven. Kortom, alles afgehandeld wat er maar af te handelen is.
En nog wat, ik had ook nog een verkeerd bezorgde kaart van Peter Rabbit in de bus. Erg lief kaartje met een leuke tekst erop van de afzendster.
En de meiden zijn helemaal te wijs met hun Disney-prinsessenkaarten. Toch erg leuk dat iemand dat extra voor je doet.
Lampje
Twee (onverwachte) Hurray's. Eerste was uit Duitsland met een leuk bedankje. Tweede Hurray was uit Polen en die was leeg!!! Dat is de eerste keer dat ik een lege Hurray kreeg. En ik had er nog wel m'n best op gedaan... Foutje hoop ik dan maar.
Misschien komt er nog een excuusje ofzo achteraan.
Nieuwe kaarten mogen naar opnieuw Duitsland en een keertje Nederland. Een studente uit Utrecht.
En dan heb ik ook de kaart voor de Hyves-ruil nog geschreven. Kortom, alles afgehandeld wat er maar af te handelen is.
En nog wat, ik had ook nog een verkeerd bezorgde kaart van Peter Rabbit in de bus. Erg lief kaartje met een leuke tekst erop van de afzendster.
En de meiden zijn helemaal te wijs met hun Disney-prinsessenkaarten. Toch erg leuk dat iemand dat extra voor je doet.
Lampje
woensdag 2 juni 2010 om 23:19
Neferisis, schoonma kan het bijna niet meer aan. Zeg maar ze zit er nu doorheen, twee keer per dag op en neer. We zeiden al ga dan een keertje niet, maar dan word schoonpa akelig en zeurderig. Dat laatste is heel normaal, hij heeft het uitgevonden zeg maar.
Ook goed nieuws van schoonpa, alle leidingen die dicht moeten zijn dicht en alle leidingen die open moeten zijn zijn open. Nu water, soep, beetje pap drinken plus sondevoeding. Gaat de goede kant op.
Hyveskaartje morgen, plus twee adressen aanvragen.
Ook goed nieuws van schoonpa, alle leidingen die dicht moeten zijn dicht en alle leidingen die open moeten zijn zijn open. Nu water, soep, beetje pap drinken plus sondevoeding. Gaat de goede kant op.
Hyveskaartje morgen, plus twee adressen aanvragen.
donderdag 3 juni 2010 om 09:13
Goedemorgen,
@ Kaatje succes vanmiddag, ik zal voor je duimen.
@ Steph, sterkte met schoonpa.
@ Liga, bedankt voor het regelen.
Wat een heerlijk weertje. Ik ben vandaag vrij, maar moet wel thuis blijven. Vanmorgen komen mijn pa en broer een stopcontact maken (daar hoef ik dan niet thuis voor te blijven, ze hebben een sleutel) en vanmiddag komen dan eindelijk mijn rolluiken. Wat zal ik lekker koel en donker slapen vannacht. Kan niet wachten tot ik weer naar mijn bedje mag.
Geen PC nieuws hier. Hyveskaartje ga ik straks shoppen, als de mannen bezig zijn met het stopcontact. Hoop dat mijn broer de kleine meeneemt ga ik met haar op pad.
Prettige dag allemaal.
@ Kaatje succes vanmiddag, ik zal voor je duimen.
@ Steph, sterkte met schoonpa.
@ Liga, bedankt voor het regelen.
Wat een heerlijk weertje. Ik ben vandaag vrij, maar moet wel thuis blijven. Vanmorgen komen mijn pa en broer een stopcontact maken (daar hoef ik dan niet thuis voor te blijven, ze hebben een sleutel) en vanmiddag komen dan eindelijk mijn rolluiken. Wat zal ik lekker koel en donker slapen vannacht. Kan niet wachten tot ik weer naar mijn bedje mag.
Geen PC nieuws hier. Hyveskaartje ga ik straks shoppen, als de mannen bezig zijn met het stopcontact. Hoop dat mijn broer de kleine meeneemt ga ik met haar op pad.
Prettige dag allemaal.
donderdag 3 juni 2010 om 09:36
Allemaal genieten van deze stralende dag, misschien kan je op dit moment nog niet naar buiten, maar ook vanavond blijft het heerlijk weer Snjo, schijnt bij jou de zon ook?
@Kaatje > toi, toi, toi vanmiddag!
@Beachlover > maak er een leuke dag van!
Een hurray uit Japan gekregen, ik had haar een kaart met fruit erop gestuurd en gevraagd wat haar favofruit is: persimmon... Nou, dat moest ik toch echt even opzoeken. Schijnt dus een dadelvijg te zijn, eens kijken of ze dat hier ook op de markt verkopen, wil het wel eens proeven.
Nieuwe kaart gaat naar Hoorn, naar een adres waar ik al een keer een kaart naar gestuurd heb, maar een ander account, is o.a. ook het adres waar de kaarten voor 'Ouwe' naar toegaan. Hebben allemaal een "waterprofiel".
@Kaatje > toi, toi, toi vanmiddag!
@Beachlover > maak er een leuke dag van!
Een hurray uit Japan gekregen, ik had haar een kaart met fruit erop gestuurd en gevraagd wat haar favofruit is: persimmon... Nou, dat moest ik toch echt even opzoeken. Schijnt dus een dadelvijg te zijn, eens kijken of ze dat hier ook op de markt verkopen, wil het wel eens proeven.
Nieuwe kaart gaat naar Hoorn, naar een adres waar ik al een keer een kaart naar gestuurd heb, maar een ander account, is o.a. ook het adres waar de kaarten voor 'Ouwe' naar toegaan. Hebben allemaal een "waterprofiel".
donderdag 3 juni 2010 om 09:41
quote:Janna80 schreef op 02 juni 2010 @ 21:50:
[...]
Naakte mannen?
Haha had ik over gelezen gisteren, stuur maar wat je wilt, ik ben blij met iedere kaart
Kaatje succes!!
Hyveskaartje is op de bus! Alsook nog 4 officials, naar NL (niemand van hier), Estland, Spanje en USA
Gisteren 4 kaartjes ontvangen, van USA, Rusland, Taiwan (of was het nu Thailand :p ) en Finland
[...]
Naakte mannen?
Haha had ik over gelezen gisteren, stuur maar wat je wilt, ik ben blij met iedere kaart
Kaatje succes!!
Hyveskaartje is op de bus! Alsook nog 4 officials, naar NL (niemand van hier), Estland, Spanje en USA
Gisteren 4 kaartjes ontvangen, van USA, Rusland, Taiwan (of was het nu Thailand :p ) en Finland
donderdag 3 juni 2010 om 09:47
Kaatje: Leuk dat er toch ook nog een kaartje op je oude adres is binnengekomen, is toch weer een kaartje meer En heel veel succes vanmiddag met je sollicitatiegesprek!
Beachlover: Rolluiken, dat kun je wel gebruiken in de zomer! Fijn dat ze vandaag geplaatst worden! Veel shopplezier vanmiddag.
Neferisis: Dadelvijgen... nooit gehad inderdaad... ook nooit gezien...
Ik moet nu snel weer typen, typen en typen aan mn afstudeervoorstel... pfffff... tis weer helemaal veranderd... maar wel in positieve zin een verbetering aan de opdracht!
Beachlover: Rolluiken, dat kun je wel gebruiken in de zomer! Fijn dat ze vandaag geplaatst worden! Veel shopplezier vanmiddag.
Neferisis: Dadelvijgen... nooit gehad inderdaad... ook nooit gezien...
Ik moet nu snel weer typen, typen en typen aan mn afstudeervoorstel... pfffff... tis weer helemaal veranderd... maar wel in positieve zin een verbetering aan de opdracht!
donderdag 3 juni 2010 om 10:21
donderdag 3 juni 2010 om 10:39
@Neferisis: Heb jij een dochter die studeert in Utrecht ? Ik heb namelijk gisteren een kaart gestuurd naar een studente uit Utrecht die Keltische harpen wilde ontvangen. Vond het wel heel toevallig.
@Jokejacket: Fijn als wijzigingen/kritieken je werk beter maken. Dat motiveert ook wel om er nog harder tegenaan te gaan. Wel jammer van het mooie weer nu.
@Kaatje: Kaartje uit Australie op je oude adres. Nou, dan heb je in elk geval wel het gevoel dat er niks kwijtraakt maar dat de kaarten bij je terecht blijven komen.
Heel veel succes vanmiddag met de sollicitatie.
@Ligaa: Bedankt voor het regelen van de Hyves-ruil. Grote moeite maar ook groot plezier.
@Beachlover: En? Kwam de kleine mee? Altijd leuk om met een kleintje op pad te gaan. Laat je ook weer anders naar de dingen kijken.
Nog geen PC-nieuws hier. Wel een kleine meid van 6 die vannacht veel warmer was dan de bedoeling. Ze hoest ook wat en heeft nu nog verhoging. Vanavond laatste avond avondvierdaagse, dus met een beetje rust en evt. een paracetamol rond 17.30 erin moeten we een heel eind komen. Zou toch sneu zijn als ze niet de feestelijke laatste etappe kan lopen.
Lampje
@Jokejacket: Fijn als wijzigingen/kritieken je werk beter maken. Dat motiveert ook wel om er nog harder tegenaan te gaan. Wel jammer van het mooie weer nu.
@Kaatje: Kaartje uit Australie op je oude adres. Nou, dan heb je in elk geval wel het gevoel dat er niks kwijtraakt maar dat de kaarten bij je terecht blijven komen.
Heel veel succes vanmiddag met de sollicitatie.
@Ligaa: Bedankt voor het regelen van de Hyves-ruil. Grote moeite maar ook groot plezier.
@Beachlover: En? Kwam de kleine mee? Altijd leuk om met een kleintje op pad te gaan. Laat je ook weer anders naar de dingen kijken.
Nog geen PC-nieuws hier. Wel een kleine meid van 6 die vannacht veel warmer was dan de bedoeling. Ze hoest ook wat en heeft nu nog verhoging. Vanavond laatste avond avondvierdaagse, dus met een beetje rust en evt. een paracetamol rond 17.30 erin moeten we een heel eind komen. Zou toch sneu zijn als ze niet de feestelijke laatste etappe kan lopen.
Lampje
donderdag 3 juni 2010 om 12:15
Oeehh ik heb een nieuwe bestemming erbij!! Vanochtend 2 adressen opgevraagd, UK en... Jersey!!! Leuk hoor.
Gister kreeg ik een kaartje uit Belarus. Geen leuke. Voel me echt een beetje ondankbaar en verwend haha. Maar het is gewoon echt niet mijn smaak.
Kaatje succes met de sollicitatie!
Ik heb net een rondje stad gemaakt om een kaartje te kopen voor de hyvesruil. Ner-gens... Ik weet zeker dat ik laatst de kaart die ik wil ergens zag... zal je altijd zien. Sjips... nog maar even wat anders bedenken. Vind het wel heel leuk om te versturen, Heeft Ligaa goed geregeld!
Gister kreeg ik een kaartje uit Belarus. Geen leuke. Voel me echt een beetje ondankbaar en verwend haha. Maar het is gewoon echt niet mijn smaak.
Kaatje succes met de sollicitatie!
Ik heb net een rondje stad gemaakt om een kaartje te kopen voor de hyvesruil. Ner-gens... Ik weet zeker dat ik laatst de kaart die ik wil ergens zag... zal je altijd zien. Sjips... nog maar even wat anders bedenken. Vind het wel heel leuk om te versturen, Heeft Ligaa goed geregeld!