Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
zaterdag 7 maart 2015 om 17:05
quote:SuzanneSuus schreef op 07 maart 2015 @ 14:54:
[...]
Het is een bug, sommigen hebben het ook bij de smileys.
Voor mij werkt het om eerst wat tekst te typen en dan pas een plaatje te plakken in die postBedankt voor je tip. Ik heb het zojuist uitgeprobeerd in een topic en nu krijg ik inderdaad geen foutmelding meer, maar wordt de post gelijk geplaatst zonder dat het plaatje erin staat. Bij mij werkt het helaas niet.
[...]
Het is een bug, sommigen hebben het ook bij de smileys.
Voor mij werkt het om eerst wat tekst te typen en dan pas een plaatje te plakken in die postBedankt voor je tip. Ik heb het zojuist uitgeprobeerd in een topic en nu krijg ik inderdaad geen foutmelding meer, maar wordt de post gelijk geplaatst zonder dat het plaatje erin staat. Bij mij werkt het helaas niet.
zaterdag 7 maart 2015 om 20:34
maandag 9 maart 2015 om 17:44
Mods,
Wat is de stand van zaken rondom de bugs die er nog liggen na de upgrade verleden jaar? Er is hard gewerkt aan de performanceproblemen, volgens mij is dat nu opgelost.
Ik denk aan ( zomaar een greep uit wat er nog ligt)
- pbmelding
- zonder eerst tekst te hebben geschreven geen smiley of plaatje kunnen posten
Zouden jullie een update kunnen geven?
Wat is de stand van zaken rondom de bugs die er nog liggen na de upgrade verleden jaar? Er is hard gewerkt aan de performanceproblemen, volgens mij is dat nu opgelost.
Ik denk aan ( zomaar een greep uit wat er nog ligt)
- pbmelding
- zonder eerst tekst te hebben geschreven geen smiley of plaatje kunnen posten
Zouden jullie een update kunnen geven?
Je bent zelf een theepot
dinsdag 10 maart 2015 om 00:27
quote:granny71 schreef op 10 maart 2015 @ 00:17:
Kan er een soort "niet meer volgen" knop komen?
Soms reageer je op iets maar wil je niet hrt hele topic steeds tegen komen.
Een soort prioriteiten knop.Oh ja, dat zou fijn zijn inderdaad. Maar laten ze eerst het forum eens goed functioneel krijgen. Ik zie ondertussen weer avatars maar durf er nog niet al te hard over te juichen.
Een soort prioriteiten knop.Oh ja, dat zou fijn zijn inderdaad. Maar laten ze eerst het forum eens goed functioneel krijgen. Ik zie ondertussen weer avatars maar durf er nog niet al te hard over te juichen.
dinsdag 10 maart 2015 om 20:16
woensdag 11 maart 2015 om 09:15
Als ik naar forum start wil (via de drie streepjes links) lukt dat de ene keer in een keer een andere keer moet ik eerst een topic een of meerdere keren openen op de pijler waar ik zit voordat ik terug kan naar forum start.
Verder schiet de pagina heel vaak terug naar beneden waardoor ik niks meer kan. Ook schiet hij heel vaak terug naar steeds dezelfde advertentie en ook daar kom ik dan niet meer weg.
Verder schiet de pagina heel vaak terug naar beneden waardoor ik niks meer kan. Ook schiet hij heel vaak terug naar steeds dezelfde advertentie en ook daar kom ik dan niet meer weg.
woensdag 11 maart 2015 om 10:13
quote:hebjehaarookweer schreef op 10 maart 2015 @ 20:16:
Nou, alles werkt....
Ik heb een nieuwe bug. Als ik ingelogd en wel het profiel van iemand wil bekijken, krijg ik ineens nog maar 1 pagina te zien met topics waar hij of zij op heeft gereageerd. .
Ik krijg mobiel ook maar 1 pagina met reacties te zien. Op de laptop krijg ik alles.
Edit: Oh nee niet meer. Inmiddels krijg ik idd alle reacties,maar slechts 1 pagina met topics. Mobiel dus.
Nou, alles werkt....
Ik heb een nieuwe bug. Als ik ingelogd en wel het profiel van iemand wil bekijken, krijg ik ineens nog maar 1 pagina te zien met topics waar hij of zij op heeft gereageerd. .
Ik krijg mobiel ook maar 1 pagina met reacties te zien. Op de laptop krijg ik alles.
Edit: Oh nee niet meer. Inmiddels krijg ik idd alle reacties,maar slechts 1 pagina met topics. Mobiel dus.
.
donderdag 12 maart 2015 om 09:10
quote:granny71 schreef op 10 maart 2015 @ 00:17:
Een soort prioriteiten knop.Ook heel erg voor. Ik merk dat ik nu vaak ergens niet op reageer omdat ik dat topic niet steeds in mijn lijstje terug wil zien.
Een soort prioriteiten knop.Ook heel erg voor. Ik merk dat ik nu vaak ergens niet op reageer omdat ik dat topic niet steeds in mijn lijstje terug wil zien.
donderdag 12 maart 2015 om 11:10
quote:fluim schreef op 12 maart 2015 @ 10:48:
waarom noem je jezelf iemand dan?
Omdat ik ook iemand ben. Hoop ik toch
ik heb daarna wel even gecheckt of het alleen zo was als je iets van jezelf terug wou zoeken. Wat dus niet zo was.
Maar excuses voor de achteraf ook in mijn ogen ietwat stalkerige woordkeus
waarom noem je jezelf iemand dan?
Omdat ik ook iemand ben. Hoop ik toch
Maar excuses voor de achteraf ook in mijn ogen ietwat stalkerige woordkeus