Proost!
vrijdag 24 april 2009 om 07:30
vrijdag 24 april 2009 om 08:29
Gmorgen!
De weersvoorspelling had ik nog niet gehoord, dus ik ga helemaal op jullie vertrouwen en in bikini naar buiten. Of zal ik toch voor de zekerheid maar een sjaaltje meenemen, voor als het een beetje frisjes wordt?
Jouw dochter boft maar dat je dr gaat redden Suup. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen, onder protest en met strenge blik
De weersvoorspelling had ik nog niet gehoord, dus ik ga helemaal op jullie vertrouwen en in bikini naar buiten. Of zal ik toch voor de zekerheid maar een sjaaltje meenemen, voor als het een beetje frisjes wordt?
Jouw dochter boft maar dat je dr gaat redden Suup. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen, onder protest en met strenge blik
vrijdag 24 april 2009 om 14:24
Ik had bijna stresmevrouw een schop onder haar hol verkocht, maar bedacht me net op tijd dat daar wel een of andere bedrijfsregel tegen zou zijn.... En dan zul je net zien dat dat grond is voor ontslag of zo! Ik mag ook nooit wat...grmbl...mopperdemopper...mok...
Maar het goede nieuws is, het is vrijdag, en over een uur zit Minny op een terras te proosten!
Maar het goede nieuws is, het is vrijdag, en over een uur zit Minny op een terras te proosten!
vrijdag 24 april 2009 om 21:01
vrijdag 24 april 2009 om 21:50
vrijdag 24 april 2009 om 21:52
vrijdag 24 april 2009 om 22:43