Raad het liedje!!

29-11-2012 16:20 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuw spelletje bedacht voor de muziekliefhebbers onder ons! Raad het liedje. Je typt een zin uit een liedje en.. jawel... de ander raad uit welk liedje de zin komt! Wees niet te voorspelbaar, gebruik bijvoorbeeld niet de eerste zin uit het refrein. Maar ook niet een zin gebruiken die in elk liedje zou kunnen voorkomen. Off topic schrijven in Italic. Alleen in Nederlands en Engels en muziek die op de gemiddelde radiozender te horen is. Voor alle leeftijden.

Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"

Madonna - La Isla Bonita

Ik trap af:

"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
quote:LadyDarbanville schreef op 07 december 2012 @ 20:31:

Jaaa, dat nummer hoort bij klassefeestjes op de middelbare school, maar ik laat 'm even aan een ander Ook een van die nummers waarbij de dansvloer steeds zweteriger werd...
Krijgen jullie ook rare onderstreping van sommige woorden, die dan ineens naar reclame linken, of ben ik hier de gek?!?
quote:wdr schreef op 07 december 2012 @ 20:34:

Krijgen jullie ook rare onderstreping van sommige woorden, die dan ineens naar reclame linken, of ben ik hier de gek?!?

Nee, dat is malware; ik zal even googlen en kijken hoe ik er ook alweer vanaf ben gekomen.

Edit:

intellitxt blocker even googlen, dan vind je wat oplossingen.
Your luck's about to change, cher.
quote:wdr schreef op 07 december 2012 @ 20:34:

Krijgen jullie ook rare onderstreping van sommige woorden, die dan ineens naar reclame linken, of ben ik hier de gek?!?Ohoh, dan heb je een keer op een verkeerde link geklikt. *Geen grapje, zal even googlen hoe het ook weer precies zit*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Oh ja, het heet text enhance. Als je googlet op text enhance malware dan krijg je allerlei info van computerbladen en van de Microsoft-website etc. over het verwijderen ervan.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Oeps, ik had nog niet gezien dat LadyD het antwoord al had gegeven. Sorry voor de mosterd!
Dank dames! Zo, er zijn dus mensen die hun geld verdienen met malware bedenken. Echt iets om trots op terug te kijken aan het eind van je leven.
quote:Dana schreef op 07 december 2012 @ 20:45:

Oeps, ik had nog niet gezien dat LadyD het antwoord al had gegeven. Sorry voor de mosterd!Volgens mij heeft Darban het toch niet gegeven? Ze weet het wel, maar laat het antwoord aan een ander, toch?
quote:wdr schreef op 07 december 2012 @ 20:15:

[...]

Oh sterkte

Heb ook wel een metal periode gehad, maar ben toch wat afgezwakt qua auditieve bruutheid...

Lady Darban kan er ook wat van.

Altijd leuk, hier andere muziekliefhebbers tegenkomen. Ik dacht dat ik alles wel wist (word vaak gezien als de muziekprofessor) maar valt vies tegen nu ik met dit topic meedoe Ha, ik weet nog genoeg waar je nog nooit van gehoord hebt waarschijnlijk :-)
Ik weet 'm ook. Maar niet van de klassenfeestjes, daar hadden wij een ander nummer voor.
Lugh, daar twijfel ik niet aan hoor. Niemand kent sowieso meer dan 0,001% van alle liedjes die ooit gemaakt zijn.

Hey wat is dit nu, er ligt een bal voor een leeg doel en jullie schieten em er niet in! Kom op zeg, gewoon noemen dat lied...
Ik heb echt geen idee. Hoewel de zinsnede laughed when you cried ergens in de verte wel een klokje doet luiden, geloof ik, maar ik kan er geen klepel van maken.
Vooruit dan maar; George Michael, Father Figure.

Goed, onze klassenslijper:

We can take it to the end of the line

Your love is like a shadow on me all of the time
Oooooh ik weet m maar ik kan niet op de naam komen :(
What doesn't kill you makes you stronger!!
Total eclipse of the heart!

(Bonnie Tyler)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nieuwe --->

Children waiting for the day they feel good

Happy Birthday, Happy Birthday
Yup. Ik kan het nummer niet meer horen. Plastic bekertjes sinas, zweterige pubers in een sportzaal, stiekem naar buiten om te roken, zoenende stelletjes bij de kapstokken, schuifelen met een knul die een kop kleiner is dan jij
Adam Lambert - mad world

I remember every little thing

As if it happened only yesterday
What doesn't kill you makes you stronger!!
Haha, daar heb ik exact het gevoel bij dat Lunagh hierboven beschrijft.

Meatloaf - Paradise by the dashboard light
Watskebizzy bizzle rob robber
Adam Lambert? Is dat zo'n X factor figuur? Origineel is van Tears for Fears, bekende cover van Gary Jules, zei de kommazeur...
quote:wdr schreef op 07 december 2012 @ 22:40:

Adam Lambert? Is dat zo'n X factor figuur? Origineel is van Tears for Fears, bekende cover van Gary Jules, zei de kommazeur...Ik bedoelde uiteráárd Tears for Fears wdr
quote:Very__Cherry schreef op 07 december 2012 @ 22:44:

[...]

Ik bedoelde uiteráárd Tears for Fears wdr

Jij wel ja

Onlangs coverde dat broekie Ed Sheeran (van The A-team) 'Wish you were here' van Pink Floyd... dachten zijn fans dat het een nieuw liedje van hem was! Kan je ze niet kwalijk nemen, hun gezamelijke leeftijd is vermoedelijk gelijk aan die van mij.
The A-Team? Dat is toch ook al hartstikke oud? Als daar een broekie bij zat moet die onderhand al bijkans bejaard zijn. Toch?

Moet ik trouwens al hints gaan geven bij 'Watskebizzy bizzle rob robber'?
Is een liedje Dana.

Oh dus die watskebizzy bizzle dinges is dus de nieuwe tekst en geen spontane tourette-achtige uitspraak.

Is het een interpretatie van het Scatman John lied?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven