"10 redenen om een donkere man te daten"

14-04-2015 18:08 813 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik klikte zojuist verkeerd (op home i.p.v. forum) en toen kwam ik op de homepage van Viva. (Trouwens, als dit topic niet mag, dan hoor ik dat wel neem ik aan?) Daar zag ik het artikel staan "10 redenen om een donkere man te daten". Nieuwsgierig als ik ben naar welk hokje nu weer zou worden aangevinkt, las ik onderstaande met steeds hoger opgetrokken wenkbrauwen:

- He’s got the moves! De kans is groot dat hij op de dansvloer – al helemaal vergeleken met de gemiddelde Nederlandse man – sexy losse heupjes heeft. En dát komt weer prima van pas in bed…

- Zijn zachte, volle lippen zoenen heerlijk!

- Jullie krijgen de mooiste kindjes die er maar bestaan. Stiekem zijn we toch allemaal een beetje jaloers op de prachtige halfbloedjes van Sunnery en Doutzen?

- Extra reden voor reisjes naar het buitenland. Dit jaar wéér kerst vieren bij zijn familie in een zonnig warm land? Hè, wat vervelend nou…

- Jullie zijn het levende bewijs dat verschil in afkomst geen barrière is in de liefde. En dat kan iedereen zien!

- Elke keer als jullie samen naakt in bed liggen, besef je hoe mooi jullie huidskleuren bij elkaar afsteken.

- Donkere mannen hebben over het algemeen meer passie dan onze nuchtere Hollandse knapen.

- Het verbreedt je kennis over de wereld, want je krijgt er een gratis een lesje over zijn cultuur bij.

- Je zat er vast al op te wachten: zijn piemel. Meer uitleg lijkt ons overbodig.

- Donkere mannen zijn vaak echte gentlemen. Deuren open houden, lieve complimentjes… Ons hoor je niet klagen!

Huidskleuren bij elkaar afsteken? Elke viva-lezeres is blank?

Reisjes naar het buitenland? Elke donkere man is niet in Nederland geboren en heeft een exotische familie in een ver warm land?

Verschil in afkomst? Elke donkere man heeft een andere afkomst dan een Nederlandse vrouw?

Een lesje cultuur?

Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dit topic open. Ik ben nogal verbaasd over zoveel kortzichtigheid. Nou lees ik de Viva nooit, dus misschien is dat het, maar sjongejonge, wat word je geconfronteerd met een enorme berg poep als je per ongeluk misklikt op het forum zeg.

Leest de viva redactie hier ook mee? (Zo ja: hallo , menen jullie dit nu echt serieus ja?)
quote:yasmijn schreef op 14 april 2015 @ 22:14:

,,Dit lijstje had nooit online mogen komen", vertelt Bendermacher tegen het AD. ,,Ik vind het laf om achteraf te zeggen dat het zonder mijn medeweten is geplaatst, maar natuurlijk zijn er hier dingen misgegaan". Volgens Vivianne heeft de Viva niks te verbergen, en zal het dan ook uitgebreid reageren op alle ophef die is ontstaan.

Ik snap dit niet. Ze heeft het goedgekeurd om te plaatsen. Wat voor dingen zijn dan misgegaan?Zonder haar medeweten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yasmijn schreef op 14 april 2015 @ 22:14:

,,Dit lijstje had nooit online mogen komen", vertelt Bendermacher tegen het AD. ,,Ik vind het laf om achteraf te zeggen dat het zonder mijn medeweten is geplaatst, maar natuurlijk zijn er hier dingen misgegaan". Volgens Vivianne heeft de Viva niks te verbergen, en zal het dan ook uitgebreid reageren op alle ophef die is ontstaan.

Ik snap dit niet. Ze heeft het goedgekeurd om te plaatsen. Wat voor dingen zijn dan misgegaan?Volgens mij zegt ze: ze hebben het natuurlijk niet achter mijn rug om geplaatst, maar eigenlijk hebben ze dat wel gedaan. Zo, straatje schoongeveegd.
quote:Nouschi schreef op 14 april 2015 @ 22:16:

[...]

Zonder haar medeweten.Dat geloof ik niet. Als eindredacteur wil/dien je toch alles eerst goedkeuren?
Geen bijzonderheden
quote:Honeymoonquiz schreef op 14 april 2015 @ 22:16:

[...]

Volgens mij zegt ze: ze hebben het natuurlijk niet achter mijn rug om geplaatst, maar eigenlijk hebben ze dat wel gedaan. Zo, straatje schoongeveegd.
Geen bijzonderheden
quote:Nouschi schreef op 14 april 2015 @ 22:16:

[...]

Zonder haar medeweten.Das dan mooi dom.
Waarom je als lesbo beter toch een man kan daten

- je hoeft je dildo's niet meer af te spoelen

-nooit geen gezeik over wie er tankt, de auto wast of de vuilnisbak buiten zet

-mannen verdienen meer

-hij vindt het geil als je zo af en toe toch je vriendinnetje mee laat doen

-een spermadonor betaalt geen alimentatie
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Enn schreef op 14 april 2015 @ 22:11:

[...]

Nee, ze zegt dat het onprofessioneel is om een artikel als dit goed te keuren en publiceren. En ze zegt dat de mensen die Anouk hebben belaagd geen professionals waren maar inderdaad zoals jij zegt 'zomaar mensen'. Wél een groot verschil in verantwoordelijkheden en inderdaad; wellicht weinig verschil in ethiek.

Sorry Enn. Dat is niets anders dan goed praten. Ik snap wat ze zegt. Maar dat doet niet af aan het wegwuiven van die extreme reacties van mensen die zich niet uiten vanuit professioneel vlak. Professioneel of niet, het laat zien dat we als samenleving op zulke momenten nog maar barweinig zijn opgeschoten met de zogenaamde 'multi cultirele samenleving'.

Professionele mensen of niet. Het laat zien wat de medemens werkelijk denkt als het ze even niet bevalt. En dat vind ik vreselijk ergerlijk dat er zo luchtig gedaan als over de reacties op bijvoorbeeld de mening van Anouk. Dat vind ik anno 2015 echt niet te verteren. En eerlijk gezegd geef ik meer om de persoonlijke mensen van mensen omdat die echt is, en helaas ook behoorlijk pijnlijk kan zijn.
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 april 2015 @ 22:18:

[...]

Das dan mooi dom.

En fijn nog een trap na richting de mensen die het gedaan zouden hebben.

Geen verantwoordelijkheid nemen als hoogste baas hoor, stel je voor.
quote:riannerianne schreef op 14 april 2015 @ 21:53:

[...]

Is dit soms jouw man?

www.youtube.com/watch?v=7oirn5nBCwQHaha, ja daar plaag ik hem altijd mee ja
Ab imo pectore
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 april 2015 @ 22:18:

[...]

Das dan mooi dom.Even googelen leert mij dat ze nog geen jaar in dienst is bij Viva. Hiervoor zat ze bij de Kijk.
Geen bijzonderheden
Ik lig in een deuk, het staat zelfs in het AD:

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... niet-in-goede-aarde.dhtml

Tot in het einde der dagen blijft 'dit foutje' vindbaar
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2015 @ 22:16:

[...]

Zoals ik het lees heeft ze het niet eerst gezien.Zo lees ik het ook
Alleen de openingspost gelezen.

OMG hoe krijgt iemand het uit het toetsenbord........
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Waarom een konijn het ideale huisdier is

hoeft niet uitgelaten te worden

eet wat jij eet als je op dieet bent ; drie slabladen en een peen per dag

eet wat jij laat staan als je zondigt tijdens je dieet

je hoeft je been niet zo hoog op te tillen om het een rotschop te geven

en met kerst vreet je hem op
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 april 2015 @ 22:10:

[...]

Ik praat niks goed, lees toch eens wat minder selectief. En ja, de lui waarover jij het hebt zijn gewoon mensen die maar wat roepen omdat het kan, want ze zitten lekker anoniem achter hun schermpje en er is toch niemand die ze terugfluit. Te walgelijk voor woorden, ben ik helemaal met je eens. En dat dergelijk idioot gedrag tegenwoordig schijnbaar ook nog tegen betaling tentoon kan worden gespreid is minstens zo walgelijk, wat mij betreft.Ik lees niet selectief, ik lees wat er staat. Maar ik ben wel heel blij dat jij je net zo voelt over zulke reacties.
quote:yasmijn schreef op 14 april 2015 @ 22:20:

[...]

Hiervoor zat ze bij de Kijk.Wat voor wetenschappelijks zou ze verneukt hebben?
Zo. Ik taai af naar bed.

Discuseer ze
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 april 2015 @ 22:22:

Ik lig in een deuk, het staat zelfs in het AD:

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... niet-in-goede-aarde.dhtml

Tot in het einde der dagen blijft 'dit foutje' vindbaar De link was al geplakt. Op twitter ging het ook leuk.
Geen bijzonderheden
Ik vind het ook zo fout omdat, afgezien van de racistische uitspraken over de donkere man, er duidelijk vanuit is gegaan dat alle lezeressen blank zijn.

"Als je naast hem in bed ligt steken jullie huidskleuren zo lekker bij elkaar af"
quote:katha schreef op 14 april 2015 @ 22:20:

[...]

. En eerlijk gezegd geef ik meer om de persoonlijke mensen van mensen omdat die echt is, en helaas ook behoorlijk pijnlijk kan zijn.En jij denkt dat die tien redenen niet persoonlijk zijn maar wetenschappelijk onderbouwd, vanwege haar verleden bij " KIJK " ?
quote:katha schreef op 14 april 2015 @ 22:20:

[...]

Sorry Enn. Dat is niets anders dan goed praten. .

Wat jij wilt lezen.

Het zal me verder boeien nadat meerdere mensen je het hebben getracht uit te leggen.

Jij trekt andervrouws woorden uit verband om zelf een punt te willen maken.

Om een punt te maken heb jij LV's of mijn woorden helemaal nodig. Maar blijkbaar kan jij het niet zonder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yasmijn schreef op 14 april 2015 @ 22:24:

[...]

De link was al geplakt. Op twitter ging het ook leuk.O, ik pak even bitterballen bij mijn mosterd dan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2015 @ 22:23:

[...]

Wat voor wetenschappelijks zou ze verneukt hebben?

Ze heeft heuse ambities:

Bendermacher wil de koers bepalen

VIVIANNE BENDERMACHER WIST AL OP JONGE LEEFTIJD DAT ZE HOOFDREDACTEUR WILDE WORDEN. DE LAATSTE ZES JAAR DEED ZE DAT VOOR KIJK EN AFGELOPEN ZOMER STAPTE ZE OVER NAAR VIVA, WAAR VANDAAG DE VIVA400-AWARDS WORDEN UITGEREIKT. HAAR AMBITIE HOUDT HIER NIET OP. ‘IK WIL MEEDENKEN OVER DE KOERS VAN DE HELE MEDIAWERELD.’
Geen bijzonderheden
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 april 2015 @ 22:24:

Ik vind het ook zo fout omdat, afgezien van de racistische uitspraken over de donkere man, er duidelijk vanuit is gegaan dat alle lezeressen blank zijn.

"Als je naast hem in bed ligt steken jullie huidskleuren zo lekker bij elkaar af" Ik ben dus geen echte vivavrouw
quote:yasmijn schreef op 14 april 2015 @ 22:25:

[...]

Ze heeft heuse ambities:

Bendermacher wil de koers bepalen

VIVIANNE BENDERMACHER WIST AL OP JONGE LEEFTIJD DAT ZE HOOFDREDACTEUR WILDE WORDEN. DE LAATSTE ZES JAAR DEED ZE DAT VOOR KIJK EN AFGELOPEN ZOMER STAPTE ZE OVER NAAR VIVA, WAAR VANDAAG DE VIVA400-AWARDS WORDEN UITGEREIKT. HAAR AMBITIE HOUDT HIER NIET OP. ‘IK WIL MEEDENKEN OVER DE KOERS VAN DE HELE MEDIAWERELD.’

*Tranen uit ogen veegt*
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven