Purrfect Kitler - deel 11

30-11-2015 19:06 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,

Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!

Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*

* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Meme (spreek uit als: miem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :

Mi-auw!

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.

De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.

deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

deel 6

deel 7

deel 8

deel 9

deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Lieve Kitlers, Ik ga mijn bedje opzoeken. Ben moe van die vloer erin leggen. Morgen ga ik lekker verder inrichten. Fijne avond nog en ik kom morgen wel weer terug

Weltrusten!
quote:lindybopophelia schreef op 23 december 2015 @ 23:30:

Lieve Kitlers, Ik ga mijn bedje opzoeken. Ben moe van die vloer erin leggen. Morgen ga ik lekker verder inrichten. Fijne avond nog en ik kom morgen wel weer terug

Weltrusten!

Trusten Lindy! Inrichten is leuk!

Oant moarn!

quote:lindybopophelia schreef op 23 december 2015 @ 22:58:

[...]

Hey Kensi!! Nooit geweten dat dat zo heette.... Weer wat geleerd! Hoe is het met je?Nog steeds in instelling, heb Tab bij me en maak gebruik van gratis wifi hier. Moet blijven tot ik meen 4 januari. Zit op crisisafdeling. Is officieel 6 weken, maar heb de laatste tijd me niet aan de regels gehouden. Lang verhaal, geen zin om uit te leggen en alles weer op te moeten rakelen
quote:Kensi schreef op 24 december 2015 @ 00:01:

[...]

Nog steeds in instelling, heb Tab bij me en maak gebruik van gratis wifi hier. Moet blijven tot ik meen 4 januari. Zit op crisisafdeling. Is officieel 6 weken, maar heb de laatste tijd me niet aan de regels gehouden. Lang verhaal, geen zin om uit te leggen en alles weer op te moeten rakelen

Lijkt me wel fijn om wifi daar te hebben, een beetje afleiding of vermaak.

Je moet je wel aan de regels houden gekkie.

Tussen de regels door lees ik in jouw woorden een vrouw met een héle sterke eigen wil, misschien een beetje baldanig. Het komt zo duidelijk naar voren dat jij heel duidelijk jouw eigen plan trekt. Ik bedoel het positief, dus vat het niet verkeerd op hoor!

Ik vind het een leuke eigenschap.
quote:lindybopophelia schreef op 23 december 2015 @ 22:23:

[afbeelding]

Wat voor jou cor?3 van de 4 heb ik al
Er zijn nog wel meer soorten hoor Cor
Enne natuurlijk.

Ik mag zo fijn de boodschappen voor de kerstdagen in huis gaan halen.

Naar de slager en de supermarkt en als kledingwinkels open zijn, wil ik ook nog een shirt gaan kopen.

Word een bak ellende, ik voel het nu al
Probeer wel een beetje te luisteren kens, en ik weet je bent een volwassen vrouw, maar ze hebben daar het beste met je voor hé.

Sterkte met je herstel en ook voor jou hoop ik dat je mooie dagen met kerst mag hebben, ook al zul je er niet veel zin in hebben.
quote:charlottew88 schreef op 23 december 2015 @ 19:14:

Annieone sien de interfiew wif Louis van Gaal? Hi is engrie biekous de joernalists set hi hat bien sekked.

https://www.youtube.com/watch?v=lH5jmsHXrgYMerrie kristmas
Old, gedeelde smart is halve smart, ik moet ook zo. Ben van plan om 8 uur stipt op de stoep te staan, dan móet het meevallen, toch?
Merry christmess in advance
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
Positieve van dat gezeik van vanmiddag is wel dat er nu twee topics met leuke plaatjes zijn . Verder zal ik er maar niks over zeggen....
Kensi, wees verstandig en ga je nu aan de regels houden. Het zal niet met opzet geweest zijn dat je je niet aan de regels gehouden hebt (weet nog een paar dagen geleden dat je niet in het donker over straat wilde), maar zij hebben ook ergens een grens. Zoek die niet te dicht op, heb het idee dat je er al akelig dicht bij in de buurt bent gekomen. Sterkte, ik duim voor je.
quote:MadameHooch schreef op 24 december 2015 @ 07:22:

Old, gedeelde smart is halve smart, ik moet ook zo. Ben van plan om 8 uur stipt op de stoep te staan, dan móet het meevallen, toch?

Ja we zijn hetzelfde van plan.

Ik hoop zo dat het meevalt, maar ben bang dat we straks allebei een verslag moeten tikken hooch, over al die rare mensen die om precies 8 uur voor de winkel staan
Oh, it's gonna be a mess allright...

Ik moet opeens ook 'even' drie appeltaarten bakken. Nóóit laat ik mijn keukentalenten al te duidelijk blijken, ik bak één keer een appeltaart voor verjaardagsbezoek, en prompt wordt er bedacht dat het een leuk idee is om mijn appeltaart als toetje te doen bij het kerstdiner van de 'andere kant' van de familie, terwijl ik die voor vanavond voor 'mijn kant' ook al bedacht had. En er zitten aan de 'andere kant' alleen al drie pubermannen, één marathonloper en een reguliere veelvraat in de familie. Dat is al anderhalve taart wat zij met z'n vijven wegzetten. En dan nog een halve taart voor de overige zes aanwezigen. Moet lukken, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven