Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Gaat lekker met die nieuwe

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:misschicken schreef op 29 januari 2015 @ 21:42:

[afbeelding]
Ik had op mobiel niet echt last, maar gisteravond was het ook hier janken met de pet op.
Mods het forum is echt heeel heeeel traag vooral mobiel soms 1 minuut om een pagina te laden met 4g. Kan hier niet eerder wat aan gedaan worden dan aan de andere bugs? Net als de 503 foutmelding?
Echt te gek dit, serieus 11x moeten vernieuwen voordat ik er weer op kon. Geen Guru meer maar dit is minstens zo vervelend.
Speechless
quote:Nouschi schreef op 29 januari 2015 @ 22:43:

Gaat lekker met die nieuwe

[afbeelding]

Allejezus wat een ellende zeg die traagheid en constant die guru...

Manmanman kan daar nou eindelijk eens iets aan gedaan worden?
quote:muzemeisje schreef op 31 januari 2015 @ 03:53:

[afbeelding]
Echt. Het grootste forum van Nederland.

Hoe kan dat zo amateuristisch zijn?
Het is gelukkig niet alleen hier, ik trachtte net een pagina van Margriet te bekijken, maar dat doet het ook niet.

Zelfde TD, he?
quote:misschicken schreef op 31 januari 2015 @ 09:21:

Het is gelukkig niet alleen hier, ik trachtte net een pagina van Margriet te bekijken, maar dat doet het ook niet.

Ook Sanoma toch?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Maackii schreef op 30 januari 2015 @ 18:24:

Mods het forum is echt heeel heeeel traag vooral mobiel soms 1 minuut om een pagina te laden met 4g. ?En vreet het nog steeds data? Ik forum niet meer zonder wifi.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Quote uit het Centraal Moderatortopic over de traagheid van het forum en hoeveelheid 'Guru'-meldingen:quote:ModeratorViva schreef op 30 januari 2015 @ 23:19:

[...]

Als wij vernemen dat veel forummers last hebben van dit probleem kunnen wij het weer doorgeven aan de technische dienst. Melden kan dus geen kwaad, helemaal als wij er bijvoorbeeld geen last van hebben.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

En vervolgens geven een heleboel mensen aan dat ze klachten hebben en die worden dan verwijderd omdat ze offtopic zijn.

Schiet mij maar lek, maar volgens mij vroeg de Mod er toch zelf om, gezien bovenstaande quote?

Hoe lang en hoe vaak moet er geklaagd worden voordat het aan de TD kan/mag worden doorgegeven en er daadwerkelijk iets aan gedaan wordt????
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2015 @ 08:04:

Echt. Het grootste forum van Nederland.

Hoe kan dat zo amateuristisch zijn?+1
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Bij drze meld ik dat het forum heel traag is en veel data verbruikt
quote:Miss.Innuendo schreef op 31 januari 2015 @ 11:58:

Quote uit het Centraal Moderatortopic over de traagheid van het forum en hoeveelheid 'Guru'-meldingen:

[...]

En vervolgens geven een heleboel mensen aan dat ze klachten hebben en die worden dan verwijderd omdat ze offtopic zijn.

Schiet mij maar lek, maar volgens mij vroeg de Mod er toch zelf om, gezien bovenstaande quote?

Hoe lang en hoe vaak moet er geklaagd worden voordat het aan de TD kan/mag worden doorgegeven en er daadwerkelijk iets aan gedaan wordt????

Beste Miss.Innuendo en anderen,

Het is al een aantal maal gemeld dat de TD op de hoogte is en het probeert op te lossen. Dat het nog niet is gelukt, is heel vervelend, maar dat is op dit moment de status. Zodra er iets te melden is, zullen we dat ook doen.

met vriendelijke groet,

Junior
De adds staan op de iphone ook allemaal op grijs. Zijn de mensen die daarvoor betalen blij mee?
Ik zie net dat in het logo een afbeelding van een slapende vrouw staat
Mods, opnieuw een serieuze reactie van mij, net als 2 dagen geleden.

Om 0:00 gaat er iets mis. Op dat moment klapt het forum, de bereikbaarheid valt dan hard terug.

Er gebeurt dan iets ( en ik vermoed een back-up maken ofzo ) waardoor de performance afneemt.

De man/vrouw die is aangesteld om de issues te monitoren zou hier eens naar moeten kijken.
Je bent zelf een theepot
Tis traag enik word eruit gegooid, duurt wel lang voordat het is opgelost zeg

Kan dit nu niet versturen, pffff er is een fout opgetreden. Nog maar eens proberen....

Kan dit nu niet versturen, pffff er is een fout opgetreden. Nog maar eens proberen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven