Rages van vroeger

14-08-2008 17:11 511 berichten
All Stars

Batmanplaatjes

Diddle

Elastieken

Flippo

Furby

Hoelahoep

Jojo-en

Lepeltjes (souveniers)

Lolobal

Maneschijf

Monchhichi's (knuffelaapjes)

Plakhandjes

Pokémon

Rubik's cube

Scoobidoo

Sigarenbandjes verzamelen

Skatebike

Slime

Smurfensnot

Speldjes verzamelen

Suikerzakjes sparen

Tamagotchi

Thunderbirdsplaatjes

Yu-Gi-Oh

Wie weet er nog meer?Wist niet of ik dit topic nou bij overige of entertainment moest plaatsen.Maar sommige van deze dingen ken ik van vroeger en daar denk ik graag aan terug.Zaten laatst op ons werk deze lijst te maken en hadden het nog erover.Muziek en kleding tellen ook mee en series en filmpjes (b.v.90210 etc...)
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoyla schreef op 14 augustus 2008 @ 22:31:

En wafeltangen. Niemand hier haar haren gewafeld gehad? Ik wel hoor. En dan flink wat haarlak erin, bleef het langer zitten Dat deden de DollyDots ook!
Het kan nog erger.Mijn balonrok was van cobaltblauwe glanzende stof!What was i thinking?
Oh my Goddddddd Doris! Die had ik verdrongen hahahaha

Ik heb dr nog eens in het echt gezien, samen met Ron Brandstichter en zijn Bella Beer......whahaha

Sommige dingen wíl je je niet herinneren!
quote:janejane38 schreef op 14 augustus 2008 @ 22:32:

[afbeelding]

zoiets?

Ja zoiets, jammer genoeg wat klein..

Oeh simon le Bon...Sop sop indeed!!
( geen skibroek eronder aan toevallig en een veuls te grote bloes met schoudervullingen?
quote:Zoyla schreef op 14 augustus 2008 @ 22:35:

( geen skibroek eronder aan toevallig en een veuls te grote bloes met schoudervullingen? Jazeker, flanellen geruite houthakkersbloes in pasteltinten *kots*!
quote:misschicken schreef op 14 augustus 2008 @ 22:34:

Oh my Goddddddd Doris! Die had ik verdrongen hahahaha

Ik heb dr nog eens in het echt gezien, samen met Ron Brandstichter en zijn Bella Beer......whahaha

Sommige dingen wíl je je niet herinneren!

Ik heb mijn haar echt heel lang zo gehad, weet nog dat ik met een plaatje van haar naar de kapper ging.

Was een heerlijk kapsel, ik hoefde er niks aan te doen. Het zat altijd goed.

Ik ben gelukkig wel met mijn tijd meegegaan
Ohhhhh is het al gezegd, skyradio, van 10 tot 12 met al die gedichten, hoe heette het programma ook al weer?

- zwijmel-
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nee,ik droeg mijn ballonrok met een zuurstokroze sweater en een smal riempje om mijn middel.

*gaat zich nu zitten schamen*
quote:misschicken schreef op 14 augustus 2008 @ 22:36:

[...]

Jazeker, flanellen geruite houthakkersbloes in pasteltinten *kots*!

Ow Wow: Deja Vue!

Maat XXXL, en dan met kale jeans en zweedse klompen eronder...
Zo'n skibroek met een naadje boven op de benen en elastiek onder je voeten? Die heb ik nooit gehad, vond ik toen al afschuwelijk!

In die tijd had ik dan wel weer fuchsia-kleurige oorwarmers....
quote:mylenevalerie schreef op 14 augustus 2008 @ 22:37:

Ohhhhh is het al gezegd, skyradio, van 10 tot 12 met al die gedichten, hoe heette het programma ook al weer?

- zwijmel-Candlelight met Jan van Veen!
quote:mylenevalerie schreef op 14 augustus 2008 @ 22:37:

- zwijmel-

Candlelight?

Maar dat was vroegah toch op hilversum 3?
Haha Goldie,ik ben er sinds de Jip en Janneke beschrijving eindelijk achter hoe ik een plaatje moet plakken,vergroten behoort nog niet tot mijn mogelijkheden
Candlelight, maar dat was eerst alleen op maandagavond gewoon op hilversum drie
quote:Goldielocks schreef op 14 augustus 2008 @ 22:39:

[...]

Candlelight?

Maar dat was vroegah toch op hilversum 3?Klopt, maar Jan is later verkast naar Sky
aarggh, de SchouderVulling, de rugby-look...... hoe flatteus.

Dan hebben we ook nog een jaar de OkerGele Gebreide Trui gehad. In het zelfde jaar als de BredeRibfluwelen Knickebocker, ik heb een jaartje overgeslagen...
quote:janejane38 schreef op 14 augustus 2008 @ 22:40:

Haha Goldie,ik ben er sinds de Jip en Janneke beschrijving eindelijk achter hoe ik een plaatje moet plakken,vergroten behoort nog niet tot mijn mogelijkhedenIk kan het ook sinds vandaag, dankzij de Jip en Janneke-uitleg van Boro
Op zaterdag had je dan Sjors Frohlich en daarna de dikvoormekaarshow (of andersom)
quote:Goldielocks schreef op 14 augustus 2008 @ 22:38:

[...]

Ow Wow: Deja Vue!

Maat XXXL, en dan met kale jeans en zweedse klompen eronder...Had jij niet de bijpassende afzaklaarzen met riempjes in dezelfde pasteltinten? brrrrr
quote:wiekje schreef op 14 augustus 2008 @ 22:41:

aarggh, de SchouderVulling, de rugby-look...... hoe flatteus.

Dan hebben we ook nog een jaar de OkerGele Gebreide Trui gehad. In het zelfde jaar als de BredeRibfluwelen Knickebocker, ik heb een jaartje overgeslagen...Patentsteektruien! Die gingen altijd zo ontzettend lubberen, waardoor ik een poos ben uitgescholden voor Pino in mijn blauwe uitgelubberde patentsteektrui....
Vrijdagochtend Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel met Kledingadvies voor die dag en je horoschoop. Daar zette ik mijn wekker voor, ook al had ik de eerste twee uur vrij!
quote:wolkewietje schreef op 14 augustus 2008 @ 22:39:

[...]

Candlelight met Jan van Veen!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Heel leuk bij een radio programma laatst las hij nog iets voor maar wat een mooie stem heeft die man.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja patentsteek die zocht ik hahaha!!!!
Mijn loeder moeder had eindelijk eens iets leuks voor me gedaan: Op verzoek breide ze een rastatrui voor me: rood/geel /groen.

Tja we waren toen opeens into reggea..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven