Raad het liedje!!
donderdag 29 november 2012 om 16:20
Ik heb een nieuw spelletje bedacht voor de muziekliefhebbers onder ons! Raad het liedje. Je typt een zin uit een liedje en.. jawel... de ander raad uit welk liedje de zin komt! Wees niet te voorspelbaar, gebruik bijvoorbeeld niet de eerste zin uit het refrein. Maar ook niet een zin gebruiken die in elk liedje zou kunnen voorkomen. Off topic schrijven in Italic. Alleen in Nederlands en Engels en muziek die op de gemiddelde radiozender te horen is. Voor alle leeftijden.
Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"
Madonna - La Isla Bonita
Ik trap af:
"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
Bijvoorbeeld: "I want to be where the sun warms the sky"
Madonna - La Isla Bonita
Ik trap af:
"A singer in a smoky room, the smell of wine and cheap perfume."
vrijdag 7 december 2012 om 20:38
quote:wdr schreef op 07 december 2012 @ 20:34:
Krijgen jullie ook rare onderstreping van sommige woorden, die dan ineens naar reclame linken, of ben ik hier de gek?!?
Nee, dat is malware; ik zal even googlen en kijken hoe ik er ook alweer vanaf ben gekomen.
Edit:
intellitxt blocker even googlen, dan vind je wat oplossingen.
Krijgen jullie ook rare onderstreping van sommige woorden, die dan ineens naar reclame linken, of ben ik hier de gek?!?
Nee, dat is malware; ik zal even googlen en kijken hoe ik er ook alweer vanaf ben gekomen.
Edit:
intellitxt blocker even googlen, dan vind je wat oplossingen.
Your luck's about to change, cher.
vrijdag 7 december 2012 om 20:38
quote:wdr schreef op 07 december 2012 @ 20:34:
Krijgen jullie ook rare onderstreping van sommige woorden, die dan ineens naar reclame linken, of ben ik hier de gek?!?Ohoh, dan heb je een keer op een verkeerde link geklikt. *Geen grapje, zal even googlen hoe het ook weer precies zit*
Krijgen jullie ook rare onderstreping van sommige woorden, die dan ineens naar reclame linken, of ben ik hier de gek?!?Ohoh, dan heb je een keer op een verkeerde link geklikt. *Geen grapje, zal even googlen hoe het ook weer precies zit*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 7 december 2012 om 20:44
vrijdag 7 december 2012 om 21:00
vrijdag 7 december 2012 om 21:06
quote:wdr schreef op 07 december 2012 @ 20:15:
[...]
Oh sterkte
Heb ook wel een metal periode gehad, maar ben toch wat afgezwakt qua auditieve bruutheid...
Lady Darban kan er ook wat van.
Altijd leuk, hier andere muziekliefhebbers tegenkomen. Ik dacht dat ik alles wel wist (word vaak gezien als de muziekprofessor) maar valt vies tegen nu ik met dit topic meedoe Ha, ik weet nog genoeg waar je nog nooit van gehoord hebt waarschijnlijk
[...]
Oh sterkte
Heb ook wel een metal periode gehad, maar ben toch wat afgezwakt qua auditieve bruutheid...
Lady Darban kan er ook wat van.
Altijd leuk, hier andere muziekliefhebbers tegenkomen. Ik dacht dat ik alles wel wist (word vaak gezien als de muziekprofessor) maar valt vies tegen nu ik met dit topic meedoe Ha, ik weet nog genoeg waar je nog nooit van gehoord hebt waarschijnlijk
vrijdag 7 december 2012 om 21:59
vrijdag 7 december 2012 om 22:06
vrijdag 7 december 2012 om 22:44
vrijdag 7 december 2012 om 23:10
quote:Very__Cherry schreef op 07 december 2012 @ 22:44:
[...]
Ik bedoelde uiteráárd Tears for Fears wdr
Jij wel ja
Onlangs coverde dat broekie Ed Sheeran (van The A-team) 'Wish you were here' van Pink Floyd... dachten zijn fans dat het een nieuw liedje van hem was! Kan je ze niet kwalijk nemen, hun gezamelijke leeftijd is vermoedelijk gelijk aan die van mij.
[...]
Ik bedoelde uiteráárd Tears for Fears wdr
Jij wel ja
Onlangs coverde dat broekie Ed Sheeran (van The A-team) 'Wish you were here' van Pink Floyd... dachten zijn fans dat het een nieuw liedje van hem was! Kan je ze niet kwalijk nemen, hun gezamelijke leeftijd is vermoedelijk gelijk aan die van mij.
vrijdag 7 december 2012 om 23:24