Purrfect Kitler - deel 11

30-11-2015 19:06 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,

Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!

Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*

* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Meme (spreek uit als: miem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :

Mi-auw!

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.

De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.

deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

deel 6

deel 7

deel 8

deel 9

deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Goedemorgen!

Dikke knuffel voor batman en voor jou. Het is ook hartstikke flauw allemaal wat er gisteren is gebeurd. Had helemaal niet gehoeven.

Goedemorgen allemaal
Goedemorgen Co!
Jij is er froeg bei....
Yess! Heb straks nog een spoedklusje en mijn broertje mag mij assisteren. En vandaag gaan we alvast kerst vieren. Lekker saampjes gourmetten.

Schippertje is om half 6 vertrokken, die moet weer een weekje aan boord. Maar die kerel weet 's ochtends vroeg altijd zoveel herrie te schoppen dat ik dan niet meer kan slapen.

Dus ik zit nu lekker met een poezel en een kop thee op de bank.
Koop hem bordeelsluipers voor kerst.

Ik heb mezelf wakker gemaakt en zit aan de koffie. Zometeen rijden.

En lekkerrrrrr aan de gourmet..
quote:Corona67 schreef op 23 december 2015 @ 06:19:

Koop hem bordeelsluipers voor kerst.

Ik heb mezelf wakker gemaakt en zit aan de koffie. Zometeen rijden.

En lekkerrrrrr aan de gourmet..

Het gaat van poepen, 2 keer de wc doorspoelen, aankleden, 'moet ik nog een keer poepen?', 'nee het was toch een vreemd scheetje', wc nog een keer doorspoelen, stamp stamp naar beneden, bam bam spullen pakken, voordeur open slingeren, teringzooi in de bus zetten, stamp stamp naar boven, kusje brengen en een onmogelijk ingewikkeld verhaal, nog even snel plassen, wc nóg een keer doerspoelen, stamp stamp naar beneden, bam voordeur dicht.

En dat altijd wanneer hij weg gaat.
Succes Co! Wel voorzichtig rijden hé.

Het waaid hier super hard. Ik houd er niet van als ik auto moet rijden. Maar straks gaan we de zee op en dan kan het niet hard genoeg gaan.
Wat een gezeik die schijtzooi....
Volgens mij valt het mee met de wind hier.. maar moet richting de kust. Dus daar zal het wel harderderder waaien
Rijden richting Rotterdam was een feest iig . Aan de andere kant de weg is toch zo goed als leeg
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
Nou.dan ga ik een feest tegenmoet nu
quote:Corona67 schreef op 23 december 2015 @ 06:31:

Nou.dan ga ik een feest tegenmoet nu Party hardy!
Although dat was 3 uur geleden, of het nog zo is. Dunno ;)
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
quote:Mama-Emeritus schreef op 23 december 2015 @ 06:33:

[...]

Party hardy! Maaarrrrrrr jij rijdt soms ook veul. Want waar ik nu zo een beetje naar onderweg ben was jij een paar dagen gelee ook.
quote:Corona67 schreef op 23 december 2015 @ 06:37:

[...]

Maaarrrrrrr jij rijdt soms ook veul. Want waar ik nu zo een beetje naar onderweg ben was jij een paar dagen gelee ook.

Waar was ik toen? Heb deze week al vele ritjes gehad.

Nevermind, richting Rotterdam las ik. Ik was toen in Rozenburg inderdaad.
Iets met een gebroken arm toch?
quote:Corona67 schreef op 23 december 2015 @ 06:40:

Iets met een gebroken arm toch?Ze dachten eerst dat zijn been gebroken was, maar bleek uiteindelijk dat zijn enkel flink gekneusd was. Gelukkig geen breuk, hadden we niet kunnen gebruiken.
Beter...

Alsje het eerder had gezegd had ik hem mee kunnen nemen. Had je wat km gescheeld. Hadden we halverwege de contrabando over kunnen dragen.
Goedemorgen lieve Kitlers
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mogge Lotjuh!
quote:Pink-Knight schreef op 23 december 2015 @ 00:30:

[...]

Dat heb ik niet mee gekregen, maar vind het een heel fijn idee.

Ik heb al wat heen en weer berichtjes gekregen, ik heb een heel duidelijk vermoeden wie me gestaft heeft.

Echt, heel teleurstellend allemaal...

Pink fijn dat jij er weer bent en hartsikke fijn dat jij het zo goed gaat met tadadada Batman.

Zo flauw van diegene die jou gestaft heeft wat voor leven heb je dan
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Cor
Lekker aan het werk?
quote:charlottew88 schreef op 23 december 2015 @ 07:56:

[...]

Pink fijn dat jij er weer bent en hartsikke fijn dat jij het zo goed gaat met tadadada Batman.

Zo flauw van diegene die jou gestaft heeft wat voor leven heb je dan

Ja, heel erg flauw. En het ging ook nog om 'dubbelnicken' in het kitlers topic. Beetje jammer...

Maar goed, we doen maar net of dit nooit is gebeurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven