postkantoor gesloten *&^%&*%*

18-12-2010 16:17 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok het sneeuwt, en ok er rijdt wat minder openbaar vervoer, fietsen is erg lastig en autorijden gaat alleen als je dat echt voorzichtig doet. Maar toch, er is geen sprake van een orkaan, sneeuwstorm, hevige overstromingen, dreigende vulkaanuitbarsting, 10 cm dik ijs op de wegen etc. Het is wellicht lastig maar zeker niet onmogelijk om ergens te komen toch?

Dus ik vanochtend met mijn pakket door de sneeuw geploeterd naar het grote postkantoor hier in de buurt. Is het dicht!

Normaal wel open op zaterdag tot 13.30, ik was er om 12.00 en dacht nog even dat ik me misschien vergist had, maar nee hoor. Er stond een bord achter de glazen schuifdeuren: Wegens de extreme weersomstandigheden zijn wij vandaag gesloten. Excuses voor de overlast.

Echt mijn broek zakt af, ieder ander komt toch ook gewoon op zijn werk? Iedere andere winkel in het winkelcentrum was wel gewoon open. Mensen konden het postkantoor ook gewoon bereiken, alleen het personeel had er blijkbaar geen zin in. ik ben dus maar weer kwaad terug geploeterd met mijn doos, door de sneeuw.

Nog meer mensen onverwacht voor een dichte deur gestaan vandaag? En ligt het nou aan mij, of is het terecht dat ik het volstrekt belachelijk vind dat het postkantoor dicht was?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het wel open was, maar maar kort, heel vroeg in de ochtend ofzo.

Of gisteren dichtgegaan tijdens de dag en daarom hing het er nog.

Ik ben bang om iets te zeggen over stadsdelen, maar wil het toch ook weer wel doen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven