"Grote" forumgebeurtenissen.

15-06-2008 14:39 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast grote forummers (qua kwantiteit dus, aantal jaren hier of aantal postings) is er misschien nog iets spannends om over terug te kijken: grote forumgebeurtenissen.

Ontmaskeringen, rellen, ruzies om niets, of gewoon ernstige zaken, ze zijn hier ook geweest. Wat maakte op jou grote indruk?

Voor mij op een iets heel serieus: Zoyla's zieke kind.

Wat bij jou?
quote:minny schreef op 15 juni 2008 @ 16:50:

Nou, ik weet ook wie, dus ik kan me niet voorstellen dat bijna niemand het weet aangezien ik er toen niet eens bij was...T zal me eerlijk gezegd ook een worst wezen, haha
en nee ik heb het niet van de nietjes ....
quote:minny schreef op 15 juni 2008 @ 16:50:

Nou, ik weet ook wie, dus ik kan me niet voorstellen dat bijna niemand het weet aangezien ik er toen niet eens bij was...

Dat komt omdat het jou achter de schermen verteld is..

Het grootste gedeelte van de forummers zal het niet weten denk ik.
quote:IvyRosa schreef op 15 juni 2008 @ 16:49:

[...]

Neeee, dat was niet Pebbles. En ebbles heeft ook niets met Gnome gehad.Ik was dat... We zijn 3 maanden bij elkaar geweest waarna ik heel hard zijn hart had gebroken... Maar hij is alweer bijna 2 jaar gelukkig met zijn nieuwe vriendin waarmee hij ook samenwoont en binnenkort gaat trouwen.
Ik zit op m'n handen, ik roddel niet, ik zeg het niet
Goh Shining, wil je van dit topic ook een memorabele rel maken?

Dan zit je bij mij vandaag een pietsie verkeerd
Als dat betekend dat ie uit de bosjes blijft dan ben ik erg blij voor 'm
quote:minny schreef op 15 juni 2008 @ 16:53:

Goh Shining, wil je van dit topic ook een memorabele rel maken?

Dan zit je bij mij vandaag een pietsie verkeerd

Nee hoor.

Moeilijk hè, de waarheid?
Ik heb afgelopen week ook eens even rondgeneust op andere fora maar Viva blijft toch wel de leukste en drukbezochtste..
Nee....en dan toch proberen, leuk

Sugar, je hebt tegen de oprichter van het "Wat ik eigenlijk wilde zeggen" topic, ik ben dol op de waarheid!
quote:minny schreef op 15 juni 2008 @ 16:56:

Nee....en dan toch proberen, leuk

Sugar, je hebt tegen de oprichter van het "Wat ik eigenlijk wilde zeggen" topic, ik ben dol op de waarheid! Ik vind het niet lief dat dat topic niet meer mag
quote:minny schreef op 15 juni 2008 @ 16:54:

Als dat betekend dat ie uit de bosjes blijft dan ben ik erg blij voor 'm Misschien dat ie nu in het bos woont
tja, dat bosjesverhaal is idd bijzonder
btw: ik vond dat topic van vorige week ofzo: baarmoedermond vingeren ook wel bijzonder
quote:superstar_2 schreef op 15 juni 2008 @ 16:57:

[...]

Ik vind het niet lief dat dat topic niet meer mag Tsja, die werd ook niet voor niks gesloten.
Weet je shining, het zou me niets verbazen als jij een Angel bent!
Vooral dat ie er heilig van overtuigd was dat alle mannen dat deden! Mijn toenmalige vriend vroeg mij vertwijfeld of het wel een goed idee was om op dit forum rond te hangen, toen ik hem met een zeer serieus gezicht (lees: lach inhouden) vroeg of hij dat ook deed.
Ik heb plassen in de wasbak niet gezien. Hilarisch topic.

Innerlijke rust. Binnen enkele maanden 6 topics vol, in een tijd dat 700 posts nog véél was.
quote:ambrosia9 schreef op 15 juni 2008 @ 16:59:

Weet je shining, het zou me niets verbazen als jij een Angel bent!

???

Hoezo dan?
quote:superstar_2 schreef op 15 juni 2008 @ 16:36:

En ik heb 1 keer een waarschuwing gehad voor het pesten van Keuteltje Het zieligste was dat Citroentekkel er ook een kreeg die nooit iets doet en prompt kreeg zij er een omdat zij ook op dat moment op het topic was hahahahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:shining schreef op 15 juni 2008 @ 17:00:

[...]

???

Hoezo dan?Gewoon een vermoeden Geen idee waarom, maar ik heb zo'n gevoel.....;-)
quote:ambrosia9 schreef op 15 juni 2008 @ 17:01:

[...]

Gewoon een vermoeden Geen idee waarom, maar ik heb zo'n gevoel.....;-)Najaaaa.......
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2008 @ 17:01:

[...]

Het zieligste was dat Citroentekkel er ook een kreeg die nooit iets doet en prompt kreeg zij er een omdat zij ook op dat moment op het topic was hahahahah. Citroentekkel een waarschuwing?? Die heeft nog nooit iets rottigs in haar leven gedaan geloof ik !
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2008 @ 17:01:

[...]

Het zieligste was dat Citroentekkel er ook een kreeg die nooit iets doet en prompt kreeg zij er een omdat zij ook op dat moment op het topic was hahahahah.Ja het engeltje dacht laat is meteen dat hele groepje maar doen dan kan ik niemand vergeten.
quote:shining schreef op 15 juni 2008 @ 17:01:

[...]

Najaaaa.......Misschien omdat je zo streng bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven