Rages van vroeger
donderdag 14 augustus 2008 om 17:11
All Stars
Batmanplaatjes
Diddle
Elastieken
Flippo
Furby
Hoelahoep
Jojo-en
Lepeltjes (souveniers)
Lolobal
Maneschijf
Monchhichi's (knuffelaapjes)
Plakhandjes
Pokémon
Rubik's cube
Scoobidoo
Sigarenbandjes verzamelen
Skatebike
Slime
Smurfensnot
Speldjes verzamelen
Suikerzakjes sparen
Tamagotchi
Thunderbirdsplaatjes
Yu-Gi-Oh
Wie weet er nog meer?Wist niet of ik dit topic nou bij overige of entertainment moest plaatsen.Maar sommige van deze dingen ken ik van vroeger en daar denk ik graag aan terug.Zaten laatst op ons werk deze lijst te maken en hadden het nog erover.Muziek en kleding tellen ook mee en series en filmpjes (b.v.90210 etc...)
Batmanplaatjes
Diddle
Elastieken
Flippo
Furby
Hoelahoep
Jojo-en
Lepeltjes (souveniers)
Lolobal
Maneschijf
Monchhichi's (knuffelaapjes)
Plakhandjes
Pokémon
Rubik's cube
Scoobidoo
Sigarenbandjes verzamelen
Skatebike
Slime
Smurfensnot
Speldjes verzamelen
Suikerzakjes sparen
Tamagotchi
Thunderbirdsplaatjes
Yu-Gi-Oh
Wie weet er nog meer?Wist niet of ik dit topic nou bij overige of entertainment moest plaatsen.Maar sommige van deze dingen ken ik van vroeger en daar denk ik graag aan terug.Zaten laatst op ons werk deze lijst te maken en hadden het nog erover.Muziek en kleding tellen ook mee en series en filmpjes (b.v.90210 etc...)
donderdag 14 augustus 2008 om 22:50
quote:wiekje schreef op 14 augustus 2008 @ 22:41:
aarggh, de SchouderVulling, de rugby-look...... hoe flatteus.
Dan hebben we ook nog een jaar de OkerGele Gebreide Trui gehad. In het zelfde jaar als de BredeRibfluwelen Knickebocker, ik heb een jaartje overgeslagen...
Zoeen had ik ook!
Mijn moeder kon echt goed breien en ze had er bordeaurode bloemen ingebreid,met van die " visjes "waar de wol dan omheen zat.
En dan van die effen okergele beenwarmers op de skibroek.Idd met van die elastieken onder je voeten.
aarggh, de SchouderVulling, de rugby-look...... hoe flatteus.
Dan hebben we ook nog een jaar de OkerGele Gebreide Trui gehad. In het zelfde jaar als de BredeRibfluwelen Knickebocker, ik heb een jaartje overgeslagen...
Zoeen had ik ook!
Mijn moeder kon echt goed breien en ze had er bordeaurode bloemen ingebreid,met van die " visjes "waar de wol dan omheen zat.
En dan van die effen okergele beenwarmers op de skibroek.Idd met van die elastieken onder je voeten.
donderdag 14 augustus 2008 om 22:50
weet niet of ie al voorbij is geweest (geen zin om de pagina's door te spitten..) Maar dit weet ik er nog van
Er is een moord gepleegd, achter t gordijnen koord
het bloed liep van de trap, het leek tomatensap...
Ik heb het zelf gezien, het was op nummero tien.
K bel de politie op, de politie nam niet op
K bel de brandweer op, de brandweer nam wel op
Ik zei mijn naam hard op
Mijn naam is ia-dea-rikketikke thea.... (en nog iets? Dacht van : holle bolle wiskas elastiek!)
Draai je rond, tik de grond, geef elkaar een hand en kets de kont
Maar ik neem aan dat er wel meerdere versies van bestaan. Soms worden ergens andere woorden voor gebruikt.
Er is een moord gepleegd, achter t gordijnen koord
het bloed liep van de trap, het leek tomatensap...
Ik heb het zelf gezien, het was op nummero tien.
K bel de politie op, de politie nam niet op
K bel de brandweer op, de brandweer nam wel op
Ik zei mijn naam hard op
Mijn naam is ia-dea-rikketikke thea.... (en nog iets? Dacht van : holle bolle wiskas elastiek!)
Draai je rond, tik de grond, geef elkaar een hand en kets de kont
Maar ik neem aan dat er wel meerdere versies van bestaan. Soms worden ergens andere woorden voor gebruikt.
donderdag 14 augustus 2008 om 23:06
fabeltjeskrant
paulus de boskabouter,
raden maar (hoorde ik tussen de middag als ik van school kwam om te eten)
tuinbroek met een dun riempje en cowboylaarzen eronder, waarbij je de pijpen van de broek om de schuine hak liet zakken (misschien een lokale mode geweest hier?)
bessen jus
pisang ambon jus
paulus de boskabouter,
raden maar (hoorde ik tussen de middag als ik van school kwam om te eten)
tuinbroek met een dun riempje en cowboylaarzen eronder, waarbij je de pijpen van de broek om de schuine hak liet zakken (misschien een lokale mode geweest hier?)
bessen jus
pisang ambon jus