Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
goeienaaf lady,s zit hier aan een heerlijke koele chardonnay.....

Proost

Ben benieuwd of ik morgenochtend ook nog lach na een fles..

want op zal die
quote:minny schreef op 22 april 2009 @ 21:35:

Eens proberen?! Zijn we Dude soms vergeten?

Misschien moet ik eens een keer niet een Enge Losert proberen! Doe maar niet,neem eens een braverik,heb ik ook gedaan na alle losers,bevalt best hoor
Oei, Mormel heeft een missie, die fles zal leeg!

Heb ik ook geprobeerd Mormel, maar ik ben zelf niet zo heel erg braaf en bovendien heb ik een overschot aan temperament, dus dat werd niks
quote:minny schreef op 22 april 2009 @ 21:41:

Oei, Mormel heeft een missie, die fles zal leeg!

Heb ik ook geprobeerd Mormel, maar ik ben zelf niet zo heel erg braaf en bovendien heb ik een overschot aan temperament, dus dat werd niks

Hier hetzelfde haha maar we vullen elkaar wat dat betreft mooi aan(lees; Hij moest er maar aan wennen)

En stiekum vind ie het wel leuk dat ik niet zo braaf ben
quote:mormeltje schreef op 22 april 2009 @ 21:36:

[...]

Doe maar niet,neem eens een braverik,heb ik ook gedaan na alle losers,bevalt best hoor Mis je alle drama nu niet of is dat de reden dat je nu een fles wijn leeg zit te slempen...
Ja dat vinden ze stiekem allemaal leuk, vooral in het begin, maar naar mijn ervaring willen ze ineens dat je wel braaf gaat doen als ze eenmaal iets met je hebben. Zelf de Enge Loserts....wat zeg ik...vooral de Enge Loserts!
quote:superstar_2 schreef op 22 april 2009 @ 21:53:

[...]

Mis je alle drama nu niet of is dat de reden dat je nu een fles wijn leeg zit te slempen...

Kan genoeg drama in mn uppie maken hoor,heb ik geen loser voor nodig,hooguit een fles wijn en mezelf

Ff serieus,mis die drama echt niet,moet er niet meer aan denken pfffffffff,doe mij maar lekker rustig leventje en dan gebeurt er nog genoeg hoor,mijn leven is soms als een soap,echt!
quote:minny schreef op 22 april 2009 @ 21:56:

Ja dat vinden ze stiekem allemaal leuk, vooral in het begin, maar naar mijn ervaring willen ze ineens dat je wel braaf gaat doen als ze eenmaal iets met je hebben. Zelf de Enge Loserts....wat zeg ik...vooral de Enge Loserts!Idd en dat is behoorlijk eeeeh eng...
quote:minny schreef op 22 april 2009 @ 21:56:

Ja dat vinden ze stiekem allemaal leuk, vooral in het begin, maar naar mijn ervaring willen ze ineens dat je wel braaf gaat doen als ze eenmaal iets met je hebben. Zelf de Enge Loserts....wat zeg ik...vooral de Enge Loserts!

Tja wij hebben ook de nodige ruzietjes gehad maar gelukkig is mormelman verstandig en zeurt ie niet teveel

Maar iik verander niet voor niemand,ok beetje water bij de wijn dan haha,maar ben wild en blijf een wildebras
Ze worden vooral eng als je het verrekt om te veranderen....

Met water bij de wijn bedoel je een flesje wijn leegzuipen en dan een glaasje water naast je bed?
quote:minny schreef op 22 april 2009 @ 22:06:

Ze worden vooral eng als je het verrekt om te veranderen....

Met water bij de wijn bedoel je een flesje wijn leegzuipen en dan een glaasje water naast je bed?

Ja dat water is voor de nadorst,wat denk jij dan??

en Min,jij lijkt me potig genoeg om in het begin al goed en DUIDELIJK te vermelden wat voor vlees ze in de kuip hebben,scheelt een slok op een borrel(om maar ff ontopic te blijven)

Mwah ik heb nu best een rustig leventje vergeleken bij een aantal jaren geleden en eigenlijk bevalt het me prima zo zonder kerel.

Het klinkt ongelooflijk misschien maar met mijn eerste vriendje die ik van mijn 16e tot mijn 20e had daar heb ik de meest relaxte tijd mee gehad en dat was nog wel een kamperT..
Ja, maar dan denken ze dat ik een masker op heb en alleen maar stoer doe omdat ik eigenlijk heel erg lief en kwetsbaar en zwak en zow ben...
Ik heb altijd meer plezier gehad als vrijgezel eigenlijk, dus waarom ik er toch weer aan begonnen ben de laatste keer....
quote:minny schreef op 22 april 2009 @ 22:18:

Ja, maar dan denken ze dat ik een masker op heb en alleen maar stoer doe omdat ik eigenlijk heel erg lief en kwetsbaar en zwak en zow ben... Vooral dat kwetsbaar en zwak past het best in hun straatje
quote:minny schreef op 22 april 2009 @ 22:18:

Ja, maar dan denken ze dat ik een masker op heb en alleen maar stoer doe omdat ik eigenlijk heel erg lief en kwetsbaar en zwak en zow ben... Nou,daar komen ze nog wel achter dan,houdt het spannend toch?
Een beetje te spannend voor de meesten ben ik bang

En dan zeggen ze dat vrouwen altijd mannen willen veranderen...
Fred doet moeilijk, ik heb maar een topic over m geopend op relaties
Nou voor mij geen mannen meer ik krijg het al benauwd bij het idee alleen al..
Daar Proost ik op Suup!
Ik ga ff met mijn kussen proosten.

Trusten!
Slaap lekker ik duik ook mijn nest in...
Goedemorgen!

Ik ben zoooo verkouden nu, niet normaal. Hoop dat het weer een beetje beter wordt, anders beschouw ik de dag als verloren.
Enne PROOST dan maar hè.

Oh lekker! Daar heeft mijn arme verkouden lijf zeer zekers behoefte aan!

Zit in dubio, ga ik vanavond Grieks eten, of toch Italiaans?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven